obey-robots.txt
20 Juli 2018, 02:49
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!)

Mary
Wat herkenbaar alle klachten die hier worden gepost en wat bijzonder triest eigenlijk dat er in al die jaren geen steek is verbeterd bij UPC
Onze klacht dateert van november 2012, nee helaas vergis ik mij niet in het jaartal. Hieronder onze nachtmerrie met UPC;

Ons verhaal start in de laatst week van oktober 2012. In deze week kregen wij te maken met een TV/Internet en Telefonie storing. Hiervoor hebben wij meerdere malen de toen veel te dure helpdesk van UPC gebeld. In eerste instantie van het kastje naar de muur gestuurd omdat er een storing zou zijn, dit kan uiteraard wel eens voorkomen. Helaas duurde de storing bij ons voort, uiteindelijk zijn wij twee weken verstoken geweest van de diensten van UPC waar wij wel voor moesten betalen! Het euvel bleek een breuk in de kabel van het modem, de monteur heeft deze netjes vervangen. En dit moest twee weken moest duren. In deze weken hebben wij bijna dagelijks meerdere malen aan te telefoon gehangen, voordat er een monteur gestuurd wordt krijg je eerst wat dreigementen naar je hoofd geslingerd: "ik wil een monteur sturen om de lijn te checken maar als dit aan u ligt betaald u de monteur!!"
De behandeling die hebben gehad was zeer zeker niet klantvriendelijk te noemen. Zoals eerder genoemd hebben wij veel gebeld met de helpdesk maar helaas kwamen zij er ook niet uit. Dit heeft ons uiteindelijk doen besluiten ons gehele pakket op te zeggen bij UPC. Dan begint de ware hel!
Op 3 november 2012 hebben wij een telefoontje gepleegd met de helpdesk waarin wij benoemd hebben dat wij alle producten en diensten bij UPC wilden opzeggen met bovengenoemde reden. Op 17 november 2012 kregen wij nog een telefoontje van de servicedesk van UPC met de vraag of wij toch niet tegen een aantrekkelijk aanbod klant van UPC wilden blijven. Ons antwoord hierop was: NEE, wij hebben een volledig pakket afgenomen bij een andere dienstverlener incl. TV. Wij hebben in dit telefoongesprek benadrukt geen klant meer te willen zijn van UPC.
Naar aanleiding van de bovengenoemde storing hebben wij gevraagd om een coulance voor de telefoonkosten die wij verplicht hebben moeten maken met onze mobiele telefoon, en daarnaast een coulance voor de in rekening gebracht abonnementskosten gedurende de storing. Wij stonden perplext van wat wij van de medewerker te horen kregen: Aan vergoeding van telefoonkosten doen wij niet, je mag drie films naar keuze uitzoeken op ons filmkanaal. Ons antwoord hierop was dat wij het meest uitgebreide TV pakket hadden incl de filmkanalen. Dit antwoord liet de medewerker koud en zei dat hij verder geen coulance kon aanbieden. Met betrekking tot de abonnementskosten had hij het volgende de melden: “Ik zie hier in mijn systeem dat u drie dagen geen tv/internet en telefoon hebt gehad, ik mag u € 10 euro aanbieden”!!!
Hierop heb ik aangegeven niet drie dagen maar twee weken verstoken te zijn geweest van de diensten en dat ik hierop een verrekening met de abonnementsgelden verwachtte. Eerder zouden wij niet meer tot betaling overgaan. Je raad het al, we hebben nooit een factuur ontvangen waarop de onterecht in rekening gebrachte abonnementskosten gecrediteerd werden.
Die helpdesk mederwerkers hebben overal lak aan er wordt gewoon gezegd: in mijn systeem zie ik 3 dagen en mijn systeem klopt! Hierop heb ik geantwoord dat hij mij bevestigde dat ik de beste keuze had gemaakt door alles op te zeggen bij UPC, dit hadden we al jaren geleden moeten doen! Tot onze stomme verbazing bleven wij ook na het stopzetten van alle producten en diensten van UPC nota’s ontvangen waarop geen correctie was uitgevoerd en ook nog diensten in rekening werden gebracht ondanks onze opzegging. Weer gebeld met die helpdesk en aangegeven dat we alles per 3 december 2012 hadden opgezegd. Wat ik toen te horen kreeg was: Nee hoor, u heeft uw televisie pakket nog actief, daarvoor heeft u op 17 november gebeld met de helpdesk! Sorryyyy!! ik gebeld, ik BEN gebeld en heb duidelijk NEE geantwoord! Tja, hier in mijn systeem staat echt wat anders. Hierop heb ik aangegeven dat het mij niet veel kon schelen wat er in de UPC systeem staat vermeld, ik wil niet de dupe worden van de verkopers die hun targets voor de dag nog moeten halen en mij daarom nog een abonnement aansmeren. Ik had net zo goed tegen beton aan kunnen praten, wat een ellendige medewerkers bij UPC, bah bah bah!!
Om een heel lang verhaal wat korter te maken, we hebben veel tijd en energie in deze klacht gestoken maar worden gewoon niet gehoord door UPC, Wij worden de dupe van het disfunctioneren van die helpdeskmedewerkers die wij aan de telefoon hebben gehad! De factuur is nog steeds niet aangepast ze houden vol dat wij moeten betalen. Als je vraagt om bewijzen, komen ze daar niet mee, het bewijs staat volgens hun in hun systeem., want niet UPC heeft ons gebeld maar wij hebben UPC gebeld om het pakket weer te activeren!Omdat wij de onterechte factuur niet willen betalen voordat deze is gecorrigeerd heeft UPC de vordering voor het gemak maar overgedragen naar een incassobureau die dezelfde mentaliteit hanteerd als UPC! Wij moeten maar met bewijzen komen. Hierop heb ik aangegeven dat wij op 3 november alles telefonisch op hebben gezegd en dat dit rechtsgeldig is. Ook heb ik gevraagd naar de bewijzen van UPC dat wij hebben aangegeven televisie te willen behouden. Het antwoord wat je hierop krijgt is steeds standaard: Wij zien geen nieuwe argumenten om de vordering aan te passen. Het is net een film ongelooflijk!
Ten einde raad maar de nieuwe directeur aangeschreven van UPC in Amsterdam. Helaas nog geen antwoord van ontvangen, wel weer een brief ontvangen van dat incasso bureau met weer een verhoging van €50,- aan kosten, en zo trekt een eerlijke consument aan het kortste eind bij dit bedrijf.
Wij blijven vechten en hopen dat dit nog goed komt maar zijn inmiddels zover dat we voor het ergste vrezen. Op dit moment denken wij er serieus aan om de media in te schakelen, programma's als Radar of Dit kan niet waar zijn om ons verhaal te doen om zo consumenten te waarschuwen voor deze praktijken

Jovel
Goede middag,
Ook al eens het feedback van COAX NL ingevuld ?

rechts hieronder of http://www.coax.nl/feedback/index.php

ik hoor van je

en ondanks alles de beste wensen voor 2014

Mary
Nee heb ik nog niet gedaan, is dat aan te raden?
Valt er nog iets te redden aan deze situatie?Wink

Ook de beste wensen voor 2014

Jovel
Zal het maar eens doen,

gaat hij vanavond nog naar UPC

Jordy-UPC
Hallo Mary,

Wat is er veel gebeurd zeg! Bedankt voor deze duidelijke uitleg.

Zou je mij je postcode en huisnummer kunnen e-mailen naar webcare@upc.nl ? Onder vermelding van 'upc.gebruikers Forum'. Dan ga ik hier iemand op zetten om je dossier goed na te lezen en te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare

Jovel
@ Mary en Jordy,

Prima als Sarah dit oppakt

Succes

Jovel

Hans Ronhaar
Voorzitter COAX NL

magicwizz
Als het verder wordt opgepakt door UPC (Sarah) gaat er een slotje op het topic. Smile

**Graag even via PM laten weten hoe het is afgelopen zodat we het slotje tijdelijk kunnen verwijderen voor een eventuele reactie in dit topic erop Smile **
Gewijzigd door magicwizz op 09 januari 2014, 16:58

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
BEN OVERLEDEN VOLGENS UPC..KLACHT! Algemeen 2 19 september 2013, 11:35
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
UPC kondigt nieuwe tarieven 2012 aan Nieuws over UPC 1 19 november 2011, 18:50
Klacht alles in één pakket Klacht over UPC 1 22 september 2011, 15:21
Algehele Klacht UPC Algemeen 4 08 februari 2011, 14:07
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah