obey-robots.txt
14 Augustus 2018, 19:47
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Cisco 3925 herstart steeds HELLUP

dnunen
Sinds 31 juli (ja al bijna 3 maanden) herstart mijn modem steeds. Ik ben inmiddels al 11 monteurs verder. Nummer 12 komt donderdag.
Ik verwacht er eigenlijk niet veel van. Mijn modem is al 2 keer vervangen, mijn kabels zijn vervangen en ook buiten is er 1 en ander gedaan.
Het probleem doet zich voor op ieder moment van de dag. Het maakt niet uit of ik aan het downloaden ben of gewoon een spelletje speel op de tablet. Alle lampjes van het modem gaan uit en het modem start opnieuw. Ik ben ten einde raad. En de monteurs weten ook niet meer wat ze moeten doen.
 
Arnold
Hallo dnunen'

Ik heb precies het zelfde probleem gehad maar het is bij mijn uit eindelijk opgelost door een buitenmonteur.
Er bleek in de kast die vlak bij mijn huis staat een splitter kapot te zijn en telkens als er zwaar vrachtvervoer langs kwam herstart hier door het modum.
Na vervanging van die splitter totaal geen last meer gehad.
Of je hier iets mee kan weet ik niet maar ik hoop voor je dat het snel verholpen is.

Nog een tip.
Zodra het echt verholpen is bel dan naar upc en vraag naar de tolerantieregeling.
Je heb recht op 1 euro per dag zolang als dat het internet niet naar behoren werkt.
Het heeft mijn € 180 op geleverd daar ze er vanuit gingen dat zowel internet als ook de telefoon 3 maanden niet naar behoren had gewerkt.


Groeten Arnold
 
Popeye
Probeer eens een andere voedingsadapter. Let wel even op de juiste voltages en amperages.

Een brakke adapter wil dit soort problemen ook wel veroorzaken.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
dnunen
Nou monteur nr 12 is geweest vandaag. Wederom is mijn modem vervangen, al de 3de of 4de keer in 3 maanden (met bijbehorende adapter vervangen dus daar ligt het zeker niet aan). Wandcontactdoos is vervangen ( ik weet niet zeker of dat al eerder gebeurd is.) Ik had eigenlijk om een buitenmonteur gevraagd. Tot nu toe geen problemen. Maar weer afwachten. Waar ik ook achter ben gekomen is dat de monteurs niet in het systeem kunnen kijken wat hun collega's gedaan hebben. Ook lekker handig.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 3925 herstart steeds HELLUP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 31 december 2016, 20:41
Cisco EPC 3925 packetloss Eigen netwerk 3 18 oktober 2014, 22:54
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
Chromecast en UPC-cisco router Hardware instellingen 1 02 juni 2014, 22:44
wat een puinhoop weer/nog steeds! Klacht over UPC 2 01 november 2013, 13:14
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah