obey-robots.txt
21 Februari 2018, 06:38
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Van alles-in-één naar twee-in-één

Bart1981
Wij hadden thuis een Horizon alles-in-één-pakket bij UPC. Uiteindelijk hebben we de overstap gemaakt naar gewoon weer digitale TV met internet van UPC.
Als je op de site zo'n twee-in-één-pakket wil, dus zonder bellen moet je al extra klikken omdat je standaard op de alles-in-één-pakketten pagina zit. Kortom je doet al extra je best om op een pakket te komen zonder bellen. Wij hebben niet eens een vaste telefoon, nooit gehad (alleen van mijn ouders geleend om de helpdesk te bellen).

Goed wij dat pakket afgesloten. Tot dusver geen problemen. Totdat ik vandaag op de rekening zag dat er een groot bedrag was afgeschreven naar UPC. Kijk ik op de factuur, zie ik opeens dat er nog een telefonie abonnement open staat (hoge bedrag kwam trouwens niet daar door, maar dat kwam omdat we nu een maand vooruit betalen, dus eenmalig dubbele kosten). Ik dus meteen een mail gestuurd naar de helpdesk. Word ik vanavond terug gebeld. In eerste instantie leek het geregeld en kreeg ik het geld terug, ik tevreden (vind het trouwens erg netjes van UPC dat ze dezelfde dag nog bellen na een mail gestuurd te hebben). Word ik al snel weer gebeld dat de helpdesk medewerker een fout had gemaakt. Ik had al vanaf oktober 2012 een telefoon abonnement (dat was ten tijde van het afsluiten van het Horizonbox abonnement gok ik). Ja duh, dat zat bij het abonnement er standaard bij. Dat wil niet zeggen dat ik het gebruik!.

Als ik dan vervolgens een twee-in-één abonnement afsluit, waarvoor je al extra moet klikken op de UPC website, dan is het toch niet logisch dat je daarnaast het telefonie abonnement alsnog apart weer moet afsluiten? Staat ook nergens vermeld op het moment dat je de ontvangstbevestiging krijgt van het twee-in-één-pakket. Nee dat wordt aan de telefoon afgedaan met dat het in de algemene voorwaarden staat. Ook wordt er gezegd dat ze dit doen om er voor te zorgen dat de klant niet opeens zijn telefoonnummer kwijt is. Als dat zo is, waarom dan extra doorklikken om bij een twee-in-één pakket te komen? Als ik kies voor een twee-in-één pakket kies dan wil ik toch juist geen telefonie! Dat is toch de hele logica van een twee-in-één-pakket?

Er is me wel aangeboden om 10 euro terug te betalen uit coulance, dat is dan ongeveer de helft van de kosten. Dit geaccepteerd maar er direct bij gezegd dat ik het daar niet bij laat zitten. Ook gevraagd of ik nog doorverbonden kon worden met een supervicer oid, maar dit was niet mogelijk. Op de vraag waar ik een klachtbrief naartoe kon sturen werd mij gezegd dat dit via de website kon, maar dan zou ik toch weer een helpdesk medewerker aan de lijn krijgen. Schiet ik dus ook niks mee op.

Dit alles lijkt me een hele vreemde gang van zaken. Nu dus op onderzoek uit waar ik deze klacht, dit probleem hogerop neer kan leggen. Of ben ik zo'n vreemd denken klant in vergelijking met de andere klanten?

Popeye
Hopelijk reageert iemand van UPC webcare op je bericht.

Het is inderdaad een vreemde gang van zaken.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Bart1981
Dank, weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn manier van denken ligt die vreemd zou zijn ;-)

Jordy-UPC
Beste Bart1981,

Ik kan me goed voorstellen dat het feit dat telefonie niet automatisch wordt opgezegd wanneer je over gaat naar een 2-in-1 abonnement als een verassing komt.

Van mijn collega Esther heb ik begrepen dat je haar ook een PM hebt gestuurd via Chelloo. Zij pakt je vraag zo spoedig mogelijk op.

Bart1981
Jordy, dank voor je antwoord, dan wacht ik af wat Esther zegt/kan regelen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van alles-in-één naar twee-in-één', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Aanvraag Alles-in-1 Zakelijk Opleveringsproblemen 1 20 juli 2013, 15:22
60Mbit naar 150Mbit upgrade Abonnementen 4 26 mei 2013, 17:10
Dispuut met UPC na omzetting naar Horizon (Hoge factuur) Klacht over UPC 3 28 januari 2013, 11:51
Van Kabel TV naar Digi TV EXtra Abonnementen 1 23 oktober 2012, 21:06
Twee vragen over de Horizon Hardware instellingen 8 08 oktober 2012, 22:33
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah