obey-robots.txt
19 November 2018, 00:00
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Philips HDTV DVR box gaat steeds uit.

CBdicX
Sinds enige tijd valt het op dat de Zwarte HDTV DVR box met regelmaat, en ik dacht op vaste tijden, geheel uit gaat en weer opnieuw opstart.............
Dit is uitermate vervelend als dit gebeurt op een tijdstip (tussen half 3 en 3 uur s'middags bijvoorbeeld) terwijl de DVR dan een programma aan het opnemen is op dit vaste tijdstip.
Dit is nu al 3 keer voorgekomen deze week :-(
Ook s'avonds tussen 23.30 en 00.00 uur.

Ik krijg het idee dat de box wel op standby moet staan (dan wel, of niet staat op te nemen).
Ook vinden er steeds vreemde HD aktiviteien plaats in de standby stand, het opeens opstarten van de HD bijvoorbeeld.

Weet iemand waarom dit gebeurd, en zeker dat vervelende uit gaan en weer opstarten van de box ?

(PS. nee er zit geen tijdklok op.................)

guus
Hee toevallig dat je dat zegt, dat heb ik ook met mijn gewone Royaal mediabox (Zonder DVDR) Hij gaat dan uit en vervolgens duurt het heel lang voor hij weer aan gaat, echt heel irritant.

guus
Even getelefoneerd naar de UPC Helpdesk. Hebben we hem weer op de fabriekinstellingen gezet. misschien maar eens handig om dat te gaan proberen. Tip: Onthoud wel even je beeld instellingen want anders is het dadelijk weer minder mooi.

CBdicX
guus schreef:
Even getelefoneerd naar de UPC Helpdesk. Hebben we hem weer op de fabriekinstellingen gezet. misschien maar eens handig om dat te gaan proberen. Tip: Onthoud wel even je beeld instellingen want anders is het dadelijk weer minder mooi.

Ok, maar wat is de rede van het opnieuw opstarten, lijkt mij een signaal die UPC verstuurd naar de box........

guus
Ik snap niet wat je bedoeld CBdicX?

CBdicX
guus schreef:
Ik snap niet wat je bedoeld CBdicX?

Hoi Guus, kijk eens naar deze thread op UPC live:

http://forum.upclive.nl/thread.jspa?messageID=3416..3416
Op de twee punten hoort een &# te staan.
Op de een of andere mannier wil dit niet gecopieert worden......
Gewijzigd door CBdicX op 17 oktober 2008, 09:32

guus
Ook ik snap wat je bedoeld maar het sisgnaal bij mij is gewoon goed. Bij mij lag het aan een storing in de mediabox (een keertje vastgelopen tijdens on demand) en als je hem dan niet reset naar fabrieksinstellingen blijft die storing maar gewoon komen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips HDTV DVR box gaat steeds uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
UPC gaat spam-wifi aanbieden in bushaltes Nieuws over UPC 1 03 december 2013, 16:50
wat een puinhoop weer/nog steeds! Klacht over UPC 2 01 november 2013, 13:14
Philips tv en horizon-box storing Storing 7 06 oktober 2013, 10:48
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 4 12 november 2012, 11:05
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah