obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!!
rik
NET BIJ ALGEMEEN GEPOST PER ONGELUK, NU BIJ KLACHT>>>>

IVM VERHUIZING EEN POGING ONDERNOMEN OM UPC OVER TE ZETTEN NAAR (EX)MEDE BEWONER OP ANDER ADRES(IK GA SAMENWONEN EN DAAR IS NL AL UPC)>
FORM TOEGESTUURD GEKREGEN, INGEV, OPGESTUURD>
UPC NIET OVER GEZET>
WEL AFGEHOUDEN REKENING EN BRIEF ONTVANGEN DAT HET NIET OVERGEZET KAN WORDEN OMDAT ER GEEN OVERLIJDENSBEWIJS VAN ME BIJZAT..>
UPC ZELF GEBELD>VERHAALD UITGELEGD(5-10MIN) >DOORVERBONDEN>(5 MIN WACHTEN)>VERBINDING VERBROKEN..>
OPNIEUW GEBELD EN UITGELEGD(5MIN)>WEER DOORVERBONDEN(8MIN WACHTEN)>VERHAAL WEER UITGELEGD, MW BEGRIJPT HET(10-15MIN)>DOORVERBINDEN MET COACH UPC (10 MIN WACHTEN)>IPV COACH ZELFDE MW WEER>FORM WAT IK HEB ONTVANGEN EN OPGESTUURD, WAS VERKEERDE FORM, HAD NOOIT OPGESTUURD MOGEN WORDEN>WIL NU ANDER FORM STUREN, MOET IK ALLES INVULLEN ONDERTEKENEN, ZOWEL IK ALS NIEUWE CONTRACTANT>>>
FRUSTRATIE 1: BRIEF ONTVANGEN DAT IK OVERLEDEN ZOU ZIJN..
FRUSTRATIE 2: BEDRAG IS AL AFGEBOEKT
FRUSTRATIE 3: BEN HIER TEVEEL TIJD MEE KWIJT (NU AL RUIM EEN UUR EN HEB HET DRUK)
FRUSTRATIE 4: (EX)MEDEBEWONER HEEFT GEEN UPC
FRUSTRATIE 5; IK BEN NU DEGENE DIE WEER FORM MOET INVULLEN EN ALLES OPNIEUW DOEN? VERWACHT ACTIE EN OPLOSSING UPC!

MIJN KLANTNR: 6618781> ACTIE/OPLOSSING VANUIT UPC GRAAG EN COMPENSATIE NAAR MIJ!!!!!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen : 13 10 jan 2015
Horizon - ziet laptop niet Algemeen : 7 12 jun 2014
lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!) Klacht over UPC : 7 09 jan 2014
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie : 3 09 jan 2014
BEN OVERLEDEN VOLGENS UPC..KLACHT! Algemeen : 2 19 sep 2013