obey-robots.txt
21 April 2018, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Youfone TV
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

zeer slechte service upc in het totaal

maarheeze100
hallo,

al gedurende een half jaar hebben wij veel problemen gehad net internet en televisie.
aantal keren monteur geweest steeds hetzelfde.
nu deze week een email gestuurd omdat telkens ik weet niet hoe lang in de wacht te staan je ook gaat vervelen en nu 4 dagen later gewoon nog geen antwoordt gehad.
wij hebben dan een klein zakelijk abonnement maar als je zo je bedrijf moet runnen kun je het wel vergeten.
waar ik mij nog het meest aan erger dat de medewerkers van de helpdesk de afspraken van terug bellen zelfs nog niet na komen.
nee als het aan mij ligt gaat mijn contract er zo vlug mogelijk aan bij upc.
echt een waardeloos bedrijf op dit moment.
in het verleden werdt er nog wel eens iets tegenover gesteld zoals een korting door de overlast die je hebt maar dat kun je tegenwordig schijnbaar ook wel vergeten

magicwizz
Goedemorgen Maarheze,

Ik zie in je bericht verder geen probleem omschrijving staan wat er nu precies aan de hand is.. Je geeft aan dat de Helpdesk afspraken niet nakomt maar ik zie verder niet wat voor een problemen er zijn met je Internet en televisie? Misschien als je daar wat meer over schrijft dat we ook eens met je mee kunnen denken. Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte service upc in het totaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fiber Power 120 zeer traag laatste week [OPGELOST] Snelheid 4 04 april 2013, 23:34
Slechte organisatie UPC UPC Digitale televisie 2 12 oktober 2012, 12:00
Slechtste service ooit Klacht over UPC 1 12 september 2012, 13:26
UPC brengt totaal aantal HD-zenders op 32 Nieuws over UPC 1 17 maart 2012, 10:59
Zeer traag internet; slechte telefoonverbinding Storing 1 28 november 2011, 21:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah