obey-robots.txt
20 Juli 2018, 02:54
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Signaal verlies

badge11
Het ging een hele tijd prima maar nu toch op een aantal zenders weer signaal verlies.
Deze zenders kunnen we ineens niet meer ontvangen national geographic channel (18), Animal planet (21), Journaal 24 (404), Xite Music (601) en RTV Noord-Holland (707) wie o wie kan mij helpen om dit op te lossen.

Popeye
Worden deze zenders gevonden als je opnieuw de kanalen laat scannen?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

magicwizz
badge11 schreef:

Het ging een hele tijd prima maar nu toch op een aantal zenders weer signaal verlies.
Deze zenders kunnen we ineens niet meer ontvangen national geographic channel (18), Animal planet (21), Journaal 24 (404), Xite Music (601) en RTV Noord-Holland (707) wie o wie kan mij helpen om dit op te lossen.

Het lijkt erop dat 21, 404, 601 en 707 op dezelfde TS zitten. Dit duid erop dat of de WCD niet goed is of dat de kabels niet goed zijn afgeschermd... Mocht je echt 100% zeker weten dat het niet aan je bekabeling ligt dan zou ik je adviseren om UPC te bellen zodat ze een Inhome monteur naar je sturen.

Uit welk gebied kom je?

badge11
Ik heb gekeken naar het testkanaal en alles hoort 100% te zijn.

In een eerder bericht lag het wel aan de kabel maar deze hebben ze vernieuwd, dus kan het niet zijnGrin

En ik woon in Zuid-Holland in Puttershoek.

Jordy-UPC
@badge11,

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je Mediabox. Ik wil graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. Kan je mij een persoonlijk bericht sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaal verlies', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon ontvangt nog geen signaal. Opleveringsproblemen 3 15 oktober 2012, 11:33
Horizon ontvangt geen signaal(blijft offline) Storing 1 06 oktober 2012, 15:31
tweede mediabox slecht signaal UPC Digitale televisie 1 13 december 2010, 10:50
Storing in ontvangst TV-signaal Eigen netwerk 2 07 november 2010, 20:51
Geen signaal Algemeen 1 29 september 2010, 06:54
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah