obey-robots.txt
21 September 2018, 03:41
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van UPC. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

UPC en homevox huiscentrale

melle18
We hebben een homevox universal 1-4E met UPC telefonie. Sinds kort hebben we een groot probleem met poort 11, deze geeft geen kiestoon (als andere poorten daarnaar bellen is er een in gesprekstoon). Resetten hielp in eerste instantie af en toe maar nu niet meer. Als we gebeld worden, gaat de telefoon alleen over op de andere poorten. Aangezien we toch ook vaak problemen met UPC telefonie zelf hebben, vraag ik me af of de huiscentrale gewoon kapot is of dat het toch een UPC-probleem is. We willen graag een huiscentrale maar ik heb er natuurlijk niet zo'n zin in om weer een nieuwe te kopen (dacht aan de homevox-5n via marktplaats) als het toch een UPC-probleem is. Ik heb even op internet zitten zoeken en lees op een paar fora dat een homevox huiscentrale problemen zou geven op UPC terwijl anderen geen probleem zouden hebben.
heeft iemand enig idee?

burgkop
Geen reactie op dit oude bericht?

Ik heb eigenlijk een soortgelijke vraag.
Ik heb ook die 1-4 Homevox centrale, werkt prima bij adsl Alice, al jaren en daarvoor op Online (Orange).
Nu wil ik een pakket van upc afnemen, maar weet niet of die centrale dan nog bruikbaar is, wat wel erg jammer zou zijn, want het is toch wel handig een centrale.
Al is het niet zo heel noodzakelijk voor ons want je kunt ook een nieuwe Quatro handset nemen, maar in ons geval werkt de centrale handiger, hebben 3 toestellen op 1 lijn, die staan dus los van de andere 3 lijnen.
Weet iemand of die Homevox blijft werken?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 29 2011 23:31:29:
Ik blijk de 1-5 N te hebben.

Zal maar een nieuw topic openen.
Gewijzigd door burgkop op 29 juli 2011, 23:31

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC en homevox huiscentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC en Homevox 1-5N Eigen telefoon netwerk 1 13 augustus 2011, 23:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah