obey-robots.txt
25 September 2017, 13:41
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding valt laatste week steeds weg

Geert
Heb UPC, internet en telefonie. Al gedurende een maand of 10 . Ben best wel tevreden.
Laatste week valt echter steeds de verbinding weg. Van modem brand dan alleen nog maar de lichtjes power en DS. Lampje US knippert. Internet en telefonie is dan niet meer mogelijk. Soms herstelt de verbinding zich vanzelf. Meestal moet ik de stekker uit de modem trekken. Zelfs dat wil af en toe niet werken en moet ik deze aktie diverse malen herhalen. Vrij irritant. Ik vermoed dat het netwerk af en toe storing heeft.
Bellen naar UPC doe ik nog niet. Kijken of het zo blijft.
Postcode 1111AC (Diemen)
Gewijzigd door Geert op 11 juli 2008, 15:52
 
Geert
Hoi Gerard.

Bedankt voor je reactie.
Ik begrijp dat je nu al 4 weken deze problemen heb, maar dat er niets verandert is aan de situatie. Wel allerlei goed bedoelde handelingen, maar zonder resultaat. Ik begrijp niet dat ze een monteur sturen en dan niet even naar de modem kijken. Inderdaad is het vervelend dat de telefoon er dan ook direkt niet meer werkt. Ik heb nog geen digitale televisie, maar als internet en telefonie eruit ligt, is het analoge tv signaal nog gewoon aanwezig. In begrijp dat je nu weer een afspraak met de monteur hebt. Ben benieuwd wat de uitkomst is. Hoor graag van je.

Mazzel
Geert
 
Forrestma-UPC
Beste Geert en Gerard,

Graag zou ik de signaalwaardes nader willen bekijken om te controleren wat de oorzaak is van de storingen. Zou ik daarvoor per pm jullie postcode en huisnummer mogen ontvangen?

Groet,
Forrestma

Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.
 
Jovel
@ wisselaar, gebruik ook het feedback formulier van COAX NL , zie hiernaast
 
Popeye
punt 2, ook met het clonen van het mac adres van de pc?
punt 4, als je ssl verbindingen gebruikt schijn je hier geen last van te hebben.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
iMaccer
Sterk zeg, kijk ik even op dit forum en even later valt bij mij de verbinding ook weg. Het begon bij de telefoon (heb triple deal), waar ik geen fatsoenlijk gesprek kon volgen. Ook het internet stortte volledig in. Even later, zoals nu dus, doet alles het weer gewoon. En inderdaad rond 19:35. Erg vreemd. Was tot nu toe uiterst tevreden met UPC. (sinds een dikke maand). Had nu net de switch gemaakt naar de kabel om van de ellende van Orange/Online af te zijn.

Ik heb het gevoel dat men op een of andere manier aan het netwerk bezig is op een manier waarvan we merken dat de verbinding wegvalt. Ik ben wel gewend dat men aan de ene kant binnen een organisatie geen flauw idee heeft wat er aan de andere kant gebeurt (niet alleen bij Orange/Online, hoor).
In elk geval maak ik er melding van via COAX.NL in de hoop dat ik niet weer kapitalen ga verbellen (of is dat gratis bij UPC, dat bellen naar hun eigen helpdesk?) en incompetente helpdeskmedewerkers moet overtuigen dat ik geen virus heb waardoor de ellende ontstaat.

Hou je op de hoogte. Heb er nog wel vertrouwen in dat het weer goed komt. Anders mogen ze me eens uit komen leggen hoe het komt dat iets eerst perfect werkt en zonder enige ingreep van mijn zijde nu niet meer.

 
Linda37
Ik heb dus ook weken last gehad van steeds weg vallen.
Tot ik gistermiddag thuis kwam en hetzelfde liedje.Maar nu kreeg ik hem dus nietr meer aan de praat.

Ik heb gebeld en konden geen storing vinden op me modem.Dus zou vandaag monteur komen.Ik oppas geregeld (ik moest werken)

Werd ik afgebeld sávonds dat er vandaag buiten werd gekeken.Want er was al weken stoting zei de beller in de hele buurt.Maar hij was er nu helemaal uitgeklapt.
Ook tv dus

Wat ik dan niet begrijp als ze het dan weten waarom grijpen ze niet in voor het er helemaal uitklaptFrown
 
TCP_IP
interne miscommunicatie waarschijnlijk Sad

 
TCP_IP
Had hetzelfde als jou, viel ook constant uit.
Even modem rebooten en tadaa toen deed ie het weer.

Was ineens opgelost nadat ik contact had gehad met Forrestma-UPC, een medewerker van UPC.

Was te zien aan bepaalde frequentie, weet even niet zo meer uit m'n hoofd. Maar betekende dat m'n modem heel veel moeite had om de verbinding te behouden.
Monteur langsgeweest en kon niks vinden (was ook niet zo enthousiast over de monteur zelf maar goed).
Moest maar minder downloaden Pfft

Nee maar Frank ik zou Jordy-UPC even een prive berichtje sturen, die kan je zeker helpen.
Normaliter word je op postcode + huisnummer gevraagd, dan zal hij dit verder met je afhandelingen.

http://upc.gebruikers.eu/messages.php?msg_send=300

p.s.
Dus weet tot op de dag van vandaag niet waarom mijn internet er om de haverklap uitlag gedurende 5 maanden, en HOE het is opgelost.
 
Jordy-UPC
frankasd schreef:
Ha Geert,


vorig jaar had ik deze problemen.
De monteur is in totaal 4x langsgeweest.
De contacten met de helpdesk gingen ook lekker, altijd ligt het aan jouw kabels; jouw router; eigenlijk nooit aan UPC.

Maar vorig jaar kwam er uiteindelijk een monteur die eens in de grijze kast buiten ging kijken.... en daar zat het probleem.
Helaas helaas nu heb ik weer hetzelfde.
Internet valt steeds weg als ik niks doe; komt ie vanzelf terug.
Als ik reset (modem van de stroom af) komt de verbinding ook weer terug.
Tijdens bellen met upc lazerde mijn telefoon er ook uit.

Overdag vlieg ik er 4 tot 6 x per uur uit.
In de avond vroeg tot 22.00 iets vaker na 24.00 niet EEN keer.

Toch ligt het allemaal aan mijn router?

Wat ik dan RAAR vind, is dat ik met precies dezelfde router (nog geen jaar oud)en spullen in mijn netwerk, feilloos verbonden ben geweest....
Kortom ik hoop weer op een wonder in de 'grijze kast' .

hebben meer mensen die ervaring?


Frankasd


@frankasd,

Zou je mij een PM willen sturen met daarin je postcode en huisnummer dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt laatste week steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wat een puinhoop weer/nog steeds! Klacht over UPC 2 01 november 2013, 13:14
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Fiber Power 120 zeer traag laatste week [OPGELOST] Snelheid 4 04 april 2013, 23:34
internet & telefoon, wel verbinding met het netwerk, geen internet Storing 4 30 november 2012, 20:53
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 4 12 november 2012, 11:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah