obey-robots.txt
21 Maart 2019, 06:27
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [68 stemmen]
83% [68 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 82
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding valt laatste week steeds weg

zhivro
Voor mij hetzelfde probleem. (postcodegebied 6624)
Wacht nog steeds op antwoord van UPC

mriesenb
Geert schreef:
Heb UPC, internet en telefonie. Al gedurende een maand of 10 . Ben best wel tevreden.
Laatste week valt echter steeds de verbinding weg. Van modem brand dan alleen nog maar de lichtjes power en DS. Lampje US knippert. Internet en telefonie is dan niet meer mogelijk. Soms herstelt de verbinding zich vanzelf. Meestal moet ik de stekker uit de modem trekken. Zelfs dat wil af en toe niet werken en moet ik deze aktie diverse malen herhalen. Vrij irritant. Ik vermoed dat het netwerk af en toe storing heeft.
Bellen naar UPC doe ik nog niet. Kijken of het zo blijft.
Postcode 1111AC (Diemen)

Wij hebben dit in de wijk in Almere ook gehad. maar omdat er eerst x personen het probleem moeten aanmelden voordat ze er een netwerk storing van maken (iets dat aan hun kant ligt dus), duurde het een tijd voordat het opgelost was.

Bleek te liggen aan een defecte versterker in de wijkcentrale. Die is vervangen en toen hadden 230 modems (!!!) weer stabiel verbinding. 2 maanden ervoor hadden we vergeliojkbare problemen, maar die waren na een dag of 3 ineens verholpen.

janf43
alexander schreef:
Alweer de vierde dag zonder verbinding voorlopig duurt het nog tweedagen voordat de monteur komt.Ik denk dat ik maar eens mijn ongenoegen op papier zet in een brief aan UPC.Overigens krijg ik de indruk dat hier posten nutteloos is daar er op de posts van de mensen niet wordt ingesprongen.Althans dat is mijn indruk.

Ik wens je veel succes. Buren hadden een aangetekende brief gestuurd aan UPC. Ze belden na een aantal weken omdat ze geen reactie hadden gekregen. Het antwoord? U denkt toch niet dat we alle aangetekende brieven lezen!

NazGul_NL
Hallo allemaal.
Ook wij hebben sinds een maand ongeveer zo'n totaal all in one pakket. (postcode gebied 1321 AN)
Met fiber 120 mb.
Bij ons valt al het signaal op de modem weg behalve het powerlampje.....duurt een sec of 5 en start dan weer helemaal op en is er weer internet en telefoon.
En dit gebeurt soms 1 x in de 2 uur...en soms om de 10 min...heel irritant!!.
Onze modem is een motorola speciaal voor de fiber 120 mb verbinding geleverd door UPC zelf.
Aan deze modem een wireless router van sitecom gehangen welk ook geleverd door UPC zelf speciaal voor de 120 mb snelheid

Heb alles geprobeerd ....van stroom tijdelijk van de modem af tot nieuw kanaal aangeven voor gebruik via router.
Niets helpt.
Verbinding is helemaal op en top maar valt dan ineens helemaal uit.....alle lampjes uit op de modem behalve het power lampje....en start dan na een paar sec weer op.....

Hebben met helpdesk gebeld en die zeggen dat ze een monteur op pad gestuurd hebben om alles te resetten op het netwerk waar 156 modems op aan waren gesloten..het probleem zou opgelost moeeten zijn .....volgens die helpdesk dan.
Maar niet dus....blijf hetzelfde probleem ondervinden.....totaal geen verbetering.

Nou reikt mijn verstand van dit soort zaken niet echt heel ver maar ik ben ervan overtuigd dat het probleem bij hun moet liggen of aan de modem zelf.
Het laatste lijkt me ook niet echt de oorzaak gezien het wazige monteur op pad gestuurd verhaal.
Dit zou inhouden dat het een bekend probleem is bij UPC anders zouden ze geen monteur op pad hebben gestuurd om de boel te resetten.

Hoe dan ook...zwaar naatje....duurste all-in -one pakket met snelste internet......kost redelijk wat geld ....geen probleem als het zou werken maar dit is een slechte zaak.

Ben ook maar eens gaan checken of de beloofde snelhied via hun eigen speedtest klopt op de momenten dat ik wel internet heb.
Daar werd ik ook niet echt vrolijk van.
Ik zou 120 MB moeten hebben....heb op 2 verschillende laptops gecheckt en via die UPC test en ik kom niet verder als 27 gemiddeld......met soms uitschieters van rond de 40 MB....en dit schommeld heel erg.

Al met al..internet en telefonie is niet zoals het beloofd is af te leveren aan ons als klant.
Ik wacht het vandaag nog even af....maar morgen als het nog zo is maar weer belllen en dan maar en monteur laten komen ...a 65 Euro voorrij kosten...en dan heb ik het nog niet over de kosten met mobiel bellen omdat mn tel steeds uitvalt
Gewijzigd door NazGul_NL op 30 januari 2010, 18:26

De_Hollander
ik had gisteren hetzelfde probleem, mijn computeropgestart en kon bijna niet internet browsen.
kreeg bijna geen dingen geladen enz.
Toen de modem gereset duurde even met de lampjes us en ds het bleef een tijd tussen deze 2.
Wat betekend dat dan?

na een tijdjes was het weer goed.

tine
ik heb sinds 3 jaar internet, telefoon en tv via upc.
nooit problemen gehad. maar nu valt dus ook bij mij om de haverklap de verbinding weg.
na resetten heb ik altijd weer een dagje internet en telefoon. tot afgelopen vrijdag.
op mijn modem knippert het ds led lampje en verder gebeurt er helemaal niks.
heb bij de helpdesk na twee keer 20 minuten wacht tijd de telefoon opgehangen.
iemand hier een oplossing voor???

sharmila
ik ben sinds december vorig jaar verhuisd en in mijn oude huis heb ik nooit problemen gehad met upc totaal pakket, maar sinds ik verhuisd ben naar mijn nieuwe woning heb ik ook steeds last van internet en telefoon uitval het kan ook bij mij soms uren duren en soms paar minuten. paar keer gebeld met mobiel en dan weer of resetten of kabel eruit en even wachten en dan doet hij het maar ook soms niet nu laat ik het zo,

vind het heel erg irritant dit allemaal en weet ook niet hoe het verder beholpen kan worden wel zie ik dat ik niet de enige ben.

gr sharmila

Brighton
Sinds anderhalve maand een nieuwe abo bij UPC, sneller internet voor een lagere prijs.

Abo hield in ook een nieuw modem, een witte Thomson, die ik rechtstreeks heb aangesloten op mijn pc.

Een maand geleden was er door een een tijdelijke onderbreking van het signaal vanwege een betalingsachterstand (eigen fout) en na betaling was het signaal na een paar dagen terug. Echter sindsdien heb ik last van storingen. Internet dat zomaar uitvalt en na reset modem weer werkt. Het kan 2 dagen goedgaan maar ook meerdere keren per dag uitvallen en zonder aanwijsbare reden.

Ik ben soms aan het internetten en tijdens het browsen valt internet uit. Ander voorbeeld ik ben online maar ga boodschappen doen er wordt niet gesurfd en kom terug internet weg. Kan nog gekker, ik zet computer aan en internet doet het niet..

Steeds is het resetten van het modem de oplossing.

Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat de tijdelijke onderbreking van het signaal de boosdoener is en het kan zeker toeval zijn en dat ik die eerste 2 weken gewoon mazzel heb gehad dat er geen storing was, wat ik echter wel kan "bewijzen" is dat het modem raar doet en niet zijn werk doet naar behoren. Elke keer het modem moeten resetten wordt gewoon vervelend zeker als je weet dat je hiervoor sinds 1998 met één keer een modem wissel altijd zonder problemen hebt kunnen internetten (m.a.w. ligt niet aan de kabels zijn nog steeds hetzelfde)

johannes1
Ik heb al heel lang last van het feit dat mijn WIFI en telefonie wegvallen. Eerst had ik een modem met WIFI van UPC. Op advies van de UPC monteur heb ik deze vervangen door een UPC modem zonder WIFI. Hij zei dat ik beter mijn eigen WIFI kon gebruiken daar er veel problemen waren met het WIFI modem van UPC. De problemen bleven echter aanhouden, maar het excuus is nu dat het aan mijn apparatuur ligt. Inmiddels ben ik er achter dat het probleem niet WIFI is maar het frequent wegvallen van het binnenkomend UPC signaal. Vele klachten verder is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb daarom vorige week mijn abonnement opgezegd. UPC probeerde mij nog een ander, beter abonnement aan te sluiten maar daar ben ik niet op ingegaan. Ik heb er ook geen vertrouwen in dat de problemen hiermee opgelost zouden zijn en je zit er dan weer een jaar aan vast Ik ga overstappen naar XS4ALL glasvezel. Nooit geen UPC ellende meer, nooit geen telefoontjes meer van het bewakingsbedrijf dat ze mijn alarm niet kunnen monitoren omdat de telefoonlijn dood is, nooit geen nachtelijke uren meer op kantoor doorbrengen omdat internet het thuis weer eens niet doet. Mijn overstap geeft mij een gelukzalig gevoel. Ik kan het iedereen aanbevelen, het voelt alsof je de staatslotterij hebt gewonnen. Ik heb nog geen ervaring met XS4ALL maar slechter dan UPC kan het nooit worden. Echter UPC heeft mij ook veel gebracht. Het heeft mij geleerd wat een uber slechte service met je doet. Bijgevolg ben ik beter geworden in mijn werk, door altijd mijn afspraken na te komen en iedereen zo goed mogelijk te helpen. Veel mensen in mijn buurt en op mijn werk overwegen UPC te verlaten. I zou zeggen "Go for it", het geeft een ultiem gevoel van geluk. Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt laatste week steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wat een puinhoop weer/nog steeds! Klacht over UPC 2 01 november 2013, 13:14
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Fiber Power 120 zeer traag laatste week [OPGELOST] Snelheid 4 04 april 2013, 23:34
internet & telefoon, wel verbinding met het netwerk, geen internet Storing 4 30 november 2012, 20:53
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 4 12 november 2012, 11:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah