obey-robots.txt
22 Juni 2018, 20:34
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alleen nederland 1 HD tv.

cjvdongen12
Sinds gisteravond heb ik op mijn abonnenment HD tv geen zenders meer die worden weergegeven.
Alleen nederland 1 en filmnet werken.
Op de andere zenders staat dat ik abonnee moet worden om ze te zien maar die zenders zitten gewoon in het pakket.
Hoe kan dit.Heb mediabox al meerdere malen gereset en de smartcard er opnieuw ingedaan maar het probleem blijft.

Popeye
Vreemd dat filmnet wel werkt. Normaal gesproken werkt alleen Nederland 1 als er een probleem is met de smartcard. Zeker weten dat de smartcard er goed in zit? Hij past er namelijk op meerdere manieren in.

Nederland 1 is aangewezen als rampenzender en moet verplicht ongecodeerd worden doorgegeven.

Kun je bij je gegevens van UPC eens kijken of je de smartcard kunt resetten? Bij ziggo is er zo'n optie bij het onderdeel smartcards.

En anders wordt het toch even de helpdesk bellen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

magicwizz
cjvdongen12 schreef:

Sinds gisteravond heb ik op mijn abonnenment HD tv geen zenders meer die worden weergegeven.
Alleen nederland 1 en filmnet werken.
Op de andere zenders staat dat ik abonnee moet worden om ze te zien maar die zenders zitten gewoon in het pakket.
Hoe kan dit.Heb mediabox al meerdere malen gereset en de smartcard er opnieuw ingedaan maar het probleem blijft.

Je zal toch naar de Helpdesk moeten bellen om de kaart even een keer te laten resetten. Is de Mediabox een langere tijd van de stroom af geweest/niet gebruikt? Als een Mediabox een tijdje niet aan heeft gestaan zal op een gegeven moment de smartcard een schop nodig hebben vanuit de Helpdesk zodat die weer gaat werken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen nederland 1 HD tv.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetsnelheid van UPC-klanten in top drie van Nederland Nieuws over UPC 1 30 augustus 2014, 10:31
Naam UPC verdwijnt uit Nederland Nieuws over UPC 1 08 juli 2014, 10:21
Internet werkt alleen na reboot cisco modem Storing 2 21 juli 2011, 14:25
Robert Dunn nieuwe algemeen directeur van UPC Nederland Nieuws over UPC 1 06 januari 2011, 20:22
UPC televisie alleen in zwart-wit !!! Algemeen 1 25 augustus 2010, 08:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah