obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 00:46
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

UPC WifiSpots op laptop/pc/mac

pblaauw
Hoi,

Ik gebruik UPC WifiSpots op mijn tablet en android telefoon, dit werkt perfect.

Ik probeer dit nu ook met een laptop voor mekaar te krijgen, dit heb ik met win8 geprobeerd en win7 momenteel, en andere laptop.
IK ben hiervoor naar andere locatie gegaan niet mijn eigen huisadres, waar het overigens ook niet werkt als ik op wifispots van de buren wil draaien. verschillende dingen doorgenomen met de medewerker.

Ik heb dit probleem nu twee keer voorgelegd bij UPC, maar het lijkt erop dat ik de enige ben met dit probleem en gebeurd er weinig mee

IK vraag mij af of er iemand überhaupt dit werkend heeft gekregen op pc/laptop/of mac ? dan hoor ik dat graag.

Lukt het niet aub even bellen en aankaarten.

Tips hoor ik ook graag.

Alvast Bedankt.

magicwizz
Goedemorgen,

Zeer vervelend om te horen dat het niet werkt op je laptop. Ik heb het zelf ook op me laptops ingesteld en het werkt perfect. Bij telefoons is het niet zo moeilijk maar bij een laptop kan het wel eens zijn dat het wat langer duurt.
Ik heb toen via de website de uitleg gebruikt om de wifi spots in te stellen en dat werkte perfect. Ik heb het zelfs bij meerdere mensen ingesteld en dat werkt ook.

Voor windows 8 kun je gaan naar ±

http://www.upc.nl...windows-8/

En voor windows 7 :

http://www.upc.nl...windows-7/

Gooi desnoods even de oude instellingen eruit en doe het eens via de instructies die hier boven staan als je op de link klikt.

Ik heb je dubbele onderwerpen verwijderd omdat die bijna identiek hetzelfde waren.

Good luck Smile

pblaauw
Bedankt voor je antwoord

Ik heb van alles geprobeerd verschillende computer maar helaas.lijkt wel of het aan mijn account ligt. Heb inmiddels andere login geleend welke ik vanavond ga proberen

Ik hou jullie op de hoogte.

Popeye
Als het op de zelfde manier werkt als bij Ziggo dan kun je het volgende eens proberen.

Log in op de upc website en verander het wachtwoord van het mijn upc account of als dat er is het wachtwoord voor de wifispot. Zorg dat er geen spaties of gekke leestekens in zitten. Houd het bij (hoofd)letters en cijfers.

Probeer het dan nog eens in te stellen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

pblaauw
Hi thx, geprobeerd, volgens instructies die ik zo onderhand droom, allemaal ingesteld. ww veranderd ect . ook een ander account geprobeerd, het zelfde probleem. Verschillende laptops geprobeerd/allemaal verschillende hardware.

Heel erg vreemd

pblaauw
Hoi, kan het aan het merk wifi adapter liggen ?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC WifiSpots op laptop/pc/mac', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
UPC start 28 oktober officieel met UPC WifiSpots WiFi 1 26 oktober 2013, 10:50
TV op je pc of laptop. WK voetbal kijken via internet livestreams UPC Digitale televisie 2 14 juni 2010, 21:27
internetten op andere laptop Algemeen 3 30 december 2009, 15:03
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah