obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 02:21
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken

Van Kabel TV naar Digi TV EXtra

Zorg en Hoop
Ik ben heel erg teleurgesteld in UPC. Ik heb sedert eind september voor het eerst een abonnement kabel radio en tv. Al vanaf het begin stond op wat zij contract noemen facturering per maand. Ik krijg een rekening per kwartaal.
Na veel gehaal en getrek word ik gebeld op 17 oktober om het factuur per maand te kunnen betalen moet ik mijn contract direct om zetten in digi TV extra 13 euro duurder. Ik had meteen 1001 kanalen bij en ik was van het automatisch gebel "Voorkom afsluiting" af. Om per maand te betalen heb ik een machtigingsformulier geprint ingevuld gescand en opgestuurd dat ik akkoord ga , p.o. 19 okt ontvang ik het nieuwe contract per post. Zoals beloofd betaling volgt nl. het maand termijn van 30,euro. Omdat het weekend was heb ik het bedrag 22 okt. overgemaakt via internet bankieren. Prompt wordt ik vandaag door een medewerker van UPC gebeld dat het kwartaal factuur nog openstaat, dat het factuur betaling per maand en pas volgend maand in gaat na betaling van kwartaal factuur. Ik ben dusdanig geirriteerd dat ik zo misleid en belazerd ben geworden. Kon ik het hier maar laten zien hoe geirriteerd ik ben. Het vervelende er van is dat UPC de enige is bij wie je kan abonneren voor Kabel TV en Radio. Zij geeft het gevoel dat zij de monopolie hebben over kabel TV en radio gretig gebruik van te maken, dulden geen tegenspraak of bezwaar, hun wil is wet

Wat ook storend is op internet wordt aangegeven de kosten per maand maar niet dat het factuur per kwartaal is , ook niet dat het per maand mogelijk is mits je een volldig pakket of digi tv extra neemt, ook niet de keus kan maken een betaalwijze te kiezen in per maand, per kwartaal, of per jaar noch staat dat je facturen per kwartaal verzonden zullen worden.

UPC is heel snel in het leveren van ontvangst, ik kon vrijwel meteen beschikken over kabel tv en radio zo ook de extra tv zenders het contract kwam 2 dagen later en ik zit een jaar aan vast.

Ik heb een aangetekende brief verzonden naar Mark Giesbers maar naar alle waarschijnlijkheid wordt het bezwaar aan UPC haar laarzen geplakt,. Het interesseert ze niet. Inhoudelijk heeft men er niet opgereageerd dat zij een brief ontvangen hebben.

Het contract is ook sumiker. Ene Joeri Pechler zou zelfs voorwaarden e-mailen tot op heden heb ik die niet,

*mad*

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van Kabel TV naar Digi TV EXtra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Van alles-in-één naar twee-in-één Klacht over UPC 5 03 december 2013, 12:56
60Mbit naar 150Mbit upgrade Abonnementen 4 26 mei 2013, 17:10
Dispuut met UPC na omzetting naar Horizon (Hoge factuur) Klacht over UPC 3 28 januari 2013, 11:51
Korte coax kabel geeft storing UPC Digitale televisie 6 26 augustus 2012, 22:15
Verhuizing van Ziggo naar UPC UPC Digitale televisie 3 25 juli 2012, 17:23
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah