obey-robots.txt
22 September 2018, 04:02
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Slechte en onbekwame service UPC

JoopH
Enige weken geleden heb ik mijn UPC abonnement gewijzigd van digitaal start naar het Familie-pakket met DVR.
Na enkele dagen kreeg ik de DVR thuisbezorgd en alles scheen goed te gaan.
Tot dat ik merkte dat ik niet van alle extra's die het Familie-pakket levert gebruik kon maken.
Ik heb toen de Klantenservice van UPC gebeld en mijn verhaal gedaan. De medewerker beweerde dat hij na 2 uur mijn klachten verholpen zou hebben. Echter na 3 uur nog niets, dus maar weer gebeld. De medewerker die ik toen kreeg zei dat zijn collega nooit de toezegging had mogen doen van 2 uur maar dat het minimaal 2 x 24 uur moest zijn voordat mijn klacht verholpen zou kunnen zijn.
Echter na 3 dagen nog steeds niets en ja hoor ..... weer bellen a € 0,10 per minuut en weer hetzelfde verhaal afsteken. De medewerker die ik nu had kwam zeer deskundig over en na het stellen van enige vragen was het volgens deze zo dat de nummers van mijn kaart en van de mediabox niet met elkaar overeenstemden. Hij stelde mij gerust en beloofde dat binnen een week alles voor elkaar zou zijn.
Nou er gebeurde erg weinig behalve dan dat de postbode voor de deur stond met een nieuwe mediabox. Nou daar had ik natuurlijk helemaal geen behoefte aan en heb deze dus geweigerd en is dan ook terstond met de postbode weer mee terug gegaan.
Maar weer eens gebeld met de klantendienst en verteld dat ik nog steeds geen pakket had dat overeenstemde met het te leveren in het Familie-pakket.
En ja hoor na het wederom uitwisselen van de diverse kaart en boxnummers bleek wederom dat de nummers niet correspondeerden met die in het scherm van de klantendienst.
Er werd weer beloofd dat na een aantal dagen alles zou werken en na op een dag diverse redenen aangehoord te hebben waar de oorzaak lag, op een dag wel 3 verschillende oorzaken heb ik het nu eigenlijk wel gehad met UPC.
Op het ogenblik, en na nog talloze telefoontjes, heb ik helemaal geen digitale TV meer en ik zit in de volgende, uitstel bij lastige klanten-termijn door UPC van minimaal 5 dagen.
Ik ga vanaf nu een dagelijks verslag leveren aan dit forum zodat u zelf een oordeel kunt vormen over UPC.
Ik had eerst ook nog mijn internet tegelijk over willen laten zetten naar UPC. Ben ik even blij dat ik dat nog niet gedaan heb!!!!
Enfin vanaf maandag kunt u meegenieten van mijn ervaringen met de service die UPC levert en daarbij alle smoezen die ze gebruiken om u maar rustig te houden.

Forrestma-UPC
Beste Joop,

Na telefonisch contact te hebben gehad, is het probleem verholpen.
Ik verwacht dat in de toekomst je problemen adequater opgepakt zullen worden.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Forrestma
Gewijzigd door Forrestma-UPC op 10 maart 2008, 13:06
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

JoopH
Ere wie ere toekomt maar Forrestma en zijn collega's hebben hedenmorgen goed werk verricht!
Even na 12.00 uur was mijn probleem verholpen.

Forrestma bedankt!

Vr. groet,
Joop H

Marco
Wij stuiten op zo'n zelfde soort probleem, alleen loopt dit alweer veel langer!

Na het uitbreiden van onze pakketten, met telefonie en DVR, werkte eigenlijk niets meer goed, en ook moesten wij overal achteraan bellen, telkens werd een "oplossing" geboden, maar vervolgens gebeurde er telkens niets! Ja soms waren de problemen even weg, maar kwamen kort daarna weer terug! Waardoor we dus telkens zelf weer moesten bellen om alles opgelost te krijgen!

Dit loopt nu al vanaf Maart ongeveer, en nog telkens zien wij geen verbetering!

We hebben in al die tijd een nieuwe modum gekregen, een andere keer weer nieuwe kabels, er is vaak samen met ons telefonisch wat dingen in het systeem gewijzigd, Er is al eens een monteur langs geweest, en tot slot hebben nu een nieuwe mediabox gekregen! Maar helaas stuiten wij nog steeds op dezelfde problemen! :S

Wij balen er zo langzamer hand behoorlijk van dat wij steeds nog betalen voor producten die gewoon niet goed werken! En daarbij komen dan ook nog eens de kosten voor al die telefoongesprekken met UPC!

Het vervelende is ook dat je van veel verschillende werknemers bij UPC, telkens weer wat anders te horen krijgt, daardoor krijg je sterk t gevoel dat ze gewoon maar wat doen, en zeggen!!

Ook hebben wij al vaker aangegeven dat we er zo langzamer hand echt behoorlijk klaar mee zijn, en alles daarom wel op willen zeggen! Eerst werd er gezegd dat dit niet mogelijk zou zijn en dat we er nog een jaar aan vast zaten! In een ander telefoon gesrpek werd aangegeven dat het weer wel mogelijk is maar doormiddel van een brief! Deze ligt nu dan ook al klaar!

Maar tot die tijd hoop ik dan wel dat alles werkt, en dit doet het nu nog steeds niet! Onze mediabox heeft ook nu weer al 3 dagen geen signaal!

Denk dat ik dan zo toch maar weer moet gaan bellen met UPC, hopen dat er nu eens geluisterd word, en er een oplossing word geboden!
Gewijzigd door Marco op 30 juli 2009, 14:41

Jovel
@ marco
heb je al het feedback formulier van COAX Nl ingevuld ??

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte en onbekwame service UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
Slechte organisatie UPC UPC Digitale televisie 2 12 oktober 2012, 12:00
Slechtste service ooit Klacht over UPC 1 12 september 2012, 13:26
Zeer traag internet; slechte telefoonverbinding Storing 1 28 november 2011, 21:42
Geen verbinding, slechte analoge TV Storing 5 08 juli 2010, 13:08
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah