obey-robots.txt
27 Mei 2018, 03:04
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

traceroute problemen met Kalonline/silkroadonline

jkoehoorn
Ik speel al 3 jaar het spel Kalonline,maar de laatste + - 3 maanden kan ik dit spel niet normaal spelen ivm lag,zoals we dat maar noemen
Nu zat ik met een vriend van mij te praten en die zei tegen mij je moet eens een traceroute doen en kijken wat daar uit komt.
Dus ik doe de tracert naar 222.111.213.22 en dat gaat goed tot we bij 14 komen en dan komen de time outs.
Heb hierover contact gehad met UPC maar die zeggen doodleuk daar kunnen wij niets aan doen.zoals u ziet zit het probleem in londen.
Bij ons is alles goed.
Oke Prima maar hoezo 3jaar geen punt en nu ineens laaste + - 3 maanden Niet tespelen.
maar goed "kunt u mij dan een telefoonnummer cq E-Mail. geven zodat ik contact met die provider kan op nemen.
Hebben ze niet of mogen ze niet geven.

Vervolgens contact met COAX opgenomen. COAX is een overkoepelend orgaan die toezicht houd en bemiddeld tussen consument en kabel cq providers aanbieders
Telefonie / internet / digitale televisie.

Inderdaad Het is geen fout bij UPC maar .... er is wel degelijk een soort van verantwoording bij UPC als er meerdere consumenten hier last van hebben.
UPC zou dit bv kunnen doen door een nieuwe routetabel te schrijven die via andere wegen gaat.ipv via londen.
Natuurlijk zit UPC daar niet op te wachten want dit is een behoorlijke ingreep en ze gaan dit dus ZEER ZEKER NIET voor 1 consument uitvoeren.
Maar zoals eerder genoemt ,als er meerdere consumenten er last van hebben moeten ze het wel inkijken.
En contact opnemen met londen wat er aan de hand is .

Zoals een Contact die ik heb bij UPC ook gezegt heeft ,ze kunnen die provider in Londen wel bereiken maar datis niet voor de consument.
Er werd mij dan ook aangeraden om dus dit verhaal op dit en wat andere drukbezochte forums te plaatsen .
En zodoende met meerdere lot genoten in contact tekomen ."samen staan we sterk "zeg maar ^^.
Zodat er in ieder geval vanuit UPC er naar gekeken wordt.

Nu is mijn vraag....

zijn er hier mensen op het forum die ook kalonline / silkroadonline (ook een koreaans spel) spelen die de zelfde problemen hebben zoals, 30 seconden spelen en dan een lag van een paar seconden en dan weer alles oke maar je poppetje wel gestorven.
Dit is nu zo erg dat ik het spel niet meer kan spelen,omdat als je poppetje dood gaat je dan een Rebirth scroll moet gebruiken of 60% verlies van exp moet nemen.
Zijn er misschien mensen die een tracert kunnen doen om te kijken of hun die time outs ook krijgen.
Het adres is 222.111.213.22 en kunnen jullie dan misschien de log naar mijn e-mail sturen.
Mijn e-mail is johan.koehoorn@gmail.com
Alvast bedankt voor de gedane moeite ik zou hier erg mee geholpen zijn.

Hier volgt een beschrijving Hoe u het moet doen .
En een voorbeeld hoe het er uit ziet.

Hoe dit te doen:

1.ga naar start
2.druk uitvoeren
3.typ in uitvoeren cmd (druk enter)
4.er verschijnt een zwart popup venstertje(dos window) typ hier tracert 222.111.213.22 en druk weer enter
5.nu gaat er een trace lopen over 30 hops .(Wacht tot de trace helemaal klaar is.)
6.als de trace klaar is klikt U op de rechtermuisknop in het zwarte schermpje er verschijnt er een schermpje waarin u "alles selecteren" ziet, hier klikt u op .
Alles wat er dan in het "trace schermpje staat word dan wit . vervolgens houd U de Ctrl knop ingedrukt en tegelijke tijd de c toets . Dus Ctrl+c (dit is copieeren).(Niet printscreen!!!!)
7. Vervolgens opent u "kladblok of wordpad of office "" hierin doet u Ctrl + v (plakken) .NIET print screen het bestandje word dan te groot .
8.sla dit bestandje op , op het bureublad (makkelijk terug te vinden).
9. Stuur dit bestandje naar johan.koehoorn@gmail.com
10. Nadat U het bestandje verstuurd heeft kunt U het desgewenst verwijderen(deleten). Maar u mag het ook bewaren.

Nu volgt een voorbeeld zoals eerder genoemd.

tracerouteib6.th

voor een groter beeld klik op het plaatje.
en heeft u vragen dan kunt u natuurlijk een e-mail sturen naar bovenstaand emailadres
Gewijzigd door jkoehoorn op 16 oktober 2008, 11:48

TCP_IP
zie PM Wink

jkoehoorn
dank je wel.

ben hier erg mee geholpenSmile

Alex
jkoehoorn schreef:
dank je wel.

ben hier erg mee geholpenSmile

Alleen de mensen met een soortgelijk probleem niet. Wat was de oplossing voor dit probleem ??

Popeye
Probeer het eens met deze tip.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Alex
Popeye schreef:
Probeer het eens met deze tip.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!

Serieus ?
Dit verhelpt traceroute problemen op basis van IP ?

(Ik gebruik geen DNS namen, nslookup/dns flush en cache is bij mij bekend ...)

TCP_IP
Is lastig op te lossen, probleem ligt buiten je huis.

Kan 2 dingen zo bedenken:

1. Via een proxy, zodat je via een andere route gaat
2. Via een VPN (van jou naar server en van server naar gameserver, niet rechtstreeks natuurlijk)

Maar goed beide zijn in mijn ogen niet echt goede opties, je zult grote lag krijgen.
Weet ook niet hoe het met de actie van JKoehoorn er voorstaat, PM destijds betrof slechts een traceroute.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Alex
TCP_IP schreef:
Is lastig op te lossen, probleem ligt buiten je huis.

Kan 2 dingen zo bedenken:

1. Via een proxy, zodat je via een andere route gaat
2. Via een VPN (van jou naar server en van server naar gameserver, niet rechtstreeks natuurlijk)

Maar goed beide zijn in mijn ogen niet echt goede opties, je zult grote lag krijgen.
Weet ook niet hoe het met de actie van JKoehoorn er voorstaat, PM destijds betrof slechts een traceroute.

Alles is op te lossen lijkt me, misschien dat het niet aan UPC ligt, maar aan de provider aan de andere kant ... ik kan wellicht wat mensen oproepen om hun traceroutes naar mij te mailen zodat ik vervolgens een traceroute vanaf mijn kant kan doen zodat we weten op welk punt het fout gaat (het zullen er niet veel zijn ben ik bang, van de 90 spelers zijn er op zeker al tussen de 30 en 50 vertrokken ...).
1+2 zijn alternatieve oplossingen (hoe kan VPN trouwens werken als mijn IP onbereikbaar is ...) waar ik niet eens aan ga beginnen, idd vanwege de lag en ten tweede zit er nog steeds een probleem bij 1 van de providers wat gewoon opgelost dient te worden. Ik ging er even vanuit dat het bij JKoehoorn was opgelost Smile

Ik hoop dat we op deze manier tot een oplossing kunnen komen, via UPC of via de provider aan de andere kant, het is iig wel erg toevallig dat het ineens niet meer kan na meerder storingen in het UPC netwerk.

Alex.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traceroute problemen met Kalonline/silkroadonline', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met Opnames UPC Digitale televisie 1 11 september 2012, 19:45
Cisco EPC 3925 problemen Hardware instellingen 11 07 april 2012, 09:24
Weer E-mail problemen Storing 1 28 april 2011, 10:29
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk 2 14 maart 2011, 17:35
Internet Problemen Dordrecht, 3314 Storing 6 04 maart 2011, 17:23
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah