Hebben de laatste tijd niets dan ellende met digitale televisie en inernet, digitale televisie elke keer uitvallen van beeld en software update in progress wel 8 maal op een avond ofschoon er een monteur bij is geweest en de versterker in de meterkast heeft verwijderd( daar zou het aan liggen) lijkt het alleen maar erger te zijn geworden Hebben een zwarte THOMSON kastje (al jaren).Heb ook alle kabels al eens vervangen maar helpt niet.
Wat betreft internet: sinds de abonnementsvorm is veranderd van CLASSIC naar POWER is het mis, dan weer wel verbinding dan weer niet, het ip adres veranderd elke keer.
Weet nu niet meer wat te doen daar er ook al een monteur is geweest die na het doormeten eerst dacht dat het een netwerkprobleem was maar later hier niet meer op terug kwam.
Erg vervelend dat je veel problemen hebt met het uitvallen van de verbindingen. Graag zou ik de oorzaak hiervan willen achterhalen, zou ik daarvoor per pm je postcode en huisnummer mogen?
Groeten,
Forrestma
holkema schreef:
Hebben de laatste tijd niets dan ellende met digitale televisie en inernet, digitale televisie elke keer uitvallen van beeld en software update in progress wel 8 maal op een avond ofschoon er een monteur bij is geweest en de versterker in de meterkast heeft verwijderd( daar zou het aan liggen) lijkt het alleen maar erger te zijn geworden Hebben een zwarte THOMSON kastje (al jaren).Heb ook alle kabels al eens vervangen maar helpt niet.
Wat betreft internet: sinds de abonnementsvorm is veranderd van CLASSIC naar POWER is het mis, dan weer wel verbinding dan weer niet, het ip adres veranderd elke keer.
Weet nu niet meer wat te doen daar er ook al een monteur is geweest die na het doormeten eerst dacht dat het een netwerkprobleem was maar later hier niet meer op terug kwam.
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.
hi heb ook digitale tv storingen de laatste tijd
hij hapoert steeds
heb zelf het idee dat het gekomen is na de laatste software update
ook slaat de mediabox soms vast als je een roondje zapt
ben wel altijd tevrede geweest
snap er niks van heb hele dure kabels er op en maar 1 mtere kabel
moet toch werken
joey
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal