obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
duurde even maar toch mocht ik internet bestellen
mfm1505
Ik zal hier ook mijn problemen neerzetten, ik heb afgelopen maandag tv/internet en telefonie besteld. Het tv signaal heb ik sinds afgelopen vrijdag dus dat ging goed. Voor de internetbestelling heb ik bijna dagelijks aan de telefoon moeten hangen. De eerste keer werd hij de volgende dag geannuleerd (waarschijnlijk omdat er nog geen tv aansluiting was, vreemd want je kan het toch via internet bestellen en dan heb je niet eens de keus dat je geen tv wilt) toen bleek dat die dag erna de dame die mijn bestelling had opgenomen het ook niet helemaal goed had gedaan want hij was weer niet te vinden. Volgende dag weer gebeld bleek dat hij wel bij mijn naam te staan alleen was de medewerker te lui om de bestelling door te voeren. Toen was het donderdag en toen kreeg ik een echte medewerker van UPC aan de lijn, deze legde uit dat je 90% van de keren iemand van een callcenter krijgt en die weten niet altijd hoe het werkt. En zowaar toen ik vrijdag belde stond alles er netjes in. Ik moet morgen bellen voor een 3S verzendcode. Wel jammer dat ze geen statusorder hebben ofzo. Dus na heel veel gedoe toch eindelijk wel gelukt.

Popeye
Hou ons op de hoogte! Cool
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, [url

mfm1505
Ik heb vandaag alles netjes binnen gehad zoals beloofd.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'duurde even maar toch mocht ik internet bestellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
uitvallen internet Storing : 2 16 mei 2015
Internet storing Storing : 1 27 jun 2014
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid : 1 15 feb 2014
Browser en internet verbinding probleem Algemeen : 3 27 jul 2013
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen : 1 24 jul 2013