obey-robots.txt
24 Juni 2018, 16:48
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Aanvraag Alles-in-1 Zakelijk

Croga
Op 22-5 heb ik een alles-in-1 zakelijk pakket besteld. Ik heb daarbij een aantal keer expliciet aangegeven géén HorizonTV (Ik denk dat iedereen hier wel begrijpt waarom Wink) te willen. Een week later werd mij tóch HorizonTV geleverd.
Op 29-5 heb ik dan ook aangegeven dit niet te willen en is mijn bestelling omgezet naar Alles-in-1 zakelijk met gewone, normale digitale televisie.
Een tijd later (exacte tijd weet ik niet; ik heb hier van UPC geen bevestiginsmail gehad) was er nog niets geleverd en heb ik gebeld waar het bleef. Het bleek dat de order van 29-5 nooit in actie gezet is. Er is dus opnieuw een bestelling in het systeem gezet voor Alles-in-1 zakelijk met normale digitale televisie en 2 decoders.
Op 27-6 heb ik het pakket wat daarbij hoorde opgehaald. Ik verwachtte 1 modem en 2 decoders (de hardware die nodig is om mijn bestelling te kunnen gaan gebruiken). Helaas bevatte het pakket slechts 1 decoder en geen modem. Ik hoorde op dat moment dat de 2e decoder zelfs niet origineel besteld is geweest maar pas na mijn klacht in bestelling genomen is.
Op 8-7 is er nogsteeds niets meer binnen dan die ene decoder en vraag ik waar de rest blijft. De bestelling van de tweede decoder is nogsteeds niet in behandeling genomen. Voor de rest komt er geen zinnig antwoord van UPC.
Ondertussen is het 20-7, bijna exact 2 maanden na de originele bestelling. En nogsteeds is er geen zicht op levering van een modem.

Al met al is het contact met UPC stroperig, zinloos en vermoeiend. Iedere keer weer krijg ik het antwoord "We kunnen het omzetten naar Horizon als u wilt." en "U heeft nu alles wat u nodig heeft". Als ik dan vervolgens meld dat ik NIET alles heb hoor ik niets meer.

Hier in Helmond stappen steeds meer mensen over op glasvezel. Helaas is dat voor mij nog geen optie. Het verbaasd mij echter absoluut niet dat iedereen bij UPC weg gaat. Of nog sterker: Nooit klant wordt. Ik zit er sterk aan te denken de order maar gewoon te annuleren. Als er na 2 maanden nog geen uitzicht is op een werkende verbinding, wat kan ik dan in de toekomst aan service verwachten als het een keer niet goed gaat?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanvraag Alles-in-1 Zakelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Van alles-in-één naar twee-in-één Klacht over UPC 5 03 december 2013, 12:56
Alles in 1 pakket Opleveringsproblemen 3 29 november 2011, 12:06
Klacht alles in één pakket Klacht over UPC 1 22 september 2011, 15:21
nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket UPC-official gedeelte 8 20 februari 2011, 13:32
Alles in 1 Pakket heeft het begeven Opleveringsproblemen 2 19 februari 2011, 20:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah