obey-robots.txt
22 September 2017, 01:03
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Geen kiestoon

Heinz
Het valt mij op dat de telefoon soms geen kiestoon geeft als je hem opneemt. Je kunt dan niet bellen. Je weet ook nooit hoe lang dat al heeft geduurd en ik neem aan dat indien iemand je toevallig net in die tijd wilde bellen de telefoon niet overgaat.

De oplossing is eenvoudig: je moet het ARRIS-modem resetten door ca. 30 sec. de stroomstekker eruit te halen, dan weer erin en wachten tot alle groene lichtjes branden, dan functioneert alles weer normaal.
 
Popeye
Heinz, bedankt voor je tip. Om dit te voorkomen heb ik een timer geplaatst die het modem dagelijks 1 minuutje uitzet.

Nog meer tips zijn altijd welkom!
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen kiestoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
router krijgt geen ip adres meer Algemeen 4 12 september 2013, 22:40
Geen onderwerp Algemeen 2 01 januari 2013, 23:43
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah