obey-robots.txt
18 November 2018, 12:46
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Service?? welke service!! #$%$#&%#

rm
sinds gisteren geeft onze mediabox geen signaal meer door, dus ik na een nachtje wachten en nog steeds geen signaal maar eens de klantenservice gebeld a 10 cent/min maal 28 min is toch weer leuk mee genomen voor UPC.

Nadat ik eindelijk aan de beurt was werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan door een vriendelijke dame (so far so good).

Toen ik mijn probleem had uitgelegd moest ik een zgn softwareupdate doen en dan zal alles weer goed komen, nadat ik verschillende keren bepaalde knoppen had ingedrukt en de stekker eruit had gehaald bleek dit niet te gaan werken en kwam het aan op een monteur, ook tot hier nog niet veel aan de hand het lag waarschijnlijk aan onze mediabox.

Nu moest ik dus een afspraak maken met de monteurs dienst voor een reparatie of vervanging.

Maar wat schetst nu mijn verbazing?? Deze monteur heeft pas over een WEEK tijd. En dan kan je ook nog alleen een dagdeel doorgeven (alsof mensen niet hoeven te werken ofzo) dus ik zeg tegen de vrouw aan de andere kant van de lijn kunt u dan niet makkelijker een nieuwe medabox opsturen, daar gaf ze mij gelijk in maar meldde er gelijk bij dat zij dat niet mocht beslissen dat mocht alleen een monteur doen.

maw:
een week zonder digitale televisie en dus op een plat scherm lekker beroerd beeld. en dat tijdens de EK Sad

De nog steeds vriendelijke dame wist mij er ook nog even fijntjes bij te vertellen dat het zo lang duurt doordat er veel aanmeldingen waren voor HDTV van UPC, dus komt het er gewoon op neer dat ze liever klanten binnen halen dan dat ze bestaande klanten willen helpen.

ik baal hier dus enorm van

mvrgr

RM
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service?? welke service!! #$%$#&%#', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
Slechtste service ooit Klacht over UPC 1 12 september 2012, 13:26
Welke Telefoonset DECT voor UPC? Algemeen 3 29 oktober 2011, 22:15
Welke (HD) mediabox is UPC goedgekeurd? UPC Digitale televisie 2 16 september 2010, 00:19
slechte service bij defect alle diensten- haarlem Storing 2 20 juni 2010, 13:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah