obey-robots.txt
21 September 2018, 23:03
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Knipperlicht internet en digitale televisie

Quenyana
Hallo allemaal,

Sinds 3 jaar zijn mijn vriend en ik bij UPC met digitale Televisie en Internet.
Vanaf het begin al problemen gehad met deze diensten. In het begin leek het niet te lukken om een goed signaal te ontvangen. Er is een onafhankelijke monteur geweest en die heeft ons toen rechtstreeks aangesloten op de binnenkomende kabel van ons appartementsgebouw. Ook bleek dat UPC zelf slechte kabels had geleverd en met een oudere coaxkabel van ons zelf werkte de boel wel. Ook is ons kastje vervangen.
Dit hielp en uiteindelijk hadden wij verbinding. Helaas is ons digitale televisie nog altijd slechter dan de gewone kabel- TV!
Een paar maanden later weer problemen. Het vreemde is dat het signaal selectief uit leek te vallen. Telkens een halve dag geen verbinding en dan ineens werkt het weer. Het lampje van power brandde dan en dat van DS knipperde. Dig. TV werkte slecht, helemaal geen signaal of dan blokjes. Na vele telefoontjes naar UPC is er weer een monteur geweest die aangaf dat het kastje niet goed was en dat werd weer vervangen. Geen resultaat had dit.
Maar na een tijdje werkte alles weer zomaar...
Tot er vorig jaar weer flinke storingen ontstonden. Weer hetzelfde verhaal, halve dag internet en dan weer verbinding. Weer vele malen gebeld, telkens weer dezelfde opmerking, als het u kabels zijn moet u de kosten van de monteur zelf betalen! Toch afspraak gemaakt. Ik een halve dag vrijgenomen en er kwam maar niemand!! Wat bleek de monteur had van buiten getest hoe de verbinding was en ja natuurlijk werkte het toen.. dit was nu juist het probleem!! En ja hoor s'avonds lag alles er weer uit!! Nou wij waren roodgloeiend dat hij niet binnen was geweest en hebben gedreigd de boel op te zeggen! Toen kon er toch weer een monteur komen. Maar alsof de duivel er mee speelde werkte een hele week lang alles weer en heb ik de monteur afgebeld. Dit was vlak nadat de snelheid verhoogd is. Upc heeft meerdere malen gezegd dat we wat geld terug kregen voor de storingen maar tot op heden is dit nooit gebeurd.

Helaas zo'n 2 maanden geleden is de ellende weer begonnen... weer selectief uitvallen. Ditmaal branden meestal de POWER en DS en knippert de US. Vandaag heb ik weer voor het eerst de hele dag internet. Ik weet het zeker omdat ik thuiswerk en zo kan zien hoe het met de verbinding is. Helaas ben ik gebonden aan kabel internet omdat ik met de adsl op het netwerk van mijn werk zit. Gelukkig is er sinds kort een andere aanbieder, dus als we nu weer maanden de ellende hebben ga ik de boel serieus opzeggen.

Sorry voor het lange verhaal, maar komt dit iemand bekend voor??

groetjes.

Rainman2000
Hoi Quenyana

Idem bij mij. Sinds een paar (2-3) maanden klapt geregeld de verbinding eruit. Monteur gekomen, modem niet vlak na binnenkomen huis. Dus een rekening. Nu moet je weten dat ik nog nooit problemen heb gehad met Chello, altijd heel tevreden geweest. Sinds ik een nieuw modem heb is het schering en inslag... best frustrerend!

Ik ga nu op zoek naar een andere aanbieder!

Weas0l
Sinds 2 weken heb ik ook last van internet wat zomaar eruit klapt. Heb naar de logs van mn modem gekeken maar ik kom er zelf niet uit:

2009-06-09 22:31:15 4-Error E206.0 Improper Configuration File CVC Format
2009-06-09 22:31:15 6-Notice I401.0 TLV-11 - unrecognized OID
2009-06-09 22:31:09 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-06-09 22:30:48 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-06-09 22:29:42 3-Critical R007.0 Unicast Ranging Received Abort Response - Re- initializing MAC
2009-06-09 22:29:30 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
2009-06-09 22:29:27 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing

Iemand meer info .. 3351VK
Gewijzigd door Weas0l op 09 juni 2009, 23:03

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Knipperlicht internet en digitale televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers UPC Digitale televisie 1 22 februari 2014, 21:07
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah