obey-robots.txt
19 Januari 2019, 13:58
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding valt laatste week steeds weg

roosten
merk dit ook in regio 6715. Net 2 dagen abonnee en nauwelijks 2 uurtjes online kunnen zijn.

frank879
Ik woon in postcodegebied 3772 en heb een UPC totaalpakket: radio/tv, telefoon, draadloos internet.

Sinds 2 weken springt internet en telefoon er tussen 08.00 uur en 10.00 uur uit, de eerste drie lampjes van het thomson modem branden de 4e knippert en die van de telefoon is uit. "s Avonds zo rond 23.00 uur meldt alles zich spontaan weer aan, Met andere woorden ik kan eigenlijk alleen 's nachts internetten en bellen.

Na eerst via de helpdesk allerlei stompzinnige oplossingen gekregen te hebben die ik zelf ook al lang geprobeerd had, heb ik nu contact met iemand van UPC die zelf terugbelt op mijn mobiel, dat is al een stapje verder.

Na allerlei doormetingen online ligt het probleem, volgens UPC, niet bij mij thuis maar aan een eindversterker ergens buiten, men is er mee bezig.

Ik vertrouw er nu maar even op dat men er echt mee bezig is want dit duurt al twee weken, je betaald voor diensten die je niet ontvangt, je betaald je scheel met je mobiele telefoon, ben benieuwd wat straks de compensatie van UPC is. Tot voorheen adviseerde ik vrienden alijd om UPC te nemen, maar dit moet niet te lang meer gaan duren, want dan ben ik weg bij UPC.

Je wordt er helemaal gestoord van, je staat om 6 uur 's ochtends op en je ziet: hee nog verbinding, maar de vreugde is van korte duur, na 2 a 3 uur lig ik er de rest van de dag tot 's avonds 23.00 uur weer uit.

Klopt dat verhaal van die eindversterker??
Gewijzigd door frank879 op 01 juli 2009, 07:00

TCP_IP
Klinkt erg bekend, stuur Jordy-UPC eens een PriveBericht. Hij is werkzaam voor UPC en pakt dit soort problemen uitstekend op, hij heeft me ook al meerdere keren geholpen.

Stuur Jordy een bericht (klik!)
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Koenraad
Ik heb precies hetzelfde probleem. Regelmatige uitval, kan kort zijn (paar minuten) of lang (uren). Heb Jordy-UPC ook maar even een PM gestuurd. Hopelijk helpt dat. Een korte storing is niet zo'n ramp, maar uren er tussenuit vind ik te gortig.

mtmcomp
ik woon op postcode 7141tm

ik heb alles betaald maar al 2 weken geen internet en telefoon

te gek voor woorden upc ik heb net een jaarcontract afgesloten maar dat kan ik weer opzeggen binnen 7 dagen en adsl nemen ik ben dit nu ruim zat

ShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShock

mtmcomp
Upc is druk bezig de zaken op te lossen ik geef ze nog een jaar de kans ik vind het wel een goede provider als het eenmaal loopt dan loopt het ook echt goed en storingen kunen altijd optreden zeker hier waar iemand bij de gemeente een papeir ophaald en er wordt gegraven en tja alles ligt eruit en daar kan upc ook niets aan doen behalve makeb ook erg voor upc ik wens upc succes met deze storingen!!!

postcode 7141tm groenloSmileWinkSmile

mtmcomp
[quote]mtmcomp schreef:
ik woon op postcode 7141tm

ik had achterstand in de betaling maar alles al betaald

mtmcomp
mtmcomp schreef:
Upc is druk bezig de zaken op te lossen ik geef ze nog een jaar de kans ik vind het wel een goede provider als het eenmaal loopt dan loopt het ook echt goed en storingen kunnen altijd optreden zeker hier, waar iemand bij de gemeente een papierr ophaalt en er wordt gegraven en tja alles ligt eruit en daar kan upc ook niets aan doen ,
Dit is ook erg voor upc
Ik wens upc succes met deze storingen!!!

postcode 7141tm groenloSmileWinkSmile

Koenraad
alexander schreef:
ik heb nu internet maar super traag.Dit betekend ´´ ervaring spreekt´´ dat hij er straks wel uit zal liggen.Ik hou jullie op de hoogte.

Ik heb de laatste 2 dagen geen last meer gehad. Weet niet of UPC iets verandert heeft, maar de afgelopen dagen heb ik 0 keer downtime gehad. Even afkloppen en hopen dat het zo blijft. Hoe is het inmiddels bij jou?

Koenraad
Ahh crap. Ik had niks moeten zeggen Smile
Nog geen 5 minuten na het bericht was ik een half uur offline.

Mmmm... Toch maar kijken of UPC nog iets kan veranderen.
Gewijzigd door Koenraad op 08 juli 2009, 17:15

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt laatste week steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wat een puinhoop weer/nog steeds! Klacht over UPC 2 01 november 2013, 13:14
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Fiber Power 120 zeer traag laatste week [OPGELOST] Snelheid 4 04 april 2013, 23:34
internet & telefoon, wel verbinding met het netwerk, geen internet Storing 4 30 november 2012, 20:53
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 4 12 november 2012, 11:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah