obey-robots.txt
18 November 2018, 23:19
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Mediabox scheid er mee uit tijdens hd uitzendingen

astrid
Het is al een paar x gebeurt dat onze Mediabox er tijdens het kijken naar hd kanalen gewoon mee ophoud maar het geluid gaat gewoon door.
Eerder konden we dan het kanaal erboven of eronder indrukken en dan terug dat hielp dan maar nu werkt dat ook niet meer. We kijken dan maar gewoon analoog, en later doet hij het gewoon weer.
Ook de afstandbediening werkt niet naar behoren kanalen kiezen gaat alleen via het kanaal hoog of laag pijltje, niet via gewoon een cijfer intoetsen.
Mijn vraag is nu hebben meer mensen er last van, we hebben dit nog niet aan UPC gemeld omdat we eerst wilden weten of het misschien een storing is.
Gewijzigd door magicwizz op 20 september 2012, 23:36

magicwizz
Afstandsbediening heeft iedere monteur wel in zijn auto.

Nope dat hebben ze dus niet in de auto.. Ze hebben alleen losse horizonboxen in de auto met losse voedingen.

magicwizz
WIFRAadvies schreef:

Raar, in mijn auto liggen ALTIJD afstandsbedieningen. In een situatie als omschreven in deze case zou dat geen probleem zijn.

Verder lijkt het me sterk dat ze alleen bevoorraad zijn met Horizon mediaboxen. In mijn auto lagen alle type boxen in voorraad. Lijkt me logistiek gezien ook niet logisch trouwens, de een doet horizon de ander pace boxen.. Een melkboer heeft toch ook niet alleen maar melk in zijn auto maar ook vla, karnemelk, et cetera.

Wanneer je de storing uitleg aan de helpdesk medewerker sturen ze absoluut de juiste persoon die je helpen kan. Succes, anders hoor ik het graag.

Ik ben toevallig Monteur bij UPC en de afstandsbedieningen voor de horizon hebben wij nog niet in de bus liggen. Horizon boxen hebben wij speciale dozen voor waar alleen een box in zit en een voeding apart.

astrid
Sorry voor de late reactie. Maar ik had de helpdesk gebeld en die heeft de boelgereset en toen deed deze het weer goed tot afgelopen Vrijdag toen deed hij weer precies hetzelfde beeld bevroren maar geluid gaat gewoon door. Konden hem ook niet meer uitzetten dus toen maar via de knop achterop de box en analoog verder gekeken. We hebben geen horizon en we hebben een mooi pakket waar we tevreden mee zijn. Met de Horizonbox wachten we even tot de kinderziektes eruit zijn dan misschien wel. Ik denk dat ik langs een upc winkel ga en het verhaal even voorleg misschien kan ik de box omruilen voor een nieuwe een gebruikte hoef ik niet soms heb je dan andermans ellende.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mediabox scheid er mee uit tijdens hd uitzendingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
UPC rolt verbeterde H3-firmware Horizon mediabox uit UPC Digitale televisie 2 11 september 2014, 11:17
UPC mediabox icm amerikaanse TV Hardware instellingen 1 11 mei 2014, 15:33
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Verzending mediabox mislukt Klacht over UPC 3 26 februari 2013, 10:04
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah