obey-robots.txt
22 April 2018, 19:54
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
DealeXtreme
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Ten einde raad........

yoda747
Hallo,

Wilde dit even kwijt zodat je kan lezen hoe het je kan vergaan als ...... ja wat eigenlijk, je wil over naar UPC (3in1) terwijl ik gewoon Digitale tv had zonder DVR.
Gaf de verkoper van UPC de voorkeur van de twijfel (had dit tegen hem gezegd omdat ik in het verleden er al meer was fout gegaan) maar
helaas, STOM,STOM,STOM van me er is niets veranderd behalve dat ze over de telefoon je de indruk geven dat ze beleeft zijn en er alles aan zullen doen om je probleem op te lossen (dit omdat het gesprek waarschijnlijk opgenomen wordt).

Hieronder dus ook nog een brief naar UPC dan heb je enig idee waar het over gaat:

-----------------------

Had 3in1 bij u besteld, had al digitale tv maar zonder DVR, deze is gisteren binnengekomen en ik heb sinds gisteren en vandaag al 4 keer gebeld waarvan vandaag al 1 uur telefonische support en in de wacht staan.
Afgesproken dat er nu een monteur komt omdat er steeds problemen zijn met die mediabox terwijl mijn oude box het wel goed deed.
Inmiddels zit ik al op flinke kosten ,10 cent per minuut en dat al totaal meer dan 1 uur.
Hierover dus de volgende vraag en mededeling.
Monteur komt op 8 sept tussen 12.00-18.00 uur, mocht dit niet opgelost worden of werkt de oplossing zoals nu maar tijdelijk en gaat weer in de fout dan draai ik alles terug dus geen 3in1, dus wil dan ook geen internet en tel. omdat ik dan geen vertrouwen er in heb.
Mijn oude mediabox die wel altijd goed werkte gaat ik dan gebruiken maar nogmaals wil ik de ander producten van u niet meer.
Mijn laatste vraag: is er een vergoeding voor het feit dat ik inmiddels 4 keer en meer dan 1 uur aan de telefoon heb gezeten met uw desk?.
Ik heb geen klachten op de manier dat ik geholpen werd alleen op de eerste medewerker wel die ik aan de lijn kreeg die melde dat TNT moest bevestigen dat ik de mediabox had ontvangen en daarvoor ondertekend had.
Ik moest maar geduld hebben zei hij ivm de activatie maar het bleek achteraf een verkeerde koppeling met het serienummer te zijn.

Dit slaat natuurlijk nergens op dat TNT verhaal achteraf want hoe kan ik anders die mediabox hebben gekregen zonder een handtekening te zetten.
Gaarne uw reactie op bovenstaande en nogmaals voor alle duidelijkheid, indien dit tot geen oplossing komt ik verder geen extra producten meer wilt dan alleen wat ik had, ik gaat dan wel verder zoeken voor Internet en Telefoon.

p.s. doet a.u.b. iets met bovenstaand verhaal, ik was hier al huiverig voor en heb jullie het voordeel van de twijfel gegeven.

---------------------------

Het vervolg??? de monteur komt inderdaad aardig persoon, vervangt de mediabox met DVR voor een ouder model en gaat bellen met een Engels sprekende man (gooide het gesprek over de speaker zodat ik mee kon luisteren), geeft de gegevens door (smartcard en ca nr) en ze zeggen dat het 20 minuten zou duren voor activatie.
Moest een bon tekenen waarop staat dat alles werkte , dit niet gedaan alleen melding gemaakt dat box vervangen is maar niet actief was dus.

Monteur (aardige jongen) belooft om mij later in de middag terug te bellen om te vragen of hij werkt, heeft mijn06 en vaste nummer gegeven.

U raad het misschien al? 4 uur later nog geen activatie en de monteur belde dus niet terug (bedankt he maar niet heus!) dus ik maar bellen met de helpdesk.
Konden niets doen voor me (die help desk) moest maar geduld hebben maar ja dat had ik al meer gehoord en als ik dat de eerste keer had gedaan met dat TNT verhaal dan kom je nooit meer online met die box.
Gewacht tot 18.00 uur en de afd. retentie gebeld daar zou mevr. Lazrak zitten, die mevr. had ik eerder gesproken omdat ik met de hele boel wilde stoppen maar deze mevr. vroeg of ik dus die monteur af wilde wachten of dit opgelost werd zo niet dan zou ik dus opzeggen het hele verhaal (3in1).
Kreeg die niet aan de lijn maar een collega, hoorde mijn verhaal aan en vond het wel vervelend voor mij maar ja als het je zelf niet overkomt dan maakt dit dus minder impact dat het bij jezelf toeslaat en dan heb ik hen nog geeneens over de kosten van het bellen.
Opzeggen dus zei ik en wordt vervolgens doorverbonden met iemand die mijn oude box zou activeren, niet dus? deze meneer wist van niets (ik werdt echt gek!) daarna nog een afdeling die vroeg of ik een extra media box wilde activeren....... nee ik wordt echt gek dacht ik!

Nu dus 12 uur later zit ik dit te typen.
Ben 1 week verder, voor 15 euro verbelt, meer als 2 uur in gesprek geweest, mails verstuurd en een bief erachter aan naar UPC en heb nu niets meer, mijn oude mediabox staat nu constant in het scherm met de melding: binnenkort kunt genieten van digitale tv, als dit langer duurt dan 15 minuten moet je de helpdesk bellen................!?

Is er iemand misschien op dit forum die hier iets mee kan? iemand van UPC care die mij welserieus wil nemen misschien? , heb ik dan misschien toch iets nagelaten dat het mijn schuld is dat dit op deze manier gaat? ik weet het niet meer........ ik geeft het op!.
Gewijzigd door yoda747 op 09 september 2009, 07:27

Jovel
niet best , allemaal , maar heb je het feedback formulier van COAX NL . links onder ingevuld ??

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ten einde raad........', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ten einde raad Klacht over UPC 3 26 augustus 2010, 06:37
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah