obey-robots.txt
21 April 2019, 10:23
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [68 stemmen]
83% [68 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 82
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
Ik ben tevreden over de UPC service !
Dat ben ik ! Dat ben ik ! 50%[2 stemmen]
Dat ben ik niet ! Dat ben ik niet ! 50%[2 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 4
 Onderwerp afdrukken

Slechte organisatie UPC

JoopH
Logboek:
07-09-2012 UPC Besteld bij retailer Foto Klein te Hoogvliet. Ik kreeg daar geen pakket mee omdat volgens de verkoper het pakket toch binnen 8 dagen omgeruild zou worden voor een Horizon pakket omdat daar mijn voorkeur naar uitging.
11-09-2012 Voor de zekerheid even met de klantenservice UPC gebeld om af te stemmen wat er geleverd gaat worden. Er bleek toen dat het Horizon pakket vanwege het succes niet spoedig geleverd kon worden. De medewerker helpdesk stelde voor om alsnog het normale Alles in 1 pakket te nemen en vanwege de bijzondere situatie zou dat dan geschieden zonder extra kosten mijnerzijds.
27-09-2012 UIteindelijk na alsnog diverse telefoontjes eindelijk het pakket Alles in 1 kunnen installeren. Pfffffffffffffffffffffffff
Alles werkt goed behalve Video on Demand werkt niet. Hiervoor moet een monteur komen. Ik heb toen gezegd dat die monteur beter kan komen om meteen Horizon te installeren zodat daar hopelijk geen problemen te verwachten zijn. Inmiddels is nog steeds het Horizon pakket niet bezorgd !!
De monteur wordt vastgelegd voor 16-10-2012 in de ochtend.
11-10-2012 Een familielid van mij die heeft op 02-10-2012 Horizon besteld en ja hoor het is vandaag bij hem thuisbezorgd. Lekkere organisatie dus bij UPC! Wie het laatst komt wordt het eerst geholpen !!! Logistiek probleempje ???
Klantenservice gebeld dus waar mijn pakket blijft. En weer zo'n hartstikke vriendelijke medewerker die alleen kan vertellen dat het niet helemaal klopte maar dat het nu in orde zou komen. En nog meer duidelijk ingestuurde nietszeggende standaardantwoorden. Maar wel met de boodschap dat als ik a.s. maandag nog niets ontvangen had de monteur beter af kon zeggen. Anders zou men die in rekening brengen. Nou het moet niet gekker worden toch ...... !?
Conclusie: Ik ben in 2009 weggegaan bij UPC vanwege de leugenachtige antwoorden die indertijd werden gedaan om klanten die klachten hadden af te poeieren. Nu in 2012 is er nog niet veel veranderd; Het is nog steeds een zootje bij UPC !!! Wedden dat 16-10-2012 mijn Horizon pakket er nog niet is ?????? Foto Klein te Hoogvliet zal de schuld wel krijgen !!
Gewijzigd door JoopH op 11 oktober 2012, 20:20

JoopH
Ik kan best begrijpen dat als de vraag groter is dan het aanbod er problemen ontstaan. Op zich is het geen probleem als UPC daar gewoon correct in handelt dmv voorlichting ed. Het mag bijvoorbeeld niet voorkomen dat iemand die 3 weken later als ik Horizon bestelt nu al geholpen is. Het heeft niets met de de beschikbaarheid van een monteur te maken omdat men er van uitging dat ik zelf zou installeren. De monteur kwam pas ter sprake na 27 september omdat door een of andere duistere reden Ondemand niet werkt bij mij. Tenminste men vertelt mij de juiste reden niet. Op het forum is duidelijk te lezen dat het een landelijk probleem betreft maar via de medewerkers van de helpdesk wordt men aan het lijntje gehouden door de suggestie te laten wekken dat het aan de eigen "thuis" situatie ligt! Wat wel perfect werkt is een Live voetbalwedstrijd bestellen ......., maar ja daar is geld mee gemoeid dus UPC zorgt er wel voor dat dat in orde is haha.
Aanstaande maandag zal ik mijn logboek bijwerken. Ik ben benieuwt tot wanneer dat nodig is. Bellen met UPC doe ik niet meer, ik heb genoeg van al die leugens die je aan moet horen!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte organisatie UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
Zeer traag internet; slechte telefoonverbinding Storing 1 28 november 2011, 21:42
Geen verbinding, slechte analoge TV Storing 5 08 juli 2010, 13:08
slechte service bij defect alle diensten- haarlem Storing 2 20 juni 2010, 13:41
Slechte Internet verbinding Storing 1 09 oktober 2009, 12:31
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah