obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:09
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Verhuizing

Ardi
Eind november verhuizing doorgegeven, nooit enig bericht van gehad. Vandaag gebeld en werd mij verteld dat het was uitgevoerd maar niet waar naar toe. Dame vertelde dat het hooguit paar uur kon duren en dan zou alles weer goed zijn.
Zowel TV als internet werkt nog steeds niet.

Na paar uur weer gebeld, deze meneer vertelde me dat het wel 3 dagen kon duren en met de jaarwisseling misschien wel een week.
Hij probeerde me ook met de klachtencomissie te verbinden. Natuurlijk geen reactie, ze zouden terug bellen. Horen natuurlijk niks mee

Zoals gewoonlijk is de service van UPC zwaar onder de maat.

Ik geef daarom UPC tot morgenmiddag de tijd om alles in orde te maken, werkt het niet komt alles met doos retour.
Betaal geen € 75,- per maand om alleen maar klerezooi te hebben.

UPC is en blijft een zaak waar veel mensen werken die maar wat doen en die het geen zak interesseert of mensen nu wel niet plezier kunnen hebben van internet/tv.

magicwizz
Hoi Ardi,

Vervelend om te horen dat er wat problemen zijn met de verhuizing.
Is het probleem inmiddels al opgelost? Is er al contact met je opgenomen door UPC?

Ardi
Ja contact hebben we al vaak gehad, ook met de klachten commissie. Wel alleen vanaf mijn kant. Later belde de dame van de klachten wel 2x terug.
Die eigenlijk alleen maar brandjes blust en probeert mensen rustig te houden met uitspraken die totaal niet kloppen.
Ik houd u op de hoogte. Smile , hoor alleen niks meer

Want als op de dag van verhuizing alles goed werkt en een dag later niet meer, wordt er mij ineens verteld dat een switch in het netwerk niet goed werkt.
Elke morgen werkte zowel internet als tv goed, om na de middag in te storten.
Ben toevallig werkzaam in de IT business en een switch die alleen in de morgen werkt zijn grote fabels.
En daarvoor moet een monteur langs. En dat kan natuurlijk niet zo snel, meer dan week wachten.
Dit is te gek voor woorden, maar morgen komt er een monteur langs. Het is tenslotte oud/nieuw weekend en zo heb ik wel meer smoezen gehoord aan de telefoon.
Maar goed we wachten de monteur as donderdag af en zien wel of we dan weer gaan bellen

Heb gisteravond eens diagnostics gedraaid op de horizon, signaalsterkte goed, kwaliteit haalt de matig nog niet.

Heb van de week mijn oude telefoon weer aangesloten, als dit zo blijft toch maar eens op zoek naar een betere provider.

magicwizz
Hoi Ardi,

Is de monteur inmiddels al langs geweest en wat heeft die het probleem opgelost?

Ardi
Hoi

Inderdaad vandaag langs geweest en alles lijkt weer goed te werken.
Vertelde dat er maar 2 huizen gebruik maken van UPC en dat de kast buiten niet goed werkte. Die had hij tijdje geleden al aangepakt.

Binnenhuis aansluiting vervangen door een nieuwe.

Signaalsterkte van uitstekend naar goed maar kwaliteit van minder dan matig naar uitstekend.

So far so happy.

Thanks for all

magicwizz
Dat is goed om te horen dat ze het allemaal netjes voor je in orde hebben gemaakt Smile
Signaalsterkte maakt niet zo heel veel uit als de kwaliteit daarentegen maar bij de uitstekend blijft hangen Smile

Ardi
Ja dat is fijn maar vind het nog steeds vreemd dat er meer dan een week op een monteur gewacht moet worden.
Terwijl het vroeg genoeg was aangegeven.
Het lijkt mij dat als men verhuisd dat er ook naar gekeken zou worden dat het signaal daar ook goed moet zijn.

Een beetje meer service gericht zijn naar klanten zou net dat extra aan UPC geven. Nu zullen ze altijd afgerekend worden op een slechte service.
Maar dat is hoe ik erover denk.

magicwizz
Het kan wel eens voorkomen dat het wat drukker is in het begin van het jaar waardoor je dan een week moet wachten en dat is vervelend.
Bij het aansluiten van een kabel in de buitenkast is het vaak moeilijk te beoordelen of er problemen zijn. Bij het aansluiten kan het heel goed zijn dat alles goed functioneert in de buitenkast op het moment van meten, maar dat is dan een momentopname.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verhuizing van Ziggo naar UPC UPC Digitale televisie 3 25 juli 2012, 17:23
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah