obey-robots.txt
15 Oktober 2018, 18:38
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken

fantastische communicatie van UPC... NOT

Ikzeidegek
Ik vraag me af waar UPC eigenlijk mee bezig is. Al zeker een jaar heb ik regelmatig last van een niet werkend internet en een telefoon die ook niks doet. Resetten heeft geen zin. Soms ooit uren, soms ooit dagen zonder internet en telefoon en soms gaat het ook goed. Herhaaldelijk al gebeld naar UPC en elke keer krijg ik te horen; Vervang de kabels maar, mevrouw. Dat heb ik inmiddels al 4 keer ofzo gedaan en ben er wel klaar mee. Al een keer gevraagd of er een monteur kon komen, maar als antwoord krijg je dan, vervang toch maar eens eerst alle kabels. Uiteindelijk heb ik gezegd als er niks opgelost wordt, betaal ik niet meer. Dat ging één maand goed, dat ging twee maanden goed en nadat ik 2 dagen e laat was voor mijn tweede factuur, werd de stekker er uit getrokken door UPC. Geen internet, geen telefoon en geen tv. Toch maar direct betaald want om ook nog zonder tv te moeten doen in het weekend vond ik niet zo'n prettige gedachte. Weer gebeld naar UPC.. stuur eens een monteur!! Noou mevrouw, dat kost u €60,- per uur als er een monteur moet komen.. HUH???? Ik heb al meer dan een jaar een probleem en nu moet ik gaan betalen om dat op te lossen? Nou goed, toe maar dan want met schoolgaande kinderen kun je niet zonder. Ondertussen rijzen de belkosten van mijn mobiele telefoon de pan uit..zucht..

De monteur zou komen.. joepie!! hopelijk wordt het opgelost. Afgelopen gisteren zou de beste man langskomen. Maar 's maandags werd ik gebeld of hij eerder mocht komen, want hij was toch in de buurt. Natuurlijk, geen probleem kom maar snel, want dan kunnen we tenminste weer bellen en internetten. De beste man kwam afgelopen maandag en constateerde een breuk in de kabel buitenshuis. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, maar er is niemand geweest om het zaakje te maken. Inmiddels viel wel al de volgende factuur binnen met €25,- herinneringskosten. Ik maar weer gebeld (mobiel) naar de klantenservice van UPC. verteld dat ik het toch echt erg onbehoorlijk vindt dat er herinneringskosten in rekening gebracht worden voor iets wat ik niet heb en dus ook niet optijd betaald heb. De dame aan de lijn was zeer duidelijk: Niet betalen, dan afsluiten en extra kosten. Ja maar, ik heb al een jaar alleen maar ellende met UPC. Niks mee te maken, je hebt maar te betalen. na veel vijven en zessen zou ze de €25,- er af halen. Let wel, dit gesprek inclusief wachten duurde ruim 30 min wat ik mobiel moest doen.

Vervolgens verbond de dame mij door naar de heren monteurs. Ik verteld dat er een monteur is geweest die een kabelbreuk had geconstateerd en dat ze het vanmorgen zouden komen maken, maar dat er niemand is geweest. O, dan zullen we eens kijken. Goh, je bent bent afgemeld als zijnde dat het opgelost zou zijn. Nou, dan kom nu maar zei ik, want ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Nou nee, eerst moet er wéér een binnenmonteur komen die gaat kijken waar de fout is... euh... die was maandag toch al geweest??? En daarna komt de buiten monteur om het zaakje te maken.... euh... die zou vandaag toch komen???? Met andere woorden: De hele riedel gaat weer van voor af aan beginnen en ik me maar blauw betalen voor iets wat niet fatsoenlijk werkt en over mijn mobiele kosten maar te zwijgen.

Als het goed is word ik vanmiddag terug gebeld om een nieuwe afspraak te maken.... ik ben benieuwt....

UPC ik word er doodziek van!!

Popeye
Vreemde gang van zaken dit. Normaliter kost een monteur niets als de fout niet bij de klant ligt. Met een kabelbreuk buitenshuis lijkt me dit overduidelijk het geval.

Het is een probleem van UPC en UPC heeft het maar op te lossen.
Een kabel opgraven en repareren is een kostbare zaak, maar de verantwoordelijkheid van UPC. Het lijkt erop alsof ze hier onderuit willen komen door de melding op opgelost te zetten.

Die helpdeskers worden trouwens ook beoordeeld op het aantal klacht afhandelingen. Daarom worden veel klachten onterecht op opgelost/afgemeld gezet. De klant zit met de gebakken peren. De helpdesker haalt zijn target en zijn incentive. Management UPC blij, maar klant blijft in de kou staan.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

kerkelander
Popeye, zeer goed antwoord maar hoe nu verder?

Popeye
Je zal het helaas wel via de klantenservice moeten oplossen. Blijf daar mee doorgaan. Maar schrijf ondertussen ook een brief aan het management van UPC waarin je netjes verwoord wat het probleem is.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fantastische communicatie van UPC... NOT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah