obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 00:47
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

fiberpower

waterwijkoost
Hoi

Ik wou hier even een stuk schrijven over de werkwijze van UPC (bah)

Vorige week was in de upc winkel in almere enwel op dinsdag.
Na mijn vorige probleem opgelost te heben met de manager aldaar bood zij mij een sneller maar goedkoper abbonnement aan.
Ik ging van de 24 mb naar de 60mb en dat scheelde bijna twee tientjes, zo gezegd zo gedaan.
De media box met dvr kreeg ik mee maar de fiber modem moest toegestuurd worden.
Woensdag werd er een pakket van upc gebracht met de fiber modem, uitgepakt brief gelezen en moest een telefoonnummer draaien waar de mederwerkers van upc mijn oude modem moesten melden en de fiber modem aanmelden.
Ik gebeld aardige jonge man mijn nieuwe mac adres en serie nummer doorgegeven en binnen 2 uur kon ik gaan fiberen (ahum).
Donderdag gebeld jaja binnen 24 uur de eerste medewerker had de verkeerde werkbon opgestuurd naar desbetreffende afdeling..
Vrijdag gebeld jaja binnen 24 uur ik had volgens de mederwerker pas 1 keer gebeld..
Zaterdag gebeld jaja enwel meneer binnen 24 uur...
Maandag gebeld en ja meneer echt waar binnen 24 uur...
Dinsdag niet gebeld wil niet meer bellen heb er genoeg van 10 jaar klant van upc ze sturen je van het kassie naar de muur...

Ik ga mijn hele abbonement opzeggen bij upc


Rene
Gewijzigd door waterwijkoost op 04 augustus 2009, 19:21
 
Popeye
Gelukkig kan dit nu per maand! OOk kun je proberen wegens wanprestatie je contract te annuleren.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
waterwijkoost
Te laat voor opzegging, upc heeft gisteren avond de 60mb verbinding geregeld.

Bedankt UPC
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fiberpower', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Modem bij UPC fiberpower 25 internet abo ? Algemeen 3 23 maart 2012, 11:35
Nieuwe fiberpower aan(fl/sl)uiting Algemeen 8 30 december 2009, 23:14
Sneldheid 25mb fiberpower 100x te laag! Snelheid 6 17 november 2009, 20:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah