Op 22-5 heb ik een alles-in-1 zakelijk pakket besteld. Ik heb daarbij een aantal keer expliciet aangegeven géén HorizonTV (Ik denk dat iedereen hier wel begrijpt waarom ) te willen. Een week later werd mij tóch HorizonTV geleverd.
Op 29-5 heb ik dan ook aangegeven dit niet te willen en is mijn bestelling omgezet naar Alles-in-1 zakelijk met gewone, normale digitale televisie.
Een tijd later (exacte tijd weet ik niet; ik heb hier van UPC geen bevestiginsmail gehad) was er nog niets geleverd en heb ik gebeld waar het bleef. Het bleek dat de order van 29-5 nooit in actie gezet is. Er is dus opnieuw een bestelling in het systeem gezet voor Alles-in-1 zakelijk met normale digitale televisie en 2 decoders.
Op 27-6 heb ik het pakket wat daarbij hoorde opgehaald. Ik verwachtte 1 modem en 2 decoders (de hardware die nodig is om mijn bestelling te kunnen gaan gebruiken). Helaas bevatte het pakket slechts 1 decoder en geen modem. Ik hoorde op dat moment dat de 2e decoder zelfs niet origineel besteld is geweest maar pas na mijn klacht in bestelling genomen is.
Op 8-7 is er nogsteeds niets meer binnen dan die ene decoder en vraag ik waar de rest blijft. De bestelling van de tweede decoder is nogsteeds niet in behandeling genomen. Voor de rest komt er geen zinnig antwoord van UPC.
Ondertussen is het 20-7, bijna exact 2 maanden na de originele bestelling. En nogsteeds is er geen zicht op levering van een modem.
Al met al is het contact met UPC stroperig, zinloos en vermoeiend. Iedere keer weer krijg ik het antwoord "We kunnen het omzetten naar Horizon als u wilt." en "U heeft nu alles wat u nodig heeft". Als ik dan vervolgens meld dat ik NIET alles heb hoor ik niets meer.
Hier in Helmond stappen steeds meer mensen over op glasvezel. Helaas is dat voor mij nog geen optie. Het verbaasd mij echter absoluut niet dat iedereen bij UPC weg gaat. Of nog sterker: Nooit klant wordt. Ik zit er sterk aan te denken de order maar gewoon te annuleren. Als er na 2 maanden nog geen uitzicht is op een werkende verbinding, wat kan ik dan in de toekomst aan service verwachten als het een keer niet goed gaat?
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal