obey-robots.txt
12 December 2018, 14:55
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

wat een puinhoop weer/nog steeds!

rik
Omdat ik jullie foute mail niet kon beantwoorden, heb ik die mail hieronder geplaatst:
(regel toch aub je zaken eens goed upc!!!)

Ik ben niet dhr. Bakker! Dit email adres is dan ook niet van hem. Beide wonen ook niet meer op Slagerstraat!

Graag nu eens goed regelen. Al zo veel gebeld. Gemaild. Zelfs op forum bericht geplaatst.

Daar is actie op ondernomen en toen bleek het toch weer niet goed geregeld te zijn..

Onlangs is het weer verkeerd van mijn rek afgehaald, ik weer gestorneerd..

Begin deze week heeft dhr Bakker weer gebeld etc etc.

Ik ben het beu. Regel het verder met dhr Bakker als die inmiddels niet al door frustratie naar concurrent is overgestapt.



Rik --------------------------------------------------------------------------------

Van: UPC [upc.nl@email.upc.nl]
Verzonden: donderdag 31 oktober 2013 13:01
Aan: Rik
Onderwerp: Uw nieuwe abonnement van UPC


Welkom bij UPC Bekijk hier de online versie


upc upc




Welkom bij UPC
Beste heer Bakker
Bedankt voor uw bestelling van digitale televisie, telefonie en internet van UPC. Graag informeren wij u over de installatie, optimaal gebruik van uw abonnement en Mijn UPC. Zo kunt u snel aan de slag, en genieten van uw nieuwe UPC-diensten.
Wij wensen u alvast veel plezier.
 
Jordy-UPC
Beste Rik,

Dat klinkt als een hele frustrerende situatie.

Ik zou er graag voor je naar kijken, maar heb geen huisnummer of telefoonnummer van je. Kun je mij een e-mail sturen op webcare@upc.nl met je gegevens? Dan zorg ik er voor dat dit wordt opgepakt.

Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat een puinhoop weer/nog steeds!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 4 12 november 2012, 11:05
Internet valt steeds weg Storing 1 31 oktober 2011, 18:14
Weer E-mail problemen Storing 1 28 april 2011, 10:29
Verbinding steeds weg, wie helpt? UPC niet! Storing 2 02 november 2010, 18:47
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah