obey-robots.txt
18 November 2018, 23:58
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

WAARSCHUWING ga niet in op telefonische aanbiedingen van UPC

bennie
Beste lezer,
Wij zijn al jaren naar tevredenheid bij UPC maar helaas heeft een medewerker van UPC ons gebeld met een (zo zei hij) een zeer goede aanbieding. Echter was dat helemaal niet zo goed en heb een dag (ruim binnen 7 dagen) na de schriftelijke bevestiging een mailtje gestuurd (waarvan ik een bevestiging heb ontvangen) met de vraag alles terug te zetten. Nu blijkt dat ze niets hebben terug gezet en dit is volgens UPC ook niet meer mogelijk. Niet telefonisch en niet in de UPC winkel. Wat ik wil is terug naar wat ik eerst had in maart van dit jaar. Het kost ons nu per maand veel meer. UPC komt afspraken niet na en probeert met dit soort acties extra geld te verdienen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Bennie
 
Popeye
Je hebt met telefonische verkoop een respijtperiode! Je hebt binnen die tijd gereageerd. Dus wettelijk is UPC verplicht alles in de oude staat te herstellen.

Zeker als je dit kunt aantonen zou ik onmiddelijk je rechtsbijstand verzekering inschakelen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
ger546
Hey, dat is toevallig! Ook mijn buren kregen zo'n telefoontje, "of ze hun abo wilde opwaarderen naar een betere en snellere verbinding". Ze hebben
dat pertinent geweigerd. Ze kregen toen een fors hogere rekening en zijn daarmee naar een UPC winkel gegaan. Daar kregen ze te horen "dat er niets aan kon worden gedaan, en dat ze aan het nieuwe abo vast zaten.
Ik vindt dit geen goede zaak, want nu zitten ze met een hoge rekening die ze nooit hebben gewild! Trouwens, ook een belletje naar UPC klantenservice leverde niets op!
 
Popeye
Dit soort praktijken krijg je als je verkopers geen fatsoenlijk salaris betaald, maar de hoogte van het salaris laat afhangen van het aantal geslaagde verkopen.

Het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurd bij UPC.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WAARSCHUWING ga niet in op telefonische aanbiedingen van UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah