obey-robots.txt
25 Februari 2018, 16:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe fiberpower aan(fl/sl)uiting

sjoetie
Na lang over peinzen had ik besloten om de stap te maken om van ADSL2 over te stappen naar UPC Fiber Power 60.
Ik bel dus de klantenservice en vraag hoe ik dit het snelst kan regelen. Zij geven aan dat ik naar de winkel moet gaan en dat ze

daar alles in orde kunnen brengen, zodat het binnen max 24 uur werkt.
Klinkt goed dus ik op Maandag 3 aug naar de winkel in Rotterdam en krijg het pakket mee.

Thuis aangekomen sluit ik de boel aan en mijn online lampje gaat netjes branden. Wow! das snel denk ik nog?!
PC aangesloten, maar helaas bij elke pagina die ik opvraag krijg ik "U hoeft u niet meer handmatig te activeren bij UPC. Dit gaat

volledig automatisch"... Hoe kom ik nu dan verder?
Nou ja laat ik niet gelijk in paniek vliegen en gewoon netjes een paar uur afwachten.

Uiteindelijk 's avonds rond 8 uur weer geprobeerd maar nu knipperde mijn Online lampje. Blijkbaar was er iets veranderd. Geen

verbinding meer, maar ja de 24 uur is niet voorbij. Bellen heeft dan toch geen zin.

Dinsdag rond 17:00 bel ik op omdat het nog steeds niet werkt. "De wachttijd bedraagt ongeveer 5 min." Daar wil ik wel op wachten en

na 5,5 min werd ik geholpen. Uiterst vriendelijke medewerker komt er al snel achter dat hij helaas niet in dit type modem kan

kijken omdat deze nieuw is en moet mij doorverbinden met een collega. "De interne wachttijd bedraagt ongeveer 1 minuut." Ok, 1

minuut wachttijd. Intussen zit ik dus op 10 min inclusief het gesprek van de eerste medewerker.
Helaas bleek de 1 minuut 7 minuten te zijn en zitten we rond de 18 minuten totaal.
Wederom een uiterst vriendelijke medewerker met gedegen kennis van het systeem. Kijkt alles door maar verbaast zich van het type

modem dat ik heb gehad, omdat dit een modem is die eigenlijk alleen geleverd word aan mensen met Telefonie EN fiber power. Ik hoor

een Cisco te hebben, maar heb een motorola.
Medewerker komt met het volgende: "Ik kan helaas niets aan deze modem doen op afstand. Daarom wil ik enkele dingen voorstellen, aan

u de keuze wat u het fijnst vind. A. Ik kan een monteur langs laten komen die de boel komt controleren en eventueel herstelt. B. Ik

kan u een andere modem opsturen, maar dit word dan pas in de loop van volgende week. C. U gaat terug naar de winkel en wisselt daar

het modem."
"Ik kies voor de laatste keuze, want die is het snelste en ik hoef hier niet voor thuis te blijven. Daarnaast zit ik nu al 40

minuten met u aan de lijn, ondanks dat dit geen fout is van mij. Graag zou ik hier enige tegemoetkoming voor zien."
"Dan moet ik u doorverbinden met de klantenservice, maar kan u vast vertellen dat UPC hier niet in tegemoet zal komen."

*Doorverbonden met de klantenservice*

Medewerker van de klantenservice was alles behalve vriendelijk. Er word geen kosten vergoed, punt uit. "U kunt desnoods een klacht

indienen."
Mag ik dan u naam?
"Ja dat is H... ....."
Sorry ik verstond u achternaam niet goed, wilt u dat voor mij spellen?
"Ik ben hier niet om mijn naam te spellen. Kan ik u verder nog ergens mee helpen?"
Wilt u dan nog éénmaal u naam uitspreken?
"U heeft verder geen vragen, dan verbreek ik nu de verbinding" *tuut tuut*

Direct gebeld met de afdeling opzeggingen. Dan maar alles cancellen. Deze medewerker was weer erg vriendelijk en heeft netjes een

klacht gemaakt van voorgaande. Heeft ook de naam opgezocht en voor mij genoemd. De klachtenafdeling zal mij terugbellen om verder

te praten over eventuele tegemoetkomingen.
Mijn abonnement dus nog maar niet opgezegd en even afwachten wat de klachtenafhandeling zegt. Het gesprek duurde totaal bijna 1

uur.

Direct op woensdag (vandaag dus) naar de winkel in Rotterdam. Daar aangegeven dat ik volgens de klantenservice het verkeerde modem

heb gekregen en graag het juiste modem zou willen ontvangen. Medewerker vraagt het na aan haar collega, maar deze geeft aan dat het het goede modem is en dat het gewoon moet werken.
Uiteindelijk na flink zeuren belt ze daarom maar met de helpdesk. Uiteindelijk na een half uur komt ze terug en geeft aan dat het probleem zit in het activeren (!). Er moet blijkbaar na het aansluiten gebeld worden naar een activeringslijn. Ze gaf toe dat ook niet te weten, maar dat moest blijkbaar.
Ik trek dus de doos in de winkel open en pakt de installatiehandleiding. Hier staat NIETS over activeren en ze schrijft het nummer op een briefje en wenst me succes.
Ik reageer boos en zeg dat het belachelijk is dat ik hiervoor naar rotterdam moet komen, terwijl ze me dat gister aan de telefoon ook hadden kunnen melden. Haar collega valt gelijk bij en geeft aan haar aan dat klacht (die ze in het systeem ook zag staan) hogere prioriteit moet geven en dat hij hoopt dat het snel opgelost is.

Ik geef aan het te gaan proberen, maar dat als het niet werkt ik klaar ben met UPC.

Thuis aangekomen de boel aangesloten en gebeld met de SELF SERVICE lijn. "Wilt u uw nieuwe Fiber Modem activeren, toets 2."
"Toets nu uw klantnummer in:" Laat ik nou toevallig een brief op de mat hebben liggen met de bevestiging van mijn bestelling. Dus ik tik het klantnummer van deze brief in. "Dit klantnummer is niet geldig. Toets u klantnummer in." Nog een keer proberen, misschien fout getikt. "Dit klantnummer is niet geldig. Wij zullen u doorverbinden met een live medewerker. Mocht u dit niet willen, verbreek dan nu de verbinding anders, blijf aan de lijn." *wacht* "Welkom bij UPC. de gemiddelde wachttijd is meer dan 10 minuten" JA DAAAAAAAAAAG!!!

Nu ben ik inmiddels 20 euro verder aan kosten en heb nog NIETS! Ik heb nog een keer gebeld met de opzeg lijn, want die nemen snel op en kunnen ook alles regelen. Deze gaan voor mij de lijn ALSNOG activeren en bellen mij terug als het geregeld is.
Als ze me voor 5 uur nog niet gebeld hebben, dan ga ik alsnog langs de winkel en smijt de boel op de toonbank.

TCP_IP
Je zou een blog moeten schrijven! Leest lekker vlot en prettig door.

Maar goed daarvoor ben je niet op dit forum gekomen, dat begrijp ik maar al te goed uit je verhaal.

Kan je 2 opties aanbieden die beide een positieve uitkomst kunnen bieden.

1. Ik/jij kan Jordy-UPC hier op de hoogte van brengen per PB. Dit is een UPC medewerker die namens UPC op forums klachten oplost en in zeer korte tijd oplost.

2. Coax (kabel belangenvereniging) klacht indienen via het klachtenformulier hier links onder het forum. Ze kunnen bij UPC flink druk zetten om dit snel op te lossen.

Heb ervaring met dit soort problemen, duurt even voordat het werkt. Maar als het eenmaal werkt, WOW Grin
Gewijzigd door TCP_IP op 08 augustus 2009, 13:01
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

sjoetie
Hee,

bedankt voor de complimenten Smile. Ik baal e altijd wel van als ik andere instanties of via directe medewerkers op moet lossen. Ik vind dat het bij grote bedrijven als UPC gewoon beter moet kunnen.

Gelukkig is dat ook zo bij UPC blijkt. Gister avond ben ik geeld door de klachtenlijn en zij hebben 100x excuus aangeboden, met name voor de medewerker die ophing.
Volgende week komt er een monteur om de boel te controleren. Hopelijk komt daar iets moois uit.

De medewerker gaf al aan dat hij dan terug zal bellen om te vragen hoe het is afgelopen, daarnaast krijg ik compensatie voor de gemaakte kosten door 1 maand te crediteren.

Nu dus nog even afwachten maar dit klinkt in ieder geval goed

bedankt voor je reactie![ebay][/ebay]

TCP_IP
Klinkt inderdaad goed, nu nog even een kwestie van afwachten.
Hoor graag hoe dit afloopt.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

sjoetie
Tijd voor een update:

Monteur is netjes langsgeweest en vroeg wat het probleem precies was. Dus ik legde uit dat ik fiberpower had aangevraagd maar het niet wilde werken.
Monteur keek gelijk bedenkelijk en nog eens naar zijn orderbon. "oops... dan hebben we een probleem, ik heb geen fiber power modem bij".
"Kijk! Goed begin is het halve werk..." zeg ik sarcastisch. De monteur kon er wel om lachen en ging gelijk collega's in de regio bellen. Gelukkig was er in de buurt een collega met een Fiber Power modem. Hij ging deze ophalen en liet zijn eigen spullen achter, om aan te geven dat hij in ieder geval terug MOEST komen.

Binnen half uurtje was hij terug, maar bij de modem zat helaas geen voeding. Dan maar even proberen met de andere voeding. Na het controleren van de output waren deze nagenoeg gelijk. Geen probleem dus.
Bellen met India om mijn modem te swappen en werken!

Nog niet de volle snelheid, maar dit zou een uurtje kunnen duren.

Inderdaad een uur later ging de verbinding harder dan 80 kb/s en schoot ik naar de 1,5 á 3.0 Mbps.

Dit leek op zich wel goed te gaan.

Nu een dikke week verder is de verbinding nog steeds niet de snelheid die het moet zijn. Met de speedtest van UPC haal ik ALTIJD de volled 60 mbit maar met andere speedtest (o.a. speedtest.net), ftp's met grote iso's, 1000MB bin files van BBNED... Allemaal halen ze net de 30 mbit.

Daarom vandaag maar gebeld met UPC dat ze mijn abonnement per direct terug mogen zetten naar 25 mbit. Op internet lees ik ook genoeg over het cappen van de verbinding voor Usenet, dan heeft het voor mijg een zin om 60 mbit fiber power te nemen. In de uren dat er niet beperkt wordt, zit ik niet op internet... dus dan ga ik niet betalen voor iets waar ik niet volledig gebruik van kan maken.

Dame aan de telefoon heeft met netjes geholpen en zou het allemaal in gang zetten.
Zien of dit goed gaat! En natuurlijk hoe de eerste rekening eruit zal zien.

xkuseme
Bij mij werkt het ook niet. alles volgens boekje gedaan en het resultaat is dat ik bij elke internet pagina die ik open de toevoeging ...../service/reg.html krijg. en op die pagina staat dan...."uw hoeft niets meer handmatig te .....blablbal...voor problemen bel...03001580.

Maar goed ik had zoiets van...."wellicht moeten ze nog iets extra's doen dus zal morgen wel goed zijn"
Volgende morgen ff snel proberen. Zelfde euvel
In de avond na mijn werk.....zelfde euvel
bellen......,16 minuten in de wacht

Uiteindelijk iemand aan de lijn. Macadress doorgeven....ja meneer excuus...excuus....24 uur blabla

24 uur gewacht...zelfde ellende.

belachelijk dat je dat moet doen voor zo'n simpele instructie....en dan werkt het nu nog steeds niet.

EvE
Herkenbaar, ik heb Fiber 90 en kom eigenlijk zelden boven 1 MB downloadsnelheid!!! Ben al 6 weken aan het modderen met UPC, onvoorstelbaar veel telefoontjes aan de compleet incapabele helpdesk gehangen en ga nu maar aangetekend met ze communiceren.

Omdat UPC 6 weken terug mijn kabelverbinding(waar ik altijd heel tevreden over was) niet meer in orde kon krijgen opperde een van de medewerkers dan maar Fiber te nemen. Zou nauwelijks duurder zijn, maar veel sneller. Omdat ik een dag niet het web op kon en al veel te lang met die kut helpdesk had moeten bellen leek me dat dan misschien nog niet zo'n gek idee.

In het verleden heb ik vaker netwerkverbindingen moeten instellen en dat heb ik altijd een heel vervelend werkje gevonden. Soms ging het vlot, maar meestal was ik er flink zoet mee. En daarom vroeg ik uitdrukkelijk wat er dan nog meer van mij verwacht werd waarop de medewerker meldde dat ik dan wel een N router moest kopen. Zelfs een tweede keer herhaalde ik de vraag en ik zou dus echt alleen een N-router nodig hebben.

En dus snel een N-router aangeschaft en het modem kwam snel binnen. De installatie ging vrij vlot, maar al snel kwam ik erachter dat ik erg lage downloadsnelheden behaalde en op zolder had ik niet eens meer bereik. En dus maar weer bellen met die dure UPC helpdesk, waar ik na weer heel veel telefoontjes(en vooral veel wachten) te horen kreeg dat het probleem bij de leverancier van de router lag. En ben ik gaan bellen met Sitecom alwaar ik eigenlijk binnen een paar minuten heel veel wijzer werd.

Tot mijn stomme verbazing en later zelfs woede kreeg ik te horen dat de netwerkkaartjes in mijn beiden computers(die overigens 3 en 12 maanden oud zijn) niet meer dan ca 20-25 MB aankonden. Waarom kwam er niemand bij UPC op het idee om eens naar die kaartjes te kijken? En waarom werd mij niet verteld dat ik dan wel de juiste netwerkkaarten moet hebben?

Het eigenlijke verhaal is nog veel langer, maar om alles flink in te korten gebeurde er nog het volgende. Na weer diverse malen bellen met de incapabele, onwelwillende, totaal niet service gerichte mensen bij de UPC helpdesk besloot i k het nog een allerlaatste keer te proberen. Na weer erg lang wachten kreeg ik een jongen aan de lijn die ik na enkele vruchteloze pogingen verzocht een hogere in lijn te geven. Ook dat ging weer niet zomaar, maar na enig aandringen kreeg ik de afdelingschef of weet ik hoe dat daar heet aan de lijn. Deze stelde zich al snel vrij formeel op en meldde dat UPC niet verantwoordelijk is voor mijn technische configuratie.

Tja, ondertussen was het gesprek alweer richting de 20 minuten aan het gaan en mijn humeur ver beneden nul. Op diverse manieren probeerde ik de beste man uit te leggen dat ik juist heel duidelijk aan UPC had gevraagd wat er meer van mij werd verwacht en ik nu dus door het niet goed voorlichten flink kosten heb moeten maken(betaaltelefoon UPC, nieuwe N-router) en nu zelfs een slechtere verbinding had en een slechter bereik.

Omdat ik op het punt was aangekomen dat ik koste wat kost gewoon weer een normale internetverbinding wilde hebben ging ik op een bepaald moment akkoord en stelde voor dan ook maar weer 2 nieuwe netwerk kaarten te gaan kopen. Het enige wat ik vroeg was of de beste man mij dan volgende week zou willen bellen om te vragen of het allemaal was gelukt, waarop hij doodleuk meldde dat niet te willen doen!!!

En daar ging het dus bij helemaal fout, er kwam haast rook uit mijn oren... Wat is dat voor een belachelijke toestand, door UPC heb ik al meer dan 6 weken een verbinding alsof ik nog op een oude analoge telefoonlijn zit te internetten, uren met de helpdesk moeten bellen(deze maand 142 euro, terwijl ik vrijwel nooit bel), N router moeten kopen en voorgesteld ook maar weer 2 nieuwe netwerkkaarten aan te schaffen. En dan is de man (wiens naam ik hier maar wat graag zou vermelden) te beroerd om er een telefoontje aan te wagen.

Ik ben daardoor zo ontzettend kwaad dat ik me heb voorgenomen in ieder geval niets meer telefonisch te communiceren met UPC(alleen nog aangetekend) en het net zolang alle fora, blogs en consumenten websites te informeren over de ontstellende belabberde service van UPC tot ze mij zelf benaderen en laten zien dat het zo niet hoort.

Bij deze doe ik dan ook graag iedereen oproepen vooral geen klant te worden bij UPC... boycotten die roversbende...

sjoetie
Weer een update! Maar nog steeds niet afgerond!

Ik zal even mijn verslag posten:
31 augustus ’09: De verbinding is bijgesteld en uiteindelijk haal ik wel 25 mbit. Eindelijk kan ik dan gebruik gaan maken van een verbinding die ik besteld heb.

10 september ’09: De rekening komt binnen van UPC. Hierop staan de volgende kosten vermeld:

Abonnement
03/08-23/08 Abonnement UPC Fiber Power 60 Mbps € 22,77
24/08-30/09 Abonnement UPC Fiber Power 25 Mbps € 26,43
Totaal internet : € 49,20

Eenmalige posten
03/08 Installatiepakket UPC Breedband Internet € 24,37
03/08 Gratis doe het zelf installatie €-24,37
23/08 Installatie door monteur € 41,18
03/08 Administratiekosten € 8,36
Totaal : € 49,54

Correcties
18/08 Vergoeding UPC Loyaliteitskorting €-42,86

Als u zo de rekening bekijkt dan zitten hier veel fouten in:
1) Toch zijn er kosten in rekening gebracht voor het Fiber Power 60 abonnement, ondanks dat ik het nooit gehaald heb.
2) Er zijn kosten in rekening gebracht voor de monteur, welke gratis zou zijn.
Daarom wederom contact gelegd met de opzeglijn, dat ik nu echt klaar met UPC ben en ik mijn abonnement per direct wil ontbinden. UPC komt zijn afspraken niet na en maakt grove fouten. Hierbij is het vertrouwen geschaad. Medewerker geeft aan dat ik dit schriftelijk moet doen, aangezien ik in een jaarcontract zit. Als hij dit zou annuleren komen er kosten in rekening.

11 september ’09: Brief gestuurd om het abonnement op te zeggen en tevens klacht in te dienen.

12 oktober ’09: Telefonisch contact gezocht met de klantenservice met de vraag of mijn brief ontvangen is en verwerkt is. De brief was ontvangen en volgens de medewerker zou er telefonisch contact zijn gezocht. Dat is niet gelukt en daarom is er een brief gestuurd. Beide is niet gebeurd, aangezien er geen gemiste oproepen waren en er geen brief is ontvangen. De medewerkster wil me toch graag als klant houden en geeft aan dat ze een aanbieding wil doen die ik absoluut niet kan afslaan. De aanbieding luid dat ik 75% korting krijg op het fiber power abonnement voor het lopende jaar.
Daarop geef ik aan hier eigenlijk liever niet meer op in te gaan, maar uiteindelijk geef ik aan dat ik er over na wil denken. We spreken gezamenlijk af dat zij het schriftelijk zal bevestigen binnen 5 werkdagen en dat ik daarna 7 werkdagen bedenktijd heb. Zou ik hier niet op reageren, dan werd de actie in gang gezet.
Ik heb aangegeven hier mee akkoord te gaan, maar dat dit mijn allerlaatste poging zal zijn om UPC een kans te geven. Ze geeft aan me te begrijpen en verzekert me dat ze dit kan en gaat regelen. “Ik zorg er persoonlijk voor dat het geregeld wordt.”

23 oktober ’09: Telefonisch contact gezocht met de UPC klantenservice. Ik heb namelijk geen brief ontvangen over de afgesproken actie.
De medewerker zoekt in het systeem de afspraak op en verteld me dat haar collega een fout heeft gemaakt en de aanbieding nooit had mogen doen. Ze zal het gaan overleggen met haar leidinggevende en belt me in de middag terug, omdat dan haar leidinggevende weer op kantoor is.

In de middag word ik teruggebeld door de medewerker waar ik de week ervoor de afspraak mee had gemaakt. Deze bied direct haar excuus aan en geeft aan dat ze de afspraak nooit had mogen maken. Letterlijk zegt zij zelfs: “Op het moment dat ik met u de afspraak maakte, wist ik eigenlijk al dat ik het moeilijk waar kon maken.”
Ik reageer boos en vraag haar waarom ze het dan toch aanbied, zelfs na mijn opmerking dat het de laatste actie van mij zal zijn. Ze geeft aan dat ze dat niet weet en vind het erg vervelend, maar wil graag proberen om alsnog te kijken of het geregeld kan worden.
Ik geef aan dat ik er niet meer op zit te wachten en gewoon wil stoppen. Ze blijft daarop pogingen doen om mij over te halen en duidelijk te maken dat ze ook eventueel een jaar gratis digitale tv kan cadeau doen. Ik geef aan niet nog meer abonnementen in mijn maag gesplitst te willen hebben. Toch houd ze niet op. Op dat moment word ik nog bozer en geef aan dat ik een doos wil ontvangen waar ik alles in kan terugsturen en dat ik ABSOLUUT geen gebruik wil maken van UPC fiber power en digitale tv. Verder wil ik alle onkosten vergoed hebben die ik tot nu toe gemaakt heb, zonder gebruik te kunnen maken van de diensten van UPC.
Ze geeft aan dit allemaal te regelen en maakt er een notitie van.

28 oktober ’09: Doos ontvangen en modem e.d. terugverzonden naar UPC.

12 november ‘09: Contact gehad met UPC om te vragen wat er nu verder geregeld wordt m.b.t. de kostenvergoeding. De medewerker ziet er niets over in het systeem en zegt daar niets over te kunnen zeggen. Ik geef hem aan dat hij dan de klacht mag heropenen, want deze is onterecht gesloten.
De medewerker maakt melding hiervan en ik laat hem nadrukkelijk noteren dat er binnen 5 werkdagen telefonisch contact gelegd moet worden op mijn 06 nummer. Medewerker geeft aan dit genoteerd te hebben.

23 November ’09: Een brief ontvangen waarin vermeld staat dat er meerderemalen getracht telefonisch contact te zoeken. Zowel overdag als ’s avonds. Helaas was dit niet gelukt en daarom een brief verzonden. Verder staat in de brief vermeld dat ik de kosten vergoed krijg voor de internet verbinding die ik niet heb gebruikt. Dit zou neerkomen op een bedrag van € 77,28. Aangezien er op 17 augustus al een bedrag van € 51,00 gecrediteerd is, zal dit in mindering worden gebracht. Daarnaast crediteert UPC, voor het gelede ongemak, ook een maand gratis analoge Radio/TV. De totale creditering komt dan neer op € 42,98.

30 november ’09: Opnieuw een brief verzonden naar UPC

8 december ’09: Brief door UPC ontvangen en in behandeling genomen (Te weten gekomen via telefonisch gesprek van 30 dec)

30 december ’09: Navraag gedaan ivm een incasso van € 22,xx. Medewerkster Fatima (afdeling factuurinformatie) legt uit dat het hier om een rekening gaat van het volgende kwartaal van analoge televisie. Tevens is hierop een bedrag van ongv 48 euro gecrediteerd. Waarvoor, kan zij niet aangeven. Ook vraag ik naar de verwerking van mijn brief en ze geeft aan dat UPC wederom een poging heeft gedaan om mij te bereiken, maar dit wederom niet gelukt is.
Ik leg uit dat ik dit ongeloofwaardig vind omdat iedereen me kan bereiken en UPC echter nooit. Ook zie ik nooit een herinnering van een gemiste oproep of iets met die strekking.
Ze wil me doorverbinden met de klachten afdeling, maar ik weiger om doorverbonden te worden omdat ik niet weer in de wachtrij wil staan tegen hoge kosten. Ik krijg al zoveel kosten nog tegoed van UPC. Ze maakt daarom de afspraak om mij direct terug te bellen en mij daarna op kosten van UPC in de wacht te zetten.
Zo gezegd zo gedaan en na 3 minuten in de wacht staan, haalt ze mij terug en geeft aan dat het niet lukt. Ze zal een telefoonnotitie naar haar meerdere sturen die mij vandaag nog voor 21:00 terug zal bellen. Ik geef aan dat ik niet geloof dat dat zal gebeuren, maar ze geeft aan dat ik er echt vertrouwen in moet hebben dat dit gebeurt en dat zij zelf hiervoor zal waken.

30 december ’09: Om 20:55 zelf maar gebeld en uitgelegd dat ik niet teruggebeld ben zoals ik wel weer verwachtte. Haar collega zoekt na en zegt: “Ja maar u word door de klachtenafdeling binnen 5 werkdagen teruggebeld.”
Ik: “dat is niet de afspraak…”
En we raken wederom in discussie over de afspraken die UPC niet nakomt en dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen.
Uiteindelijk raken we dusdanig in een verhitte discussie waar mevrouw me onderbreekt. Ik geef aan dat ik aan het praten was en mevrouw mij netjes moet laten uitpraten, maar daarop verbreekt ze de verbinding. Terugbellen heeft geen zin, want het is inmiddels na 21:00.
Dan maar wachten op reactie op de brief voor 18 januari of de klacht die bij de klachtenafdeling ligt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe fiberpower aan(fl/sl)uiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe Horizon-update UPC Digitale televisie 1 10 januari 2014, 10:08
Nieuwe Horizon code 1010/1030 [OPGELOST] Opleveringsproblemen 2 11 april 2013, 23:37
Zomer 2013 nieuwe Horizon mediabox firmware v4.1 UPC Digitale televisie 1 16 februari 2013, 10:21
UPC voegt 21 nieuwe apps aan Horizon mediabox toe UPC Digitale televisie 1 09 januari 2013, 18:05
Modem bij UPC fiberpower 25 internet abo ? Algemeen 3 23 maart 2012, 11:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah