obey-robots.txt
17 Augustus 2018, 04:15
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

upc heeft ruis maar kan het niet oplossen

genvandongen
Vanaf het begin dat ik hier in dit nieuwe huis zit. Werkt UPC slecht.
Van een telefoniste te horen gekregen dat ik een nieuwe telefoon moest kopen. Gedaan, en af en valt nog steeds de lijn weg.
Nieuwe versterker geplaatst (internet viel geregeld uit: monteur zei dit tegen mij moesten we kopen,).
Net voor de 5de maal een monteur gehad.
Het probleem ligt buiten. In de gehele wijk (Zellersacker, Nijmegen) zit een ruis. Bewaken kunnen ze niet, dus ook niet oplossen. Want als ze kijken is die ruis net weg. Dus doen ze niks. We kunnen wel naar de maan, maar dat kunnen ze nou net niet.
Telefoonnummer van hun storingsnummer krijg ik niet. Neen, eerst een telefoniste die het afdoet er is nu niets aan de hand.
Zeg ik: oké dan stap ik wel over naar KPN maar ik wil kosteloos van jullie contract af. Want bij KPN krijg ik ook al kosten. Volgende week ga ik hiermee aan de slag
Heeft iemand raad of tips?
Jacq.
 
Popeye
In de gehele wijk (Zellersacker, Nijmegen) zit een ruis


Probeer iedereen daar te mobiliseren. Zodra inderdaad blijkt dat het een breed probleem is wil UPC het vast wel oplossen. Het is en blijft een commercieel bedrijf dat een kosten baten analyse maakt. Oftewel liever één klant minder dan veel geld uitgeven aan het oplossen van een storing. Als er veel klanten ontevreden zijn....

Stuur ze allemaal door naar dit onderwerp.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
genvandongen
bedankt voor de tip. Hier kan ik mee aan de slag.
Maar zou iedereen wel inderdaad actie ondernemen om een andere provider te nemen (indien het zo ver komt) want hier zitten ook kosten aan. En omdat ik gehandikapt ben en thuis zit zit ik heel veel achter de computer te internetten. Mijn buurvrouw merkt er nl niets van.
Jacq
 
Jovel
en even links onder het www.coax.nl/feedback formulier invullen
 
genvandongen
goede site, ik stuur hun bericht.
bedankt Jacq
 
genvandongen
vrijdag een mail gestuurd naar COAX,
Zondag werd ik gebeld.
maandag stond er een UPC monteur op de stoep.
Een router geplaatst en alles werkt nu
De router hadden we al. Een vorige monteur vond dit niet nodig.
Deze wel. Mocht hun modem ooit vervangen worden, dan blijft mijn router geconfigureerd.
Jacq
Gewijzigd door genvandongen op 28 april 2009, 19:51
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'upc heeft ruis maar kan het niet oplossen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah