obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:25
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Ongewenst klant van UPC

Anon
Vorige jaar werd ik ongewenst klant van UPC. Vraag me niet hoe maar de aanleg van een kabel stond plots op mijn naam. Enig uitzoekwerk leerde al snel op wiensnaam eea was aangevraagd en 'appeltje, eitje' zou je zeggen.. Niets was minder waar.. Ondanks vele gesprekken met UPC, toezending van getekende overeenkomsten door de juiste aanvrager mochten niet baten. Uren en uren heeft dit gekost en herinneringen werden aanmaningen en uiteindelijk kwamen de incasso bureaus. Zelfs enquêtes scherp invullen en toezeggingen van een escalatie-code mochten niet baten. Resultaat: nul reactie van UPC... Helemaal niets.. Uiteindelijk lukte het na 9 maanden van UPC-terreur om de factuur gecrediteerd te krijgen en daar was het klaar mee... Dacht ik... Hoewel een bedrijf als upc uiteraard geen enkele verontschuldiging wenst uit te brengen heb ik sinds kort (lees: bijna een jaar later) opeens een abonnement.. ONGEVRAAGD.! Inmiddels kan ik er niet eens meer boos om worden van dit amateurisme. Ik bereid me gewoon voor op de afsluiting van een aansluiting die ik niet heb... Aangezien het bij UPC niet mogelijk is een leidinggevende te spreken te krijgen (met enige bevoegdheid) en zelfs aangetekende brieven onbeantwoord blijven post ik vanaf nu mijn wonderlijke ervaringen met UPC op diverse forum's. Niet omdat ik denk dat dat ook maar iets gaat helpen qua probleem maar het voelt in ieder geval een stuk lekkerder...

Jordy-UPC
Goedemorgen Anon,

Dat klinkt als een kwalijke situatie. Begrijpelijk dat je hierover je ongenoegen wilt uiten.

Vind het erg gek dat je zomaar aangesloten wordt en dit keer op keer blijft terugkomen. Zou kunnen duiden op fraude. Wij mogen uiteraard niet zomaar een aansluiting realiseren.

Kun je mij een e-mail sturen op webcare@upcnl? Zou dit toch graag tot op de bodem uitzoeken zodat er een eind aan gemaakt kan worden.

Hoor graag van je.

Groeten,
UPC Webcare

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongewenst klant van UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Toets 1 om u klant te voelen Algemeen 1 22 mei 2007, 16:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah