obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Kabelmodem heeft geen IP-adres
ger546
Na een ruil van Mediaboxen Starter met DVR voor een Royaal zonder DVR, werkt plotseling de kabelmodem voor digitale televisie niet meer. Op de vorige mediabox werkte het perfect, maar de nieuwe krijg ik niet aan de gang omdat de modem geen IP-adres heeft. Telefoon en internet zijn nog steeds okay, maar digitale televisie werkt gedeeltelijk niet meer. Ik krijg nu (in Rotterdam) wèl AT5, waar ik geen enkele behoefte aan heb, maar geen NASN, de zender die ook in het pakket zit maar niet kan ontvangen (?)
Helaas is de wachttijd van de helpdesk meer dan 8 minuten, dus ben ik bang dat ik vanavond de wedstrijd van mijn favoriete Detroit Tigers moet missen. Ik neem aan dat ik het IP-adres niet zelf kan veranderen? Het staat nu op 0.0.0.0.

Iemand een idee?

ger546
Dit moet ik zelf even corrigeren:
Als je de Mediabox voor de eerste keer aansluit, dan moet hij geactiveerd worden door UPC. Nadat ik had gebeld duurde het nog enkele uren voordat de Mediabox ook daadwerkelijk werd geactiveerd. Dus hartkloppingen voor niets.
Misschien een tip voor UPC om dat op de website op te nemen? Scheelt ook weer in de wachttijd bij de helpdesk!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelmodem heeft geen IP-adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen : 2 23 jan 2015
Cisko router en intern statisch ip-adres Eigen netwerk : 1 18 jan 2015
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie : 3 07 dec 2014
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie : 5 26 apr 2014
router krijgt geen ip adres meer Algemeen : 4 12 sep 2013