obey-robots.txt
19 Juli 2018, 11:43
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van UPC. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

tel rek upc

patricia63
hallo ik wilde even wat kwijt we en daarmee bedoel ik een hele grote groep mensen spelen al maanden spelletjes via een 0900 nr sommige nrs moesten we 1.09 voor betalen en voor de andere 13 cent nou wonnen we af en toe ook wel eens wat maar daar werd je niet echt rijk van .nu zijn de mensen die ik ken sinds maandag ineens allemaal afgesloten voor een te hoog verbruik nu is mijn tel gebruik elke maand 5 a 600 euro maar dat werd dan weer gecompenseerd met de prijzen die we wonnen en daar hielden we dan wel ietsje aan over. na mijn afsluiting heb ik en ook die andere mensen die ik ken en die dat deden upc gebeld en gevraagd waarom het nu ineens afgesloten is omdat we altijd wel hoogverbruik hebben nu zijn de rekeningen ineens 5000 tot 7000 euro nou dat kan niemand betalen ,nu schijnt het dat het hoofdkantoor een fout gemaakt heeft en dat per 1 juli de kosten van 13 cent naar 1.09 gegaan zijn nu mijn vraag kan dat zomaar zonder de klanten te waarschuwen die waren er dan natuurlijk gelijk mee gestopt niemand kan zo'n abnormaal hoog bedrag betalen .
het enige wat ze bij upc zeggen je moet gewoon betalen en daarmee klaar ik heb contact met de geschillen commisie en de consuwijzer die hebben gezegd dat omdat er zonder te waarschuwen ineens een prijsstijging van 100% is gekomen dat we het recht hebben om ons contract te ontbinden maar upc zegt gewoon betalen en er kan niks opgezegd worden is er iemand die ons er mee kan helpen want we weten het echt even niet meer

TCP_IP
Ik zeg: COAX.nl

Prijsstijging van 835 % ietwat teveel van het goede inderdaad.

Maar werd dat niet vermeld dan? Als je een 0900 nr belt word toch altijd vermeld wat de kosten zijn ervan? Dit kan wel een breekpunt zijn als het een rechtszaak word.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

patricia63
hallo bedankt voor je antwoord en dat werd gezegd als we belde dat het 1.30 kosten maar in het verbruik van upc wat je zelf kan controleren stond elke keer 13 a 14 cent dus we hebben upc gebeld met de vraag of het wel juist was dat er 13 of 14 cent ingehouden werd en dat was juist dus zijn we gewoon door gegaan maar per 1 juli heeft het hoofdkantoor het veranderd en werd er dus wel die 1.09 gerekend zonder de klanten te waarschuwen anders waren we er zeker mee gestopt nu wil upc een betalingsregeling gaan treffen maar volgens hun kan dat wel een tijdje duren omdat er heel veel klanten met hetzelfde probleem zijn .nu is het wel zo dat ik nog tot de laatste dag voordat ik afgelsoten werd gewoon bij mijn verbruik die 13 en 14 cent zag staan maar dat een dag later mijn rek ineens 5000 euro was en dan ben ik nog een met de laagste rekening ,dus dat is ook allemaal zo raar en dat is helaas helemaal niet meer terug te halen dus ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen

TCP_IP
Heb totaal geen juridische achtergrond.
Coax daarentegen kan je waarschijnlijk wel goed helpen hiermee, neem even contact met ze op met het formulier hier links onderin het forum.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tel rek upc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah