obey-robots.txt
21 April 2018, 17:11
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Youfone TV
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

UPC in Duiven heeft niets dan problemen!!

ienie
Hallo allemaal,

De afgelopen 3 maanden hebben wij niets dan storing, elke dag gemiddeld genomen over 1 week 4 uur per dag geen internet of telefoon!

Al meerdere malen heb ik gebeld met UPC en 2 keer zelfs een afspraak gemaakt met een monteur. Dit omdat naar het uitlezen van het forum beweert werd dat het probleem in het modem zou liggen wat wij in bruikleen hebben van de UPC. Geen draadloos iets en alle bekabeling is perfect in orde!

Ik ben eens rond gaan neuzen of er meer mensen probleem hebben van deze aard, en zelfs op buurtlink.nl om precies te zijn, kijk maar op : http://buurtlink....steeds+weg is het internet en telefoon probleem een dagelijks iets daar.

Het blijkt dus dat in Duiven alle 700+ abonnees problemen hebben met UPC internet en telefoon. Deze ochtend had ik wederom, nadat ik gister wederom geen internet en telefoon had gedurende 6 uur, gebeld met UPC. Blijkt dat er een algemene melding in het systeem staat over het probleem in Duiven.

Op een of andere manier blijkt er geen enkele monteur in dienste te zijn die het probleem kan opzoeken en oplossen. Deze ochtend stonden er zelfs 221 modems in Duiven op off-line, volgens de UPC medewerker die ik aan de telefoon had. En deze ochtend heb ik dus ook alles ondernomen om het probleem voor eens en voor altijd op te lossen, want laten we wel zijn, er word door ons betaald voor een product wat absoluut NIET deugdelijk is!! Sterker nog koop ik een product wat niet aan de verwachtingen voldoet kan ik het retourneren, maar bij UPC niet.
Wat ook een leuke opmerking is, we sturen een monteur naar de betreffende kast in de wijk, die lost het probleem zo snel mogelijk op. Maar terugkoppeling naar ons, ho maar, daar kunnen ze niet aan beginnen! Shock Wij betalen ons scheel aan de belkosten, omdat het allemaal mobiel moet gebeuren naar een 0900 nummer, maar dat je er iets voor terug krijt, echt niet!

Nu ben ik zover dat ik echt op zoek ben naar een andere provider, aangezien ik eigenaresse ben van meerdere websites en één forum. Het is dus wenselijk dat ik zo goed als altijd beschik over internet.
Verder heb ik geen goede gezondheid en ben ik genoodzaakt nu een GSM abb. te nemen wat duurder is, gewoon omdat ik niet kan bellen via UPC......

Graag jullie hulp en ervaringen met andere providers!

Groet,

ienie

Ik had deze post ook al onder diversen gezet, maar denk dat die hier meer op de plaats is, verder heb ik ook wat toevoegingen aangebracht!
 
ienie
Fijn dat jullie je hier ook uiten, want alleen kan ik het niet om UPC te bewegen nu echt iets aan het probleem te laten doen, ze behandelen ons als een stelletje domme mensen, maar dat zijn wij niet...... Het probleem ligt bij UPC en niet bij ons, alleen maken ze van HUN PROBLEEM ons probleem en dat is zoooo fout!!

Wettelijk gezien voldoen hun niet aan de te leveren kwaliteit, dat kunnen wij onomstotelijk bewijzen, maar het is nog steeds zo dat de bwijslast bij hun ligt. Aangezien hun niet presteren zijn hun fout en behoren wij in alle schade en onkosten te worden ontzien, UPC maakt misbruik van de nog steeds geldende monopoly-positie op het internet via de kabel gebeuren (zucht) Shock Ik ben gewoon heel erg boos dat we moeten betalen voor een dienstverlening, die niet klopt!

Groet,

ienie

BTW Ik heb de UPC mederker ook al een pm gestuurd!
Gewijzigd door ienie op 18 augustus 2009, 21:59
tekst
 
TCP_IP
Coax.nl is ook nog een goede optie !

Met Jordy-UPC goede ervaringen !
Gewijzigd door TCP_IP op 19 augustus 2009, 20:54
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
ienie
Ik denk dat die op vakantie is, nog niets vernomen namelijk...... 4842b1b3b6deacdffdac5e0356370acc

Groet,

ienie
tekst
 
Jovel
ook hier, weer het verzoek,
stuur het feedback formulier van COAX NL in,
links onder deze site,

en COAX NL gaat voor jullie aan de slag
 
smittepit
Coax feedback formulier ingevuld.
Bericht gehad dat UPC binnen 3 dagen contact opneemt..

Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen.
Scheelt in iedergeval 10 cent per minuutSmile
 
smittepit
Service medewerker heeft inmiddels twee keer gebeld.
1 x voice mail ingesproken
2 x live aan de lijn.
Klachten doorgenomen.
Volgens hem zijn er de laatste dagen diverse reparatie's uitgevoerd aan het netwerk en zou dit tot verbeteringen moeten leiden????
hij heeft beloofd over twee weken nogmaals terug te bellen.
Gewijzigd door smittepit op 30 augustus 2009, 19:02
 
ienie
Nou de enigste "verbetering" die wij hebben gehad is dat we vorige week avonden lang geen telefoon hadden.......ik weet het niet hoor!!

Jordy-UPC heeft wel contact opgenomen met ons, maar over eventuele vorderingen weet ik niets.... merk ik ook niets......

Morgen word het weer warm, dus zullen we wederom geen internet hebben....tis toch erg dat we zo al gaan denken.....
tekst
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC in Duiven heeft niets dan problemen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met Opnames UPC Digitale televisie 1 11 september 2012, 19:45
Cisco EPC 3925 problemen Hardware instellingen 11 07 april 2012, 09:24
Postcode gebieden waar men op het ogenblik last heeft van capaciteitsproblemen betreffende het inter Algemeen 1 29 april 2011, 15:54
Weer E-mail problemen Storing 1 28 april 2011, 10:29
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk 2 14 maart 2011, 17:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah