obey-robots.txt
20 Juli 2018, 03:06
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Kabelmodem heeft geen IP-adres

ger546
Na een ruil van Mediaboxen Starter met DVR voor een Royaal zonder DVR, werkt plotseling de kabelmodem voor digitale televisie niet meer. Op de vorige mediabox werkte het perfect, maar de nieuwe krijg ik niet aan de gang omdat de modem geen IP-adres heeft. Telefoon en internet zijn nog steeds okay, maar digitale televisie werkt gedeeltelijk niet meer. Ik krijg nu (in Rotterdam) wèl AT5, waar ik geen enkele behoefte aan heb, maar geen NASN, de zender die ook in het pakket zit maar niet kan ontvangen (?)
Helaas is de wachttijd van de helpdesk meer dan 8 minuten, dus ben ik bang dat ik vanavond de wedstrijd van mijn favoriete Detroit Tigers moet missen. Ik neem aan dat ik het IP-adres niet zelf kan veranderen? Het staat nu op 0.0.0.0.

Iemand een idee?
 
ger546
Dit moet ik zelf even corrigeren:
Als je de Mediabox voor de eerste keer aansluit, dan moet hij geactiveerd worden door UPC. Nadat ik had gebeld duurde het nog enkele uren voordat de Mediabox ook daadwerkelijk werd geactiveerd. Dus hartkloppingen voor niets.
Misschien een tip voor UPC om dat op de website op te nemen? Scheelt ook weer in de wachttijd bij de helpdesk!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelmodem heeft geen IP-adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Cisko router en intern statisch ip-adres Eigen netwerk 1 18 januari 2015, 14:52
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
router krijgt geen ip adres meer Algemeen 4 12 september 2013, 22:40
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah