obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 00:47
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Verkeerde rekening.

Pattex
Ik heb al heel lang diensten van UPC, (Televisie en Internet) Met de komst van glasvezel in mijn buurt ging ik informeren hoe ik mijn UPC diensten kan opzeggen, dus heb ik gebeld met UPC. Daar vertelden ze mij dat de kosten van het opzeggen minimaal 340 euro bedraagden, en deze dame wist mij een leuke aanbieding te doen voor een totaal pakket, internet, televisie en telefoon. De kosten hiervan zouden niet hoger uitkomen dan 45 euro. Dus daar ging ik mee akkoord.

Ik kwam er de volgende dag achter dat indeze kosten nog geen standaard radio/tv zit, en de totale kosten dus boven de 60 euro uit zouden komen. Ik was dus niet helemaal eerlijk ingelicht en heb de volgende dag een mail gestuurd. Dat ik mijn bestelling wou annuleren, op grond van de wet kopen op afstand (artikel 46a t/m 46j van boek 7 Burgerlijk Wetboek )

De volgende dag zag ik een e-mail met het verzoek te bellen naar UPC, ik kreeg wederom een vriendelijke man aan te telefoon, en vroeg naar de reden dat ik terug moest bellen. Hij had het een en ander uitgezocht en we kwamen tot de conclusie dat mijn bestelling met succes was geannuleerd. En dat er dus geen nieuwe diensten geleverd zouden worden.

Een kleine week later krijg ik brieven van UPC en pakketjes met een modem etc, wederom na telefonisch contact heb ik deze pakketjes aangetekend terug gestuurd naar UPC. Ik dacht dat ik er nu wel van af zou zijn.

Vandaag kwam ik er tot mijn schrik achter dat UPC een bedrag van boven de 325 euro van mijn rekening af heeft geschreven voor geleverde diensten.

Ik heb dus wederom gebeld naar UPC (Wat een telefoonrekening zal ik nu hebben) en gevraagd naar deze factuur. Deze dame zei dat het ging over televisie, internet en telefoon. Ik zeg deze dame dat ik geen telefonie heb, en verwees haar naar de eerdere contacten met UPC, daarin zag zei inderdaad dat het pakket geannuleerd was. Ik zou op een latere dag door een medewerker terug gebeld worden hierover.

Wat kan ik hier in godsnaam van verwachten, wordt dit een heel lang getouwtrek, met misschien wel civiele procedures? of gaat dit zo geregeld worden?

(Moest even mijn frustratie kwijt, en vandaar mijn verhaalShock)
Stiekem heb ik het ook wel helemaal gehad met UPC
Gewijzigd door Pattex op 19 juni 2008, 18:06

Popeye
Maak even gebruik van het klachtenformulier hier aan de linkerkant van het forum. De kabel belangenvereniging kan je .e.v. helpen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Pattex
Bedankt voor de tip, heb inmiddels het formulier ingevuld.

Heb vandaag de factuur bekeken ze hebben wel degelijk nieuwe diensten geleverd, en hebben omdat ik die dienten niet wilde hebben ook maar een afkoopsom gerekend. En installatie en lever kosten.Angry

Maar heb de automatische-incasso terug laten boeken. Nu is het wachten op een antwoord van UPC.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde rekening.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah