obey-robots.txt
18 November 2018, 23:20
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

UPC jaagt mij in de kosten voor diensten die niet naar behoren geleverd worden

lili-rose
Wie kan mij helpen? Ik ben teneinde raad. Heb ernstige klachten over UPC. Het begon al in 2007. Ik ging verhuizen. Dit had ik netjes op tijd doorgegeven, omdat ik mijn nieuwe telefoonnummer maar niet kreeg heb ik de klantenservice gebeld. verhuizing was niet goed verwerkt dus moesten we het opnieuw doen, dit zou mij dan wel geld kosten omdat het zo kortdag was, dit is dan toch hun verantwoordelijkheid? maar daar hebben ze nooit op gereageerd. vervolgens ben ik verhuisd maar geen internet. klantenservice gebeld, er kon wel een monteur langs gestuurd worden maar als ik zelfs iets verkeerds had aangesloten dan moest ik dit betalen. de monteur kwam alles zat goed aangesloten maar ik had een oude modem die zwak werkte. ik kreeg een nieuwe en ik moest een versterker erbij kopen vanwege mijn tv, daarbij moest ik de monteur betalen.!? vervolgens had ik heel slecht ontvangst van telefoon, internet en televisie en ik bleef maar netjes betalen en bellen met de klantenservice, die alles behalve vriendelijk was. lang wachten, dure gesprekken en er werd zelfs gewoon opgehangen. Nergens werd opgereageerd ook niet op mijn brieven die ik heb op gestuurd en dus ook geen oplossing. Ik bleef dus maar bellen omdat schrijven ook geen zin had. Weer een monteur langs met hetzelfde verhaal. Die vertelde dat het kwam door de versterker die erop zat die werkte niet en daar had ik nog voor betaald ook. Hij zou voor me regelen dat iemand contact met me opnam om te regelen dat ik me geld zou terug krijgen. Ik was opgelucht. Het internet en telefoon deed het nog niet en televisie met sneeuw maar volgens de monteur zou het binnen een paar uur goed komen, maar dit was niet zo en niemand die me belde en mijn geld terug gaf. Weer bellen, het zou aan mijn laptop liggen die was 3 jaar oud. Nieuwe gekocht en het probleem was er nog steeds. opvallend was dat als er een vrachtwagen over de dijk reed er geen televisie of telefoon of internet was. De verbinding werd dan ook verbroken. weer bellen. Dit was onmogelijk. aan mijn laptop kon het niet meer liggen die was nieuw en daarbij deed de televisie het ook niet. Toen vroeg men hoe oud mijn televisie was, die was te oud kreeg ik te horen. voor digitale televisie moest ik een nieuwere hebben anders werkte het niet. Dit gold ook voor de telefoon. ik heb dus alles nieuw aangeschaft, maar geen verbetering. soms wel televisie, telefoon of internet. maar de verbinding van dit alles valt vaak weg. ook tijdens telefoongesprekken of een goeie film, als ik dan al televisie kon kijken. soms heb ik weken niks. Dit is vooral met slecht weer. Veel storing als ik dan wel een beetje ontvangst heb en heel langzaam internet. De download snelheid die mij beloofd is werd nooit behaald. Het was nog minder dan het goedkoopste abonnement. Er werd mij verteld dat ik een duurder abonnement moest nemen, dan zou alles werken. Ook dit was niet waar en ik maar betalen. Totdat eindelijk een monteur erachter kwam waar het aan lag. De kabel buiten was helemaal op, verkoold. Die moest vervangen worden. Daarbij is mij een vergoeding beloofd voor al die tijd dat ik had betaald maar geen goed ontvangst heb gehad. Er zou contact met me worden opgenomen, maar niks van dit alles was waar. Toen was ik het zat nog steeds na bijna een jaar geen internet en telefoon en televisie. Ik wilde weg bij UPC. Dit was niet mogelijk vanwege mijn nieuwe abonnement. De kabel werd maar niet vervangen en ik maar bellen en betalen voor iets wat niet goed werkte of zelfs helemaal niet. Hierna heb ik hulp gekregen van de radio in onze gemeente die wilde wel contact opnemen met UPC. De telefoon werd ook nu weer opgehangen door de klantenservice, onvriendelijk stonden ze ons te word en uiteindelijk werd me weer beloofd dat ik terug gebeld werd niks van dit alles was waar. Na lang volhouden is het uiteindelijk gelukt om iemand te spreken die meer bevoegdheid had. Dit had ik nooit zelf voor elkaar kunnen krijgen, maar degene die mij hielpen lukte het wel met de afspraak dat ze de gesprekken niet zouden gebruiken voor de radio uitzending. Ze vonden het heel erg voor mij en gingen er alles aan doen om zo snel mogelijk een nieuwe kabel te leggen. In de tussen tijd zou ik geen rekening meer ontvangen omdat er zo’n slechte verbinding was. Ook zou er als alles opgelost was een vergoeding komen. De rekeningen stopte inderdaad, maar het probleem werd niet verholpen. Weer bellen, weer een monteur. Gelukkig dezelfde. Die zei heb je nou nog geen nieuwe kabel dit is echt schandalig! Dit moet worden opgelost zo snel mogelijk.

Nu is er nog steeds niks gedaan en kreeg ik gister een rekening en een brief. We hebben opgemerkt dat u al een lange tijd (1jaar) geen rekening van ons hebt ontvangen, bij deze sturen wij u die nu met terugwerkende kracht op. Deze bedragen zijn aanzienlijk hoog. Ik heb gebeld: Ik kreeg vervolgens te horen dat ze nergens kunnen terug vinden dat er is afgesproken dat er geen rekening meer werd opgestuurd. Wel weten ze dat de kabel moet worden vervangen en dat nog steeds niks goed werkt. Ik krijg de keus dat ik niet betaal maar dan word ik wel als wanbetaler gezien, waardoor ik misschien nog meer in de problemen kom. Of ik deze week alle bewijzen even wil opsturen. Want ze kunnen niks terug vinden in de computer over dat ik geen rekening meer krijg. Mijn vakantie stond gepland voor eind deze week, maar moet deze annuleren doordat upc mij nu in de kosten heeft gejaagd en ik weet niet meer wat ik moet doen na al die jaren ze reageren nergens op. Raken alles kwijt, maken hele hoge rekeningen en iedere keer als je belt moet je opnieuw je verhaal vertellen en als ze dan al niet zomaar ophangen zeggen ze mevrouw ik ga erachter aan dit kan niet ik bel u terug, maar dat gebeurt nooit. Nu zit ik met dit probleem torenhoge kosten voor een slecht werkend product. Onbegrijpelijk dat zo’n groot bedrijf zo slecht met hun klanten omgaan. Dit moet toch niet kunnen, dit moet stoppen!!! Ik ben ten einde raad, wie weet hoe ik dit moet aanpakken zodat ik eindelijk een goed werkende verbinding heb en niet onterecht moet betalen voor iets wat niet werk.

En dan heb ik er nog geeneens erbij vermeld dat ik door lichamelijke ziekte afhankelijk ben van internet omdat ik alleen vanuit huis mijn werkzaamheden kan doen.

TCP_IP
Dit lijkt me wel iets voor Coax !!!

Coax is een kabelbelangenvereniging die voor de consument opkomt. Het lijkt erop dat UPC je klacht niet meer serieus neemt, COAX.nl kan voor jou druk uitoefenen om dit opgelost te krijgen. Eigenlijk wel belachelijk dat dit zolang moet duren, slechte interne communicatie en documentatie wat dit betreft.

Linksonder de site zie je een formulier voor Coax die je kunt invullen, die komt bij Coax terecht of ga naar coax.nl.

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

lili-rose
Ik heb mijn klacht doorgestuurd naar Coax, dank je wel. Ik hoop dat die wat voor me kunnen doen. Ook heb ik een stukje op mijn weblog geschreven:

www.juliejanne.blogspot.com

TCP_IP
Ik hoor alleen maar goede verhalen, ook op het Ziggo forum dat problemen snel aangepakt en opgelost worden.

Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat dit opgelost is.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

lili-rose
Ik hoop het zo, want het heeft nu toch wel lang genoeg geduurd? sinds eind 2007.................

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC jaagt mij in de kosten voor diensten die niet naar behoren geleverd worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Verplicht nieuw jaarcontract en hogere kosten bij opzeggen HBO Klacht over UPC 2 18 november 2014, 18:47
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
Meer bandbreedte bij Netflix voor UPC-abonnees Nieuws over UPC 1 11 maart 2014, 09:59
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers UPC Digitale televisie 1 22 februari 2014, 21:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah