obey-robots.txt
23 September 2018, 04:41
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Borg Modem

janf43
Ik plaatste vorige week een bestelling voor een 3 in 1 pakket, waarin ik overga van Chello-classic naar Fiber Power 30 en telefonie. Reeds de volgende dag ontving ik een bevestiging met daarin vermeld een borgsom voor het nieuwe modem à €45. De oude modem hoeft niet retour en mag ik houden. Hierop heb ik de verkoopafdeling gebeld hoe het dan zat met de borgsom die ik destijds heb betaald. De medewerkster Daniva Klop beweerde het volgende: U bent al klant en hebt internet u krijgt dus geen nieuw modem. De brief/e-mail die u heeft gekregen is standaard maar in dit geval niet helemaal correct. Op mijn vraag of er dan geen standaard brief is voor reeds bestaande klanten die hun pakket wijzigen, werd ontkennend geantwoord. Toen ik verder doorvroeg, omdat ik haar verhaal niet geloofde, vroeg ze op een gegeven moment of ze op een briefje moest geven dat ik geen nieuw modem zou krijgen en dus geen nieuwe borgsom hoefde te betalen. Ik heb hierop geantwoord dat ik een dergelijke e-mail op prijs zou stellen. Daarop verbrak ze de verbinding.
Ik heb veel zaken gedaan, maar zoiets, laat ik het maar gewoon zeggen, onbeschofts heb ik nog nooit meegemaakt.

Overigens ontving ik dus maandag het pakket met een nieuw draadloos modem. Hieruit blijkt nogmaals dat deze medewerkster van de verkoopafdeling óf niet weet waar ze het over heeft óf onwaarheden vertelt. In beide gevallen hoort ze niet in uw organisatie thuis.

Ik blijf dus zitten met de vraag hoe de oude borgsom wordt verrekend.

De installatie van de modem en de daarbij behorene USB-adapter verliep rampzalig. Ik ben nog met de helpdesk bezig om de snelheid in ordete krijgen. Ook daar schijnt een en ander weer mis te zijn gedaan. Een uploadsnelheid van 0,06 Mb en een downloadsnelheid van 0,25 Mb lijkt me wat mager voor een Fiber Power 30 pakket. Er is me beloofd dat het binnen 24 uur in orde zou zijn, dus ik wacht maar even af. Ik kan u overigens wel verklappen dat ik zachtjes gezegd niet geheel tevreden ben met de bereikbaarheid en kundigheid van de helpdesk.

Om toch positief te eindigen: de installatie en aansluiten van het telefoniepakket en de mediabox verliep zonder problemen.

Jan

Popeye
Hoi Jan, welkom hier op het forum.

Wellicht kan Jordy-UPC je hiermee helpen. Zoniet vul dan linksonder op deze website het formulier van Coax in.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

janf43
Popeye,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het verhaal als PB aan Jordy UPC gestuurd. Wacht de reactie af.

Jan

janf43
Met de 2e factuur is de borg weer terug geboekt. Het duurt wat lang maar kennelijk is er in het administratief systeem van UPC toch enige orde!
Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Borg Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 31 december 2016, 20:41
Thomson modem Storing 2 07 april 2015, 10:32
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk 2 14 maart 2015, 11:54
Firmware update modem Arris model tm602B Hardware firmware 2 03 mei 2013, 09:00
router/modem epc3925 kanaal wijziging UPC-official gedeelte 2 24 november 2012, 00:14
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| queenBee11:53:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah