obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:09
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Verplicht nieuw jaarcontract en hogere kosten bij opzeggen HBO

desteef
Enige tijd geleden wilde ik HBO online opzeggen. Omdat ik een pakket beschik dat niet meer verkrijgbaar is voor nieuwe klanten, kon ik het pakket alleen opzeggen, indien ik akkoord ging met het wijzigen naar een duurder pakket, inclusief (de slecht werkende) Horizon Boz, UPC Prime channel, tegen een maandbedrag dat €7,50 hoger lag dan mijn huidige abonnement.
Bovendien zou ik vanaf dat moment opnieuw een jaar lang aan UPC vast zitten.

Ik was zo boos, dat ik direct heb gebeld om alle diensten op te zeggen. Pas op dat moment is het ineens mogelijk om alsnog HBO op te zeggen, zonder dat dit effect heeft op het abonnement en kreeg ik bovendien een korting van €5,-- per maand voor het ongemak.

Wat mij opvalt is dat UPC dit acIk vhterlijke en onrechtmatige beleid in de tussentijd niet heeft gewijzigd (goh wat een verrassing).

Dus alleen klanten die de confrontatie met UPC aan durven gaan en bereid zijn om hier over te bellen, krijgen hun gelijk?

Ik vind dit een schandalige werkwijze (met of zonder compensatie)

Popeye
Houd je bankafschriften goed in de gaten en check je abonnementsvorm.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verplicht nieuw jaarcontract en hogere kosten bij opzeggen HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Tijdelijk gratis Film1 in abonnement- zelf opzeggen? Abonnementen 2 04 september 2010, 14:08
UPC jaagt mij in de kosten voor diensten die niet naar behoren geleverd worden Opleveringsproblemen 5 10 juni 2009, 13:33
Storing kabeltelevisiesignaal in Nieuw Lekkerland (postcodegebied 2957) UPC Digitale televisie 1 22 mei 2009, 09:51
opzeggen kabel tv. Algemeen 1 07 september 2008, 22:27
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah