obey-robots.txt
19 November 2018, 00:28
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Slechtste service ooit

Esmeralda
Wat een slechte service heeft UPC toch.
In het kort;
In mei 2012 overgestapt op UPC, door een wijziging in het abonnement is het helemaal mis gegaan, met het gevolg dat ik belachelijk hoge facturen kreeg, de afgesproken korting niet kreeg en ook nog eens afgesloten werd omdat ik mijn veel te hoge factuur heb laten storneren. Ik ben 6 weken bezig geweest om een rekeningnummer te krijgen waarop ik kon storten, maar geen reactie.
Gelukkig snel weer aangesloten na een paar boze mails (bellen heeft geen zin), maar het teveel betaalde bedrag kunnen ze niet terugstorten.
Ik heb een abonnement van € 54,50 en de korting is 50%. Zie mijn boze mail van vanochtend hieronder.
Voor de goed orde, ik heb gelijk mijn klacht gemeld en na ca. 8 weken is deze nog niet afgehandeld naar wens.

UPC, REGEL JULLIE ZAKEN NOU EENS GOED!!!

Mail via contactformulier;
Betreft factuurnummer 214786637

Naar aanleiding van de eerder fout die UPC heeft gemaakt bij de berekening van mijn facturen zie ik tot mijn verbazing dat bovengenoemde factuur wéér fout is!
Door een fout van UPC heb ik mijn eerdere korting niet ontvangen, dit zou de komende 3 maanden verrekend worden. Nu zie ik dat er maar € 10,40 korting in rekening wordt gebracht?!? Is dit 50%?? Tevens worden en zeer onterecht herinneringskosten in rekening gebracht. UPC heeft een FOUT gemaakt en legt de rekening bij de klant. Dit is gewoon een lachertje....
Ik betaal niks tot dit opgelost is. En ga nu niet weer dreigen met afsluiten, want deze ellende hebben jullie aan jezelf te danken. Het lijkt mij verstandig om ervaren medewerkers aan te nemen, die begrijpen hoe een rekening opgesteld moet worden en weten hoe een klant behandeld dient te worden.
U leest het al, dit is een zeer ontevreden klant die weg is zodra ze kan!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 12 2012 13:26:56:
Onderstaande berekening net naar UPC gestuurd.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik response krijg....

In rekening gebracht door UPC vanaf 21 mei 2012

Factuur 12-06-12 80,20
Factuur 10-07-12 121,90
Factuur 14-08-12 37,00
Factuur 11-09-12 69,10

Totaal 308,20


Had moeten zijn:

Administratiekosten aansluiting 25,00
Borg modem 45,00
Periode 21-5 / 21-6 50% halveerweken 27,25
Periode 22-6 / 21-7 50% halveerweken 27,25
Periode 21-7 / 21-8 50% halveerweken 27,25
Periode 22-8 / 21-9 54,50

Totaal 206,25

Teveel in rekening gebracht € 101,95
Gewijzigd door Esmeralda op 12 september 2012, 13:26
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechtste service ooit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
slechte service bij defect alle diensten- haarlem Storing 2 20 juni 2010, 13:41
Goede service UPC Algemeen 1 13 december 2009, 09:50
Slechte en onbekwame service UPC UPC Digitale televisie 5 01 augustus 2009, 09:25
Service?? welke service!! #$%$#&%# UPC Digitale televisie 1 04 juni 2008, 21:32
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah