sterker nog, ben naar een upc kantoor geweest, daar zeiden ze dat ik 0900-1580 moest bellen, gezegd dat ik een bandje krijg en ze de telefoon niet oppakken, toen hebben zij het gedaan.
Bedankt, jacq
genvandongen schreef:
sterker nog, ben naar een upc kantoor geweest, daar zeiden ze dat ik 0900-1580 moest bellen, gezegd dat ik een bandje krijg en ze de telefoon niet oppakken, toen hebben zij het gedaan.
Bedankt, jacq
Beste Jacqueline,
Als je belt met ons servicenummer 0900-1580, dan krijg je eerst een keuzemenu te horen om je naar de betreffende afdeling te leiden. Als je hierin kiest voor de afdeling opzeggingen, dan krijg je een collega te spreken die je verder kan helpen.
Met vriendelijke groeten,
Forrestma
UPC Webcareteam
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal