obey-robots.txt
22 Juni 2018, 20:58
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Vraag over Email

57
Hallo, ik email altijd via externe server omdat ik jaren terug ookal last van had, heb namelijk blacklist lookup gedaan van ip mbt email ontvangen/verzenden en zag dat mn ip van zowel vaste als wifispot op de spamlijst staan nouja ik noem het blacklist, het grappige is dat ik ten eerste nooit email vanaf mn pc, nooit spam verstuur als ergens hekel aan heb is het dat wel dat krijg je nog ongevraagd in de externe mailserver waar je een account ,daarnaast is mn pc brandschoon enigste "virus"is van bepaalde app.apk bestandjes tja dacht niet dat dat email kan verzenden maar het zit in de antivirus opgesloten dus lijkt me niet.

Om een lang verhaal kort te maken ik heb voor de gein gekeken omdat ik lookup deed van mn website gelijk email gekeken en toen kwam ik erachter dat je doodleuk toch op zon lijst staat?ik denk dat er best veel mensen last van hebben?
Om eerlijk te zijn ik gebruik externe email account dus ik ga er geen moeite aan spenderen maar ik ben gewoon benieuwd hoe dit kan als je zeker weet dat het niet aan jou kant ligt.

Ben gewoon technisch gezien heel benieuwd hoe je dit oplost?heb hier het een en ander over gelezen inmiddels ik las ook dat upc je nogal snel blacklist maar ik vraag me af of hun niet beter vanaf hun netwerk iets tegen bots,spam en virussen kunnen doen?neem als voorbeeld je smartphone het is praktisch onmogelijk die virusvrij te houden zoveel apps die zooi in zich hebben en dan nog bots die je als leek niet zo gauw ziet.

Ben ook benieuwd of meer mensen dit opgevallen is?dat je ip op een blacklist staat terwijl je zelf niks ervan afweet?
Sinds 2008/2009 zijn de mail server adressen wel veranderd geloof ik toch vraag ik me af of dit op eigen pc in de mailbox wel werkt? kan je bijv wel mail ontvangen maar niet zenden?waarschijnlijk maar weet niet zeker werkt het wel als je de externe upc mailbox gebruikt maar ik ben ook benieuwd of dat wel werkt?

Voordat mensen conclusies trekken ik vraag dit omdat ik dit technisch wil weten en er iets van te leren ik heb niks fout gedaan nouja hooguit in de verkeerde rubriek gezet alvast excuus daarvoor, het zit mij gewoon niet lekker dat je maarzo in de spam blacklist gezet wordt terwijl je nooit lokaal/intern email gebruikt zodoende moest dat even kwijt Frown

Als email server gebruik ik;
-gmail
-outlook voorheen msn
-mail.com
afkloppen maar hier geen last mee gehad!

Oja ben nieuw hier en ik kon in de
profiel niet alles kwijt vandaar hieronder even zet;
Hoofdaansluit. AOP in woonkamer
Abbonee sinds Chello-PRE 2002
Besturingsys. O.S Windows 7 (voorheen XP Pro) Bekend met linux/BSD
internet 120/10 (als 100/10 aangegeven)
CI+ (module in Philips smart tv PFL5028h/12) tv is geen aanrader trouwens!miskoop van jaar 2014.
Gewijzigd door 57 op 18 januari 2015, 22:18

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over Email', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Email servers alwéér op zwarte lijst Klacht over UPC 11 12 juli 2014, 11:55
Verslag van het vraag en antwoord overleg tussen UPC en COAX NL Algemeen 1 09 januari 2012, 17:01
'Email Beheren' / 'Accountbeheer' UPC-official gedeelte 8 13 februari 2010, 13:19
vraag voor de 1% grootverbruikers Snelheid 1 16 september 2009, 17:03
Vraag over abonnement UPC-official gedeelte 1 11 september 2009, 16:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah