obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 19:24
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Diverse problemen met Digitale TV & Fiber power internet

zhivro
Sinds 2 weken in het bezit van het volgende pakket:

- Digitale TV-Riant met DVR
- Bellen standaard
- Fiber power 25

Tot op heden allerlei problemen.

De volgende klachten gedeponeerd bij UPC:

--------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Sinds 2 weken heb ik mijn ‘standaard TV + radio’ uitgebreid met het volgende:
- Digitale TV-Riant met DVR
- Bellen standaard
- Fiber power 25

De volgende problemen doen zich nu voor met digitale tv & internet:

Digitale TV
Melding signaalverlies op de volgende zenders:
- 27, Spirit 24
- 29, Best 24
- 107, Hallmark
- 308, Disc. World
- 312, Nostalgienet
- 310, Geschiedenis 24
- 309, Holland Doc. 24
- 316, Nat, Geo Wild
- 319, Disc. Science
- 321, Consumenten 24
- 508, Jim Jam
- 606, VH1 Aerobic
- 805, BBC 3
- 806, BBC 4

Digitale TV
Geen toegang tot testbeeld kanaal 999, melding kanaal niet beschikbaar

Internet
Geen toegang tot Thomson modem/router.
Via internetbrowser 192.168.01 ingevoerd, nu wordt er om gebruikersnaam & wachtwoord gevraagd. Volgens UPC instructie gebruikersnaam niet ingevuld & als wachtwoord UPC. Krijg nu de melding dat de gebruikersnaam & wachtwoord niet goed zijn

Internet
Regelmatig uitval van internet, krijg dan de melding dat er geen contact gemaakt kan worden met de server. Na een aantal minuten wordt de verbinding automatisch hersteld. Dit probleem doet zich voor met de draadloze verbinding & de bekabelde verbinding.

Ik heb de volgende stappen ondernomen:
- De bekabeling gecontroleerd, alles is aangesloten binnen 4 mtr. vanaf het binnenkomende signaal overdracht punt. De bekabeling voldoet aan de coax 12 norm & is goed aangesloten.
- De UPC mediabox een sofware update laten doen
- De UPC mediabox teruggezet naar de fabrieksinstellingen en opnieuw ingesteld
- De UPC mediabox aangesloten op het signaal overdracht punt
- Voor toegang tot internet diverse computers gebruikt (Windows XP, Windows Vista), zowel bedraad als draadloos, ze geven allemaal hetzelfde probleem.

Dit alles heeft niet tot een oplossing geleid voor boven genoemde problemen.
Graag verneem ik van u op korte termijn een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

--------------------------------------------------

Tot op heden nog geen reactie.
Als er veranderingen zijn, zal ik ze posten.
Gewijzigd door zhivro op 04 september 2009, 13:59
 
D13H4rdNL
Mijn Aris modem zit op http://192.168.100.1/
Zou de thompson daar ook zitten?
 
MarkBM
Nee thomson zit wel op 192.168.0.1

Probeer anders eens gebr naam leeg te laten en admin als ww.

Ik denk dat het 999 kanaal niet actief is omdat je Riant hebt. Riant hebben geen aansluiting op video on demand en daarvoor zal het dan ook niet nodig zijn om de verbinding te testen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse problemen met Digitale TV & Fiber power internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers UPC Digitale televisie 1 22 februari 2014, 21:07
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah