obey-robots.txt
17 Oktober 2018, 14:40
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Storing tv, upc-box, internet en telefoon van UPC

johanspaan
Beste allemaal,

Via UPC heb ik digitale-tv (upc-box), internet en telefonie. Dit alles heeft maandenlang prima gewerkt.

Vorige week zijn er plotseling storingen opgetreden. Internet en de telefoon vielen uit (nog maar 2 groene lichtjes op modem) en op tv kreeg je gekleurde blokjes of balken. Na een half uur tot uur is de storing uit zichzelf weer over gegaan. Dit heeft zich een aantal keren voor gedaan de afgelopen dagen.

De buren (ook UPC) hebben deze problemen niet.

Ik bellen naar UPC. Zij konden mij helaas niet echt helpen. Zij vertelden mij dat de splitter misschien stuk was en dat ik ZELF maar een nieuwe moest gaan kopen in de winkel. Erg leuk Sad

Als de splitter stuk is waarom gaat alles dan weer werken na enige tijd?

Vandaag heb ik al meerdere uren een storing. De analoge tv (ouderwets zonder UPC-box) heeft ook een slechte kwaliteit (veel sneeuw / ruis ) in het beeld.

Heeft iemand ervaring met dit soort problemen?

Groet,

Johan
 
Popeye
Die gekleurde blokje kan te maken hebben met te weinig bandbreedte.

Hoe snel is je internetverbinding?
Heb je je modem al eens gereset?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
guus
Ja idd modem resetten en upc-box resetten, dan moet alles t weer doen denk ik Wink
 
Forrestma-UPC
johanspaan schreef:
Beste allemaal,

Via UPC heb ik digitale-tv (upc-box), internet en telefonie. Dit alles heeft maandenlang prima gewerkt.

Vorige week zijn er plotseling storingen opgetreden. Internet en de telefoon vielen uit (nog maar 2 groene lichtjes op modem) en op tv kreeg je gekleurde blokjes of balken. Na een half uur tot uur is de storing uit zichzelf weer over gegaan. Dit heeft zich een aantal keren voor gedaan de afgelopen dagen.

De buren (ook UPC) hebben deze problemen niet.

Ik bellen naar UPC. Zij konden mij helaas niet echt helpen. Zij vertelden mij dat de splitter misschien stuk was en dat ik ZELF maar een nieuwe moest gaan kopen in de winkel. Erg leuk Sad

Als de splitter stuk is waarom gaat alles dan weer werken na enige tijd?

Vandaag heb ik al meerdere uren een storing. De analoge tv (ouderwets zonder UPC-box) heeft ook een slechte kwaliteit (veel sneeuw / ruis ) in het beeld.

Heeft iemand ervaring met dit soort problemen?

Groet,

Johan


Beste Johan,

De oorzaak hiervan kan verschillend zijn b.v. signaalproblemen, wcd of splitter niet meer in orde etc.

Graag zou ik dit verder voor je na willen kijken. Zou je je klantnummer of postcode en husinummer per pm naar mij toe willen sturen?

Edit: Inmiddels hebben Johan en ik telefonisch contact gehad over dit probleem. Omdat het een storing was in het verleden, is het moeilijk te achterhalen wat het probleem nu excact was. In ieder geval is het geen wcd of splitterprobleem, ik vermoed een tijdelijke signaalstoring.

Er is afgesproken dat Johan weer belt met de helpdesk om de signaalwaardes goed door te laten meten zodat de oorzaak gevonden kan worden.

Met vriendelijke groet,
Forretma
UPC Webcareteam
Gewijzigd door Forrestma-UPC op 21 maart 2008, 16:18
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv, upc-box, internet en telefoon van UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Storing op NPO1 analoog in Amsterdam ZUID Algemeen 2 29 november 2014, 10:47
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC verhoogt tarieven telefoon per 1 april Nieuws over UPC 1 01 maart 2014, 10:26
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah