obey-robots.txt
13 December 2018, 14:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Van alle UPC services verstoken

Ab
Beste lezers,

Tijdens mijn vakantie heb ik geprobeerd om mijn voicemail af te luisteren, echter mijn nummer was constant in gesprek. Bij thuiskomst bleek alle services van UPC er uit te liggen, geen TV (ook geen analoog signaal) geen internet en geen telefoon. Modem knipperende CS en brandend powerlampje. De helpdesk gebeld met mijn mobiel (zeer lange wachttijd) en mijn probleem uitgelegd. Om kort te gaan, ik heb op maandag 24 augustus gebeld, de helpdesk kon niet eerder een monteur regelen dan 3 september!, tot die tijd moest ik dus geduld hebben, dit terwijl mijn email voor mijn werk erg belangrijk is. Nu komt de kloe van het hele gebeuren, ik heb achter mijn huis een tuinpad lopen waar ook de verdeelbox staat van UPC met alle aansluitingen van o.a. het blok waar ik woon. Door allerlei bouw en verbouw activiteiten in het woonblok is er waarschijnlijk met een karretje/graafmachines o.i.d. de afsluitende cover van de verdeelbox los gereden, deze stond er netjes naast en geheel aan gort gereden. Ik keek in de kast en zag allerlei aansluitingen zitten met kunststof labels waar opstond wat de status is van de abonnee, aangesloten of afgesloten. De aansluiting van mijn woonadres was afgekoppeld en afgeplugd, op het label stond “afgesloten m.i.v. 17 augustus 2009”, ik was dus fysiek afgesloten! Wederom de helpdesk gebeld, na eerst wat foto’s te hebben genomen” en de kast zo goed als mogelijk was dicht gedrukt daar anders de aansluitingen en het electrische gedeelte, wat ook los hangt, vrij toegankelijk was voor alle passanten met alle risico’s van vandalisme of electrocutie (er lopen dagelijks kinderen langs van en naar de basisschool). De helpdesk medewerker kon er niets aan doen en zou het doorgeven . Omdat ik niet bereikbaar was voor mijn kinderen heeft mijn dochter gebeld met de helpdesk, die was woest over de slechte service, de helpdesk medewerker maakte zich zorgen over de eventuele regen in de kast (de cover heb ik ervoor getimmerd) en zou kijken of er een monteur naar de kast kon komen kijken op vrijdag 28 augustus maar naar de aansluiting keek hij niet dat was een andere afdeling!. Dit betekend dus wachten tot minstens 3 september. Heel het gebeuren is de schuld van UPC maar wil dit niet bekennen, het enige dat men uitspreekt is het dreigement dat als de storing in mijn huis is door b.v. verkeerd aangesloten bekabeling ik de kosten krijg gepresenteerd. Dit is nu al de derde keer in korte tijd dat de service van UPC er volledig uitligt, voor techische storingen heb ik begrip , ook voor de soms moeilijke storingsanalyses en de tijd die daar mee gemoeid gaat, maar dit is pure stommigheid wat men niet direkt op wil lossen. Het trieste is dat ik vorige maand mijn contract heb verlengd met 1 jaar. (Ik was echt een tevreden abonnee maar dit slaat alles en het lijkt dat UPC terug gaat in de tijd van de vele klachten en frustraties).

Met vriendelijke groet,
Een boze en gefrustreerde, van alle UPC services verstoken, UPC abonnee.

Popeye
Hoi Ab, wat een horror verhaal.

Wellicht kun je wat sneller tot een oplossing komen als je het formulier hier links onder op de website invult. Dit gaat naar de kabel belangen vereniging coax en kunnen druk zetten.

Of je probeert een Persoonlijk Bericht naar Jordy-UPC te sturen met het verzoek erin te duiken.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Ab
Hallo Popeye,

Ik heb je advies opgevolgd en mijn relaas geforward naar COAX en naar Jordy UPC,
Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ab.

Ab
Vrijdag 28 augustus is er geen monteur naar de kapotte kast wezen kijken, laat staan dat ik weer aangesloten ben. De kast staat
nog gewoon op scherp, dus ff stoten en de cover is er weer af. Wordt vervolgd.

Popeye
Plaats anders eens een foto van die kast hier op het forum.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Ab
Ik heb verschillende pogingen gedaan maar krijg geen foto's geupload (foto's zijn ongeveer 800 kb) Ook in de fotogalerij lukt het niet. Tips?????????????????

Popeye
mail ze me anders op upc[at]gebruikers.eu ([at] vervangen door @)
Popeye

Ab
Hoi Popeye,,

Ik zit op een draadje van mijn buurman te werken, kan geen mail versturen, SMTP klopt niet met mijn email instellingen. Als ik weer aangesloten ben ontvang je ze als nog. Verder stop ik met deze draad, ik denk niet dat UPC zich laat dwingen, na alle belletjes en hulp van anderen gebeurt er voor alsnog niets (vanaf 17 augustus geen signaal), krijg er hartkrampen van. Maar in elk geval bedankt voor je hulp in deze. Indien ik weer ben aangesloten zal ik dit melden op dit forum, ook wat eventueel de monteur heeft gezegd op 3 september (als hij tenminste komt!)

Met vriendelijke groet,

Ab.

Popeye
Ab zorg er in ieder geval voor dat je restitutie krijgt van de periode dat je geen internet hebt gehad.

We horen wel weer van je.
Popeye

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van alle UPC services verstoken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Meer Eurosport en Eurosport 2 tijdens het EK voor alle digitale televisieklanten van UPC Nieuws over UPC 1 09 juni 2012, 17:08
Uitval alle UPC producten in Vlaardingen (postcodegebieden 3136 en 3137). Storing 1 04 november 2010, 20:29
Uitval alle UPC producten in Amsterdam (postcodegebieden 1054, 1060, 1069 en 1075). Storing 1 20 oktober 2010, 22:53
Energiebesparing voor alle typen mediaboxen UPC Algemeen 1 27 augustus 2010, 20:46
Uitval alle UPC producten in Rotterdam (postcodegebied 3081). Storing 1 30 juni 2010, 22:54
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah