obey-robots.txt
20 Juli 2018, 01:13
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

afstandbediening instellen?

genvandongen
Hoe kan ik het geluid van de tv bedienen met de afstandsbediening van de UPC handbediening.
Ik word niet wijs uit de handleiding.
Jacq

guus
Oke het gaat als volgt. Als aller eerste zoek je de instelcode van jouw (merk) televisie op. Die staan achter in de handleiding of op deze pagina kun je ze zoeken: http://service.upc.nl/upcdigitaletv/instelcodes

Als je eenmaal jouw instelcode gevonden hebt, druk je (op de upc afstandsbediening) op de TV knop naast UPC. Vervolgens moet je de Rode knop en de OK knop tegelijkertijd ingedrukt houden. Wacht dan tot het rode lampje (Het TV knopje) 2x oplicht.

Nu heb je 20 seconden de tijd om de gevonden instelcode (4 cijfers) in te voeren. Voer je code in en als je het goed hebt gedaan licht het UPC knopje 2x op na het invoeren van het laaste getal. Probeer nu op de power knop te drukken (helemaal bovenaan) en kijk of de tv uitgaat. Gaat hij uit, dan is het gelukt, gaat hij niet uit dan moet je een eventuele andere instelcode proberen. Doe dan bovenstaande weer opnieuw.

Tip: Je kunt schakelen tussen TV afstandsbediening en UPC afstandsbediening door op de knoppen te drukken. UPC = UPC uiteraard en TV = TV uiteraard :p

genvandongen
Mijn vriend zegt: VETTE SHIT, HET WERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEDANKT, Jacq .Smile
Gewijzigd door genvandongen op 14 december 2008, 20:50

guus
Geen dank Wink

Heb er al meerder mensen mee geholpen :p

dog
En mij nu ookWink

Spooky
Geacht Forum,

Mij lukt het dus niet om mijn Philips HDTV kabelontvanger afstandsbediening in te stellen voor mijn Philips DVR. (Ook niet voor TV trouwens - 1 keer ging deze uit en toen niet meer.)

Ondertussen de AB gereset (code 980) maar kom niet verder.
Als ik op de powerknop druk of CH+ knoppen dan wordt gegarandeerd de kabelontvanger geactiveerd en niets anders. btw Na het intoetsen van de 4 cijfers zie ik nooit 2x oplichten wel 1 keer lang.
Nu zit ik met 4 AB's om mij heen en wil daar graag vanaf. Vroeger alleen spul van 1 merk genomen maar de Samsung 7020 was zo mooi dat we daarvan zijn afgeweken. Kwam er later achter dat er ook een Samsung kabelontvanger bestaat maar dat werkt weer niet voor UPC?

i.i.g. Hoe krijg ik die Philips UPC HD AB aan de praat voor mijn Philips dvdr3597 ?
Gewijzigd door Spooky op 13 oktober 2009, 12:20

oceanbuzz
Volg dit onderwerp niet langer afstandbediening code Phocus TV
oceanbuzz #1 Geplaatst op 08-12-2009 20:27
Nieuweling

Guus Help:

Kan iemand mij uitleggen hoe/waar ik de afstandsbediening van UPC kan instellen voor mijn TV Phocus NL LCD 30 WMS.
Phocus staat niet in de lijst en heb de codes van Beko (moederbedrijf) al geprobeerd.

Bij automatisch zoeken; licht niet de UPC knop 2 x op zoals gesteld in de tip, maar de TV knop. Uiteindelijk gaat mijn TV uit en dan druk ik als een gek op TV en/of UPC knop. Dan kan ik +/- 2 minuten met de UPC afstandbediening mijn TV uit en aanzetten, maar volume gaat alleen maar up en niet down, zowel met volume knop als met channel up. Kortom CHAOS.

Graag TIPS!!!!!!!!!!!

BV hartelijk dank!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandbediening instellen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
afstandbediening code Phocus TV Algemeen 1 08 december 2009, 20:27
Afstandbediening UPC Mediabox Philips Algemeen 1 08 augustus 2008, 09:31
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah