obey-robots.txt
27 Mei 2018, 03:04
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

traceroute problemen met Kalonline/silkroadonline

jkoehoorn
Ik speel al 3 jaar het spel Kalonline,maar de laatste + - 3 maanden kan ik dit spel niet normaal spelen ivm lag,zoals we dat maar noemen
Nu zat ik met een vriend van mij te praten en die zei tegen mij je moet eens een traceroute doen en kijken wat daar uit komt.
Dus ik doe de tracert naar 222.111.213.22 en dat gaat goed tot we bij 14 komen en dan komen de time outs.
Heb hierover contact gehad met UPC maar die zeggen doodleuk daar kunnen wij niets aan doen.zoals u ziet zit het probleem in londen.
Bij ons is alles goed.
Oke Prima maar hoezo 3jaar geen punt en nu ineens laaste + - 3 maanden Niet tespelen.
maar goed "kunt u mij dan een telefoonnummer cq E-Mail. geven zodat ik contact met die provider kan op nemen.
Hebben ze niet of mogen ze niet geven.

Vervolgens contact met COAX opgenomen. COAX is een overkoepelend orgaan die toezicht houd en bemiddeld tussen consument en kabel cq providers aanbieders
Telefonie / internet / digitale televisie.

Inderdaad Het is geen fout bij UPC maar .... er is wel degelijk een soort van verantwoording bij UPC als er meerdere consumenten hier last van hebben.