obey-robots.txt
25 Februari 2018, 16:21
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Internet nog steeds te traag

avisser
Ben reeds ruim 7 jaar klant van Chello later UPC.
Maar nu heb ik een probleem.
Op 29 Juni, jl kreeg ik een bevestiging van mijn Totaal pakket wijjziging, ik citeer :
---------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Visser,
Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder treft u een overzicht aan van de bestelde producten/diensten.
UW BESTELLING :
Fiber Power 30, met 30 Mb download- en 3Mb uploadsnelheid
Bellen Onbeperkt
Digitale TV Royaal met DVR
PRIJS P/M € 46,-
OPLEVERINGSDATUM Binnen 3 weken
----------------------------------------------------------------------------
Echter tot op heden daarna niets meer vernomen en mijn snelheid is nog steeds hetzelfde van UPC-Classic.
Zie plaatje :
541343269

Ik ben echter niet meer van plan telefonisch de zaak op te lossen, dit kost een vermogen.
Misschien iemand met een idee ???
Vr. groet,

Auke Visser.

PS;
Het modem ik al diverse malen gereset, geen resultaat.
Het modem is een Thompson en de draadloze router is een D-link.
A.V.
 
Popeye
Je kunt Jordy-UPC, http://upc.gebrui...lookup=300 een berichtje sturen. Andere oplossing is via de kabelbelangen vereniging Coax.

Daarvoor kun je linksonder op deze website een formulier invullen.
Gewijzigd door Popeye op 16 augustus 2009, 19:21
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
avisser
Bedankt Popye en Jo,

Het probleem is nu gedeeltelijk opgelost.
De snelheden zonder router zijn nu ;
541976135
Wauw, de router is dus het probleem, zet ik die er nu weer tussen, dan zak ik weer terug naar de eerdere snelheden.
Dus voorlopig maar even zonder Router.
Nu maar eens uitvissen wat daar de oorzaak van kan zijn.
Iemand een idee ??
Ik hou mij aanbevolen.
M. vr.gr.,
Auke Visser.
 
Popeye
De doorvoer snelheid van de router is te laag. Zie, deze link.
Gewijzigd door Popeye op 29 april 2011, 16:34
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
avisser
Ik heb de D-Link DI-524, die zou voldoende moeten zijn.
Deze staat welliswaar niet in de lijst.
Zijn snelheid zou 54 Mbs moeten zijn.
 
avisser
Bedankt Popeye en Jo,
Ik zal mijn schoonzoon er het komend weekend even naar laten kijken, heeft er meer verstand van dan mijn persoontje.
Voorlopig dus maar even met de kabel werken.
Vandaag kwam ik zefs tot een snelheid van 28,53 Mbs !!.
Dus, dat ziet er goed uit.
Groeten,

Auke Visser.Smile
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet nog steeds te traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Wifi traag of ligt eruit Snelheid 5 30 januari 2014, 08:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah