obey-robots.txt
20 Februari 2018, 04:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Horizon ontvangt nog geen signaal.

RHuisman
Beste ,
Sinds 9 dagen heb ik een Horizon mediabox in huis, maar na drie werkdagen zou het geheel moeten werken. Dit is echter niet het geval. Bij het aanzetten van de Horizon krijg je eerst het welkom scherm , daarna gaat hij laden. Na zo'n 15 minuten krijg je de melding 1010 en na een tijdje 1030.
Ik heb al contact gehad met UPC na 2,5 uur in de wacht te hebben gestaan. Daar hebben we een reset uitgevoerd door de stroom met de aan/uit schakelaar eraf te halen en daarna weer inschakelen waarna je direct de standby knop van de horizon zo'n 12 sec. ingedrukt moet houden . Dan krijg je twee keer de welkomstboodschap.
Hierna zou het moeten gaan werken.... Niet dus!! Ik moet nu elke 2 uur de mediabox aan en uit schakelen zodat hij een software updat krijgt. Nu zo'n 2 dagen later nog steeds niks veranderd. Ik heb geen zin om weer 2,5 uurin de wacht te gaan staan à 0,1 st per minuut.Ik begin er hard aan te denken om die hele bende weer terug te brengen en het UPC abonnement op te zeggen. Hebben jullie nog tips?
 
OttoParts
Hallo RHuisman
Hier heb ik het met mijn Doe Het Zelf Horizon pakket en zelf gemonteerde coax kabel uit de UPC winkel in aanwezigheid van de toch maar bestelde monteur (die met minimale middelen - gebrek aan info/training - mij zeer goed van dienst was met het doormeten van de kabel en aansluiting, en meer) tijdelijk opgelost door een display reset te doen.. box uit, de - knop ingedrukt houden, en de stroom er weer op.. totdat de box zijn soft/firmware laadt en gaat proberen frequenties te locken.
Vanaf toen een aantal uren verbinding, maar dat duurde niet lang.. terug naar foutcode 1030 verdorie.. toen de technische helpdesk gebeld ("hulp bij installeren" dus), want ik vermoedde dat mijn lijn nog helemaal niet geactiveerd was (het troebele gebied van Provisioning).. op verzoek een paar frequenties geforceerd, en bij het volgende telefoontje een Mac Adres doorgegeven.. toen ging de verbinding steeds vaker en beter werken.. en nu al bijna een week nagenoeg stabiel; de tv zenders, de telefonie en het internet.

Mijn tip: trek op tijd aan de goede touwtjes; je betaalt als klant dus je mag daar ook iets voor terug verwachten.
Maak vooral gebruik van een monteur van UPC, deze heeft fijne meetapparatuur, en meer ervaring met kabel boxen dan de beginner/overstapper.

Veel succes!
Gewijzigd door OttoParts op 14 oktober 2012, 14:50
 
Jordy-UPC
@Rhuisman,

Vervelend dat je problemen ervaart met je Horizon Mediabox. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan zoek ik graag voor je uit wat er mis gaat en wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Jordy
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon ontvangt nog geen signaal.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Met Horizon opnemen Helpdesk 6 24 november 2015, 12:24
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
Horizon gebruiksaanwijzing UPC Digitale televisie 1 19 april 2015, 12:25
Horizon energieverbruik Algemeen 3 16 april 2015, 09:58
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah