obey-robots.txt
21 April 2018, 17:20
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Drogisterij.net
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
COAX NL, is de Kabel belangen vereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met UPC. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Onderwerp afdrukken

MELD JE UPC DIGITALE TV PROBLEMEN BIJ COAX !

CBdicX
hallo,

Gezien de grote hoeveelheid aan diverse storingen met de door UPC geleverde hardware, de Set Top Box, en met name de zwarte Philips STB, kunnen wij gebruikers maar op een mannier een vuist maken richting UPC en dat is via COAX.

Deze kabel belangen vereniging heeft eens in de zoveel weken een vergadering met UPC (en Ziggo ect.) en bespreekt de problemen.
Op de COAX site ( http://www.coax.nl/ ) kan je een formulier invullen en je problemen op papier (mail) zetten.
Dit wordt gebundeld en besproken op de eerst volgende vergadering met UPC, Donderdag over een week (30-10)
Op de COAX site aan de rechter kant kun de link voor het feedback formulier vinden, MAAK ER GEBRUIK VAN !

Ik zelf ben lid geworden (7.50 per jaar) maar om een probleem aan te kaarten is dat niet nodig, je kunt ook als niet lid reageren, en geloof mij, COAX luisterd !!!!

Dus bezoek hun site en laat een bericht met je Digitale problemen achter, dan heeft COAX een stok om te slaan.........

http://www.coax.nl/
 
Popeye
CBdicX schreef:
Op de COAX site aan de rechter kant kun de link voor het feedback formulier vinden, MAAK ER GEBRUIK VAN !

Ik zelf ben lid geworden (7.50 per jaar) maar om een probleem aan te kaarten is dat niet nodig, je kunt ook als niet lid reageren, en geloof mij, COAX luisterd !!!!

http://www.coax.nl/


De gebruikers forums werken samen met coax.nl, daarom tref je op een aantal sites in het linker paneel onderaan het feedback formulier van coax.nlaan. Dit gaat rechtstreeks naar coax.

Je kunt het feedback formulier vinden op:

Gebruikers forum over Glasvezel
Gebruikers forum over UPC
Gebruikers forum over Ziggo

Overigens het ik het onderwerp verplaatst naar het onderdeel over Coax.Wink
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MELD JE UPC DIGITALE TV PROBLEMEN BIJ COAX !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overleg tussen UPC en COAX NL 2 april jl. Algemeen 1 11 april 2014, 11:48
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers UPC Digitale televisie 1 22 februari 2014, 21:07
Digitale TV en digitale Radio UPC per 4-4-2013?! Nieuws over UPC 1 23 april 2013, 00:31
Overleg tussen UPC en COAX NL COAX NL is de belangen vereniging voor kabel gebruikers 1 04 december 2012, 11:53
Wijzigingen UPC pakketstructuur digitale tv UPC Digitale televisie 1 30 september 2012, 12:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah